Pitääkö naisen aina haluta olla parisuhteessa? Miksi ihmeessä?
Palstan rähisijöiden viestejä kun lukee, niin heidän ajatusmaailmassaan jokainen nainen haluaa aina olla parisuhteessa. Missään nimessä yksikään nainen ei voi haluta olla sinkku.
Itse ole eronnut alle vuosi sitten enkä ymmärrä miksi mun pitäisi haluta parisuhdetta. En ole valmis siihen vaan toivun edelleen erosta. Viimeksi tänään piti pienesti itkeä kun mietiin asioita. Ei tähän tilanteeseen mikään parisuhde sovi kun yrittää edelleen paikata itseään.
Kommentit (30)
Ainakin minun exällä on ajatus, että menen jotenkin hukkaan jos joku mies ei käytä minua. Ihan kuin minun elämällä ei olisi muuten mitään arvoa, kuin jonkun käyttöesineenä. Minultahan asiaa ei edes kysytä mitä minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Projisountia, ehkä kateuttakin jos nainen on tyytyväinen ilman miestä ja (hui kauheeta!) ilman lapsia.
No mä en ole lapseton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisountia, ehkä kateuttakin jos nainen on tyytyväinen ilman miestä ja (hui kauheeta!) ilman lapsia.
No mä en ole lapseton.
Ap
Et ole kovinkaan voimaantuneen oloinen. Ihan tervettä se.
Vierailija kirjoitti:
On paljon sellaisia miehiäkin, jotka eivät halua olla parisuhteessa.
he tosin eivät jauha siitä yhtään missään, vaan elävät tyytyväisenä itsensä kanssa.
Tunnen tällaisia miehiä eri ikäluokista. Vanhin on onnelllisesti sinkku 90+, nuorin alle 20-vuotias omillaan asuva.
Siis kerro edes yksi.
On myös miehiä joiden ei olisi koskaan pitänyt olla parisuhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun exällä on ajatus, että menen jotenkin hukkaan jos joku mies ei käytä minua. Ihan kuin minun elämällä ei olisi muuten mitään arvoa, kuin jonkun käyttöesineenä. Minultahan asiaa ei edes kysytä mitä minä haluan.
Ällöttävä ajattelutapa. Itsestä tuntuu ennemmin että menen hukkaan, kun en saa rakastaa sitä jolle haluaisin antaa kaikkeni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en ole lapseton.
Ap
Et ole kovinkaan voimaantuneen oloinen. Ihan tervettä se.
Mistä mun pitäisi olla voimaantunut? Mua on aina ärsyttänyt tuon sanan käyttö. En mä mitään voimaannu jos teen elämässäni asioita joista pidän, se on ihan vain elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tutun kuuloista! Tai: et ansaitse omaa rauhaasi, ennen kuin seurustelet taas, eli olet toisen miehen omaisuutta. Nämäkin ihan "normaaleja" tavismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ajattelutapa. Itsestä tuntuu ennemmin että menen hukkaan, kun en saa rakastaa sitä jolle haluaisin antaa kaikkeni...
No shit??