Pitääkö naisen aina haluta olla parisuhteessa? Miksi ihmeessä?
Palstan rähisijöiden viestejä kun lukee, niin heidän ajatusmaailmassaan jokainen nainen haluaa aina olla parisuhteessa. Missään nimessä yksikään nainen ei voi haluta olla sinkku.
Itse ole eronnut alle vuosi sitten enkä ymmärrä miksi mun pitäisi haluta parisuhdetta. En ole valmis siihen vaan toivun edelleen erosta. Viimeksi tänään piti pienesti itkeä kun mietiin asioita. Ei tähän tilanteeseen mikään parisuhde sovi kun yrittää edelleen paikata itseään.
Kommentit (75)
Tämän takia asevelvollisuuden tulee koskea myös naisia. Ei voi valita yhteiskunnasta vain niitä itselle kivoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai? Ei mies tee autuaaksi.
Mies erittäin harvoin edes antaa orgasmia. Eniten niitä saavat sinkkunaiset. Vähiten orgasmeja on parisuhteessa olevilla naisilla.
Minusta tämä alkaa kääntymään toisin päin. Sinkkuutta, omaa tilaa ja vapautta arvostetaan nykyään niin korkealle, että parisuhdetta erityisesti haluavat (ainakin nuoret) naiset joutuvat melkeinpä selittämään, miksi sitä haluavat. Miksi haluavat örisevän karjun vierelleen sohvalle löhöämään? Sen sijaan sinkkuutta joutuu nykyään selittämään enää ehkä jollekin isotädille sukujuhlissa.
Tosin asia on hyvinkin ymmärrettävä. Kyselytutkimuksissa käy selväksi, että mies on onnellisempi ylipäätään ollessaan parisuhteessa. Nainen ainoastaan aidosti laadukkaassa parisuhteessa, mutta muuten sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
On tullut jo selväksi, että naiset on kaikissa suhteissa progressiivisesti itsenäisempiä kaikilla olemisen osa-alueilla.
Ette tarvitse miestä? OK.
Ette välttämättä halua miestä? OK
Paljon jaksatte miehistä jauhaa tosin.
Tässäkään ketjussa ei aihe ole miehet, vaan se outo asenne, ettei nainen saisi eräiden (esim. sinun?) mielestä elää tyytyväisenä yksin.
Mä olin sinkku 25-vuotiaasta 45-vuotiaaksi. Olisin aivan hyvin voinut olla vaikka loppuikäni, mutta sattumalta kohtasin ihmisen jonka kanssa elämä on parempaa kuin yksin. Tällä hetkellä on aivan ihanaa olla suhteessa, mutta jos tämä joskus jostain syystä päättyy, olen täysin tyytyväinen elämääni myös sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia asevelvollisuuden tulee koskea myös naisia. Ei voi valita yhteiskunnasta vain niitä itselle kivoja asioita.
Ei parisuhde ole mikään yhteiskunnallinen velvoite. Mitä höpäjät, hassu?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla vapaa
Tämä.
Eikä se sulje pois sitä, että jos elämä törmäyttää täydelliseen mieheen tai miksei vaikka naiseen, voi tarttua tilaisuuteen. Mikään pakko siihen ei naisilla ole. Me naiset osaamme tehdä elämästämme hyvän, kauniin ja ihanan ilman miestäkin. Me nautimme, elämme ja toimimme. Rakastamme. Jos ei ole rakkauden arvoista miestä, rakkaudelle löytyy muita kohteita. Elämä itse.
Miehet: kehittykää tai kuolkaa.
Jahas joku on nostanut mun vanhan aloituksen. Olen siis ketjun ap ja olen edelleen sinkku. Erosta on nyt reilun kolme vuotta. Välillä ajattelet, että parisuhde voisi olla kiva, mutta sitten tulen järkiini. Nautin paljon tästä yksinolosta ja vapaudesta. Ei ole kukaan kitisemässä, että miksi teet noin tai näin. Ei voi kukaan kitistä, että lähde pian toista kertaa ulkomaille tänä vuonna. Eilen olin Eppujen keikalla ihan yksin nauttimassa.
Seksisuhde mulla nykyään on, mutta se on pelkkää seksiä eikä tuo mitään velvollisuuksia. Asun nykyään yksin, kun aikuinen lapsi muutti omilleen, niin saan nauttia oikein kunnolla yksin olemisesta isossa talossa. Olen aina osannut olla yksin, jo lapsena.
Ketä oikeasti kiinnostaa sun jutut ap?
Ei tietenkään. Mutta suomalainen nainen haluaakin koulukiusaajan. Ilmeisesti samanhenkisyys viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo varallisuutta.
Huono mies vie naisenkin rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel ei pysty siihen mihin naiset, eli elämään hyvää ja täyttä sinkkuelämää. Hän todisti ap:n väitteen: eräiden miesvauvojen mielestä naisen on uhrauduttava parisuhteeseen. Miehet ei pärjää yksin, koska ne on vajaita. Naiset sensijaan ovat omnipotentteja ja ylivoimaisia.
Sinkkuja on ollut aina. Itsellisiä, leskiä, vanhojapoikia ja -piikoja. Moni on ollut ihan tyytyväinen ilman kumppania kunhan toimeentulo on ollut turvattu. Nykyään siitä vaan on tehty joku iso ongelma. Kuvitellaan että se on ihan uusi nykyajan ilmiö. No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo varallisuutta.
Huono mies vie naisenkin rahat.
Jokainen nainen vie miehensä rahat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel ei pysty siihen mihin naiset, eli elämään hyvää ja täyttä sinkkuelämää. Hän todisti ap:n väitteen: eräiden miesvauvojen mielestä naisen on uhrauduttava parisuhteeseen. Miehet ei pärjää yksin, koska ne on vajaita. Naiset sensijaan ovat omnipotentteja ja ylivoimaisia.
Hankala sanoa mikä on säälittävämpää. Se, että mies puolustaa naisten käytöstä vai se että ykipäätään trollaa vauvalla. Etkö saanut oikeaa työpaikkaa?
Sekä mies että nainen ovat onnellisimmillaan sinkkuina
Vierailija kirjoitti:
Sekä mies että nainen ovat onnellisimmillaan sinkkuina
Pakko sanoa että olet oikeassa.
Paskat se tuo. Pummii rahaa. Siksi sen ulos potkinkin.
N