Työpäivä alkoi vartti sitten ja lasken tunteja
Että pääsee pois. Kuuluuko työn olla tällaista? Ei kiinnosta yhtään.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma suurin osa ihmisistä vihaa työtään. Vain pieni osa tekee sitä, mitä haluaakin.
Kannattaa todellakin jatkaa hakemista, kunnes sitä kiinnostavampaa tekemistä löytyy. Uutta työtä voi hakea myös nykyisen työpaikan ohessa.
Tietoisuus siitä, että on mahdollisuus löytää muuta ja vaihtaa paikkaa, auttaa myös jaksamaan paremmin siinä nykyisessä paikassa, kunnes se päivä sitten koittaa ihan oikeasti, että on saanut jonkun toisen työn ja voi irtisanoutua nykyisestä. Mutta se tietysti vaatii sitä, että hakee muuta. Ja jos oikeasti vihaa työtään, silloin kyllä hakee muuta.
Olen yli vuoden hakenut muuta saamatta mitään. Vaikuttanut jaksamiseeni niin että viimeisetkin kadonnut. Työni ei kiinnostanut minua enää tippaakaan, en välitä vaikka koko yritys kaatuisi. Se olisi itse asiassa mielestäni hieno asia koska ilmeisesti ainoa keino miten pääsen täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmä nauttii työstään.
"Jos tunnet työn iloa, istahda hetkeksi että tunne menee ohi" Mulla on tuo ohje kahvimukissa.
Sopii tietynlaisille ihmisille. Ihan humoristista mutta itselleni tuo ei sovi. Siinä on hieman tietynlaisen persoonan energiaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
valivalivalivaliuliuliuliuli...jotkut ne jaksaa valittaa.
Todellakin eikä heitä pysty kyllä auttamaan koska kuuluu heidän elämäntyyliinsä.
Vierailija kirjoitti:
Myös se, että joka tunnista kertyy rahaa, auttaa selviämään paremmin epäkiinnostavasta työpäivästä. Ja se, että enin osa vuorokaudesta on sentään omaa vapaa-aikaa. Työssähän ollaan vain tietty tuntimäärä päivässä.
Kannattaa suunnitella jo etukäteen, mitä virkistävää tekee sitten, kun pääsee töistä. Kun on mielekästä puuhaa vapaa-ajalla, on jotain odotettavaa ja elämä kevenee. Jaksaa taas paremmin seuraavana päivänä kestää sen työajan.
Palkkani ei hirveästi eroa siitä että olisin työtön. Työpäivän jälkeen siivoan, laitan ruokaa ja katson lasten kanssa läksyt. Ai että miten ihanaa olisi kun nuokin voisi hoitaa siihen aikaan päivästä kun olisi jotain jaksamista, sen sijaan käytän se ajan merkityksettömään työhön. Taidan tänään palstailla neljään asti, se voisi lisätä jaksamistani tai ainakin vitutttaisi vähemmän.
Rahan takii totesi Tuiskun Anttikin jo aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Kannattaa työnhaun ohessa jemmata myös fuck you -rahastoa, jonka avulla voi irtisanoutua vaikka uutta työtä ei löytyisi heti. Pitkittyessään alkaa jo naamastakin näkyä tuo työvtutus ja uusen työn saanti hankaloituu sen vuoksi. Pieni huili voi rauhoittaa ylivirittyneen hermoston ja työnhaku helpottuu
Minä aloin purkamaan työvitutuksen työpaikalla. Se ihan oikeasti auttaa kun ei tuo sitä kotiin. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Kannattaa työnhaun ohessa jemmata myös fuck you -rahastoa, jonka avulla voi irtisanoutua vaikka uutta työtä ei löytyisi heti. Pitkittyessään alkaa jo naamastakin näkyä tuo työvtutus ja uusen työn saanti hankaloituu sen vuoksi. Pieni huili voi rauhoittaa ylivirittyneen hermoston ja työnhaku helpottuu
Minä aloin purkamaan työvitutuksen työpaikalla. Se ihan oikeasti auttaa kun ei tuo sitä kotiin. Suosittelen.
Toivottavasti et pura sitä työkavereittesi päälle.
Työnimua sinne vaan ja nauttikaa.
Vaihda jo asennetta. Miellyttävällä musiikilla voi psyykata omaa työintoa ja vireystilaa.
Mieti vaihtaisitko työsi mieluummin peräsuolenlaskeumaan.
Vastaus kertoo totuuden.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kertoo totuuden.
Niin.
Mulla on peräsuolenlaskeuma ja jäin tk eläkkeelle sentakia ei enää työvitutusta
Mikään ei ole tylsempää kuin kellon tuijottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo rahaa onkin kerätty. Vielä kerään rohkeutta irtisanoutua. Koulutus ja kokemusta olisi kahdelta muultakin alalta, nyt tässä työssä kun tähän helpoimmin pääsi. Ongelma juurikin se etten ole jaksanut aktiivisesti hakea muita töitä, kun tämä paikka on saanut inhoamaan työelämää ylipäätään. Mutta uskon että viimeistään kesäkuussa mä heittäydyn tuntemattomaan, kävi miten kävi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Työnimua sinne vaan ja nauttikaa.
Onneksi ei sitä ainaista peräsuolenlaskeumaimua.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisten pösilöiden takia vituttaakin käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda jo asennetta. Miellyttävällä musiikilla voi psyykata omaa työintoa ja vireystilaa.
No esimerkiksi täällä mun työpaikalla on musiikin kuuntelu kielletty. Ei radiota, ei kuulokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kertoo totuuden.
Niin.
Mulla on peräsuolenlaskeuma ja jäin tk eläkkeelle sentakia ei enää työvitutusta
No niin!
Viimein löytyy kunnollista keskustelua sekä kunnon asennetta.
Ja näin on saatu työvitutus häviämään.
Niin.
Outo tämä logiikkasi.