Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpäivä alkoi vartti sitten ja lasken tunteja

Vierailija
15.04.2024 |

Että pääsee pois. Kuuluuko työn olla tällaista? Ei kiinnosta yhtään. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kai kuuluisi. Itsellä itku kurkussa kun kohta pitää taas lähteä. Vihaan tätä ja haluaisin vain kadota tästä maailmasta.

Vierailija
2/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pidä dokata viikonloppuisin, niin maanantainakaan ei ole sitten niin kamalaa palata töihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei pidä dokata viikonloppuisin, niin maanantainakaan ei ole sitten niin kamalaa palata töihin. 

En juo ollenkaan. Ap 

Vierailija
4/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma suurin osa ihmisistä vihaa työtään. Vain pieni osa tekee sitä, mitä haluaakin.

Kannattaa todellakin jatkaa hakemista, kunnes sitä kiinnostavampaa tekemistä löytyy. Uutta työtä voi hakea myös nykyisen työpaikan ohessa.

Tietoisuus siitä, että on mahdollisuus löytää muuta ja vaihtaa paikkaa, auttaa myös jaksamaan paremmin siinä nykyisessä paikassa, kunnes se päivä sitten koittaa ihan oikeasti, että on saanut jonkun toisen työn ja voi irtisanoutua nykyisestä. Mutta se tietysti vaatii sitä, että hakee muuta. Ja jos oikeasti vihaa työtään, silloin kyllä hakee muuta.

Vierailija
5/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se, että joka tunnista kertyy rahaa, auttaa selviämään paremmin epäkiinnostavasta työpäivästä. Ja se, että enin osa vuorokaudesta on sentään omaa vapaa-aikaa. Työssähän ollaan vain tietty tuntimäärä päivässä.

Kannattaa suunnitella jo etukäteen, mitä virkistävää tekee sitten, kun pääsee töistä. Kun on mielekästä puuhaa vapaa-ajalla, on jotain odotettavaa ja elämä kevenee. Jaksaa taas paremmin seuraavana päivänä kestää sen työajan.

Vierailija
6/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valmis vaihtamaan työpaikkaa, vaikka saisi pari kolmesataa vähemmän palkkaa. Vielä jokunen vuosi sitten viihdyin, mutta nyt mennyt talon touhut vituiksi uusien väliportaan pomojen takia. Sunnuntaiaamuna jo vituttaa herätä, kun tietää, että huomenna töihin.

Vierailija
7/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makaan vielä sängyssä....Kai sitä pitäisi availla konetta pikkuhiljaa 🥱

Annan vinkiksi mikrotauot ap:lle. Kun oikein pännii niin tauota ja tee jotain kivaa tauolla.

Vierailija
8/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmä nauttii työstään. 

Vierailija
9/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama kuin aloittajalla, ei täällä nyt mitään tappavan tylsää ole kun on sentään nettikin käytössä.

98% työtehtävät muodostuvat läsnäolosta, että se on aika erikoista, moni työtön varmaan puuhastelee kotona enemmän, kuin minä täällä, joka periaatteessa vain istun ja selailen omia asioitani siinä sivussa.

Vierailija
10/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vähän sama kuin aloittajalla, ei täällä nyt mitään tappavan tylsää ole kun on sentään nettikin käytössä.

98% työtehtävät muodostuvat läsnäolosta, että se on aika erikoista, moni työtön varmaan puuhastelee kotona enemmän, kuin minä täällä, joka periaatteessa vain istun ja selailen omia asioitani siinä sivussa.

mä kans aina mietin mitä se työ on, jos siellä vain on eikä tarvitse tehdä mitään, jotenkin outo systeemi, pitää vaan mennä johonkin niin se on sitten heti muka "työtä"

toisaalta vähän tämä sama systeemi on ollut koulussa ja riparilla ja armeijassa ja muuallakin

Vierailija
11/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä kans aina mietin mitä se työ on, jos siellä vain on eikä tarvitse tehdä mitään, jotenkin outo systeemi, pitää vaan mennä johonkin niin se on sitten heti muka "työtä"

toisaalta vähän tämä sama systeemi on ollut koulussa ja riparilla ja armeijassa ja muuallakin

Tuollaisen työn kun saisi etänä niin olisi kutsumushomma. Kun niitä työpaikkoja aina luodaan, niin eikö voida luoda juuri tällaisia ja jokaisella ihmisellä olisi paljon kivempaa!

Vierailija
12/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmä nauttii työstään. 

"Jos tunnet työn iloa, istahda hetkeksi että tunne menee ohi"  Mulla on tuo ohje kahvimukissa.

Vierailija
13/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivalivalivaliuliuliuliuli...jotkut ne jaksaa valittaa.

Vierailija
14/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen työn kun saisi etänä niin olisi kutsumushomma. Kun niitä työpaikkoja aina luodaan, niin eikö voida luoda juuri tällaisia ja jokaisella ihmisellä olisi paljon kivempaa!

Niinpä, kun saisi tehdä etänä sitä paikalla istumista. Niin ahdistavaa raahautua säällä kuin säällä paikan päälle vaan olemaan. Ihan varmasti tulisi samat työt tehtyä kotoa päin. Tekisin vaikka pienemmällä palkalla, kunhan se riittäisi elämiseen. 

Vierailija
15/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta onneksi lasken myös päiviä joita ei montaa ole ennen kuin jään äitiyslomalle. Tj11

Vierailija
16/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan sinne töihinne!

Vierailija
17/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Kannattaa työnhaun ohessa jemmata myös fuck you -rahastoa, jonka avulla voi irtisanoutua vaikka uutta työtä ei löytyisi heti. Pitkittyessään alkaa jo naamastakin näkyä tuo työvtutus ja uusen työn saanti hankaloituu sen vuoksi. Pieni huili voi rauhoittaa ylivirittyneen hermoston ja työnhaku helpottuu

Vierailija
18/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta mulle maksetaan todella hyvin, se helpottaa. Muuten ei kiinnosta.

Vierailija
19/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tehtaalla "töissä" eikä ollut tekemistä. Luin kirjoja ja taapersin hallin päästä toiseen apaattisena, join mustikkakeittoa ja lihoin. Todellakin työttömänä puuhastelen paljon enemmän kuin tuolla töissä, ja varmaan hyödyntää yhteiskuntaakin enemmän kun nyt mielenterveys on hyvä toisin kuin tuolla töissä ja kasvatan itse omia lapsiani täällä 

Vierailija
20/44 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu, kannattaa vaihtaa työpaikkaa. Menee oma elämä pilalle, yksi suuri syy elämässä tympääntymiseen on väärä työpaikka tai ala kokonaiosuudessaan. Tästäkin syystä painotan aina että valitkaa se ala ja työpaikka mieluisaksi koska se on iso osa elämää. Onnellisuutta on se ettei vtuta jokainen päivä, Petriä siteeraten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän