Star Warsiin on tulossa elokuvasarjan historian suurin retcon joka muuttaa kaiken
Uuden Star Wars retconin mukaan voima (forces) voi olla ainoastaan naisilla sillä voima itsessään on myös nainen silloin kun tämä ottaa ihnismuodon. Tämän lisäksi ainoastaan ne joiden sielu on hyvä ja puhdas voivat käyttää voimaa eikä voimaa voi käyttää pahaan eikä vääryyteen sillä se on voiman itse asettaman moraalin ja etiikan vastaista. Tämä esimerkki muuttaa Luke ja Anakin Skywalkerin merkitystä elokuvasarjassa.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa provoilua.
Jollekin tämä anti-wokettaminen on todellinen pakkomielle.
No on näköjään. Mutta perehtyisivät edes siihen aiheeseen, mistä öyhöttävät. Ihme valitusta, että Disneyn Star Warsissa ois enää vaan naissankareita, vaikka jokainen vois itse ne katsomalla huomata, että niitä miessankareita on yhä.
Itse katsomalla sen tosiaan huomasi, että Andoria lukuun ottamatta miessankareita ei enää ole. Mandaloorialainenkin antoi tittelinsä naiselle ja tyytyi aisankannattajaksi omassa sarjassaan. Muita ei enää ole ollutkaan.
Toihan on valhe. Rebelsissä, Mandalorianissa, Boba Fettissä, Obi-Wanissa ja Andorissa on kaikissa mies pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs muuta sinne Disneyn markkinointi-osastolle? Kahvi on kuumaa ja viinerit tuoreita? Kahvikupit on kivasti woketransu-väreissä ja silleen?"
Ethän sä nyt oikeesti noin sekaisin oo?
Osaatko keskustella Star Warsista?
Ei, persut eivät osaa keskustella aiheesta, kuten tästä näemme. Star Wars on niille liian älyllistä.
Vierailija kirjoitti:
"ei mun tarvi kattoo mitään videoo joka todistais että oon väärässä"
Ei tosiaankaan tarvitse, mutta älyllisen pelkuruuden leima on ansaittu!
No kerrotko ite missä se lightsaberin nimi on muutettu? Kun ei yhdessäkään mun katsomassa Star Warsissa oo näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerrotko ite missä se lightsaberin nimi on muutettu? Kun ei yhdessäkään mun katsomassa Star Warsissa oo näin.
Se tubevideo kertoo lukuisin esimerkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut kun se on väärässä. Kukaan ei ole muuttanut valosapelin nimeä lasermiekaksi (joka kyllä oli George Lucasin alkuperäinen nimi niille, mut se ei liity tähän). Luke sanoo kerran Sarkastisesti lasermiekka, ja Anakin sanoo pikkupoikana lasermiekka kun ei vielä asioista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Millä tavalla selitetään sitten Luke ja Anakin? Ovatko transmiehiä vai?
No kuinkas muuten! Tämä saatanan woke-syöpä ja demarointi on ulottunut jo tuohon vuosikymmeniä vanhaan elokuvasarjaankin. Kertoo vain kuinka harhaisesta touhusta on kyse. Seuraavissa elokuvissa ne on jotain rappioalkoholisoituneita hologrammi-transuhuoria raskaana, jossain helvetin 5D-ulottuvuudessa sijaitsevassa huoratalossa. Saa woke-disney pidellä omasta puolestani tunkkejaan ihan huoletta. Ei ole tarvetta katsoa seuraavia elokuvia.
Saat ihan vapaasti fantasioita siitä että tekisivät tuollaisen elokuvan. Tuollainen sisältö voisi nostaa liikaa ikärajaa ja se olisi huono juttu lipputulojen kannalta kun teinit eivät pääsisi korkean ikärajan takia katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sä et oo perehtynyt Star Warsin, vaan uskot tollasta perätöntä tietoa jostain random-videosta? Sori, mä oon pitkän linjan Star Wars -fani, niin tiedän tuollaisen hölynpölyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut kun se on väärässä. Kukaan ei ole muuttanut valosapelin nimeä lasermiekaksi (joka kyllä oli George Lucasin alkuperäinen nimi niille, mut se ei liity tähän). Luke sanoo kerran Sarkastisesti lasermiekka, ja Anakin sanoo pikkupoikana lasermiekka kun ei vielä asioista tiedä.
Ja Anakin lapsena ei tietenkään oo Disneyn Star Warsia, vaan Lucasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa provoilua.
Jollekin tämä anti-wokettaminen on todellinen pakkomielle.
No on näköjään. Mutta perehtyisivät edes siihen aiheeseen, mistä öyhöttävät. Ihme valitusta, että Disneyn Star Warsissa ois enää vaan naissankareita, vaikka jokainen vois itse ne katsomalla huomata, että niitä miessankareita on yhä.
Itse katsomalla sen tosiaan huomasi, että Andoria lukuun ottamatta miessankareita ei enää ole. Mandaloorialainenkin antoi tittelinsä naiselle ja tyytyi aisankannattajaksi omassa sarjassaan. Muita ei enää ole ollutkaan.
Eli et oo kattonu niitä sarjoja? Viidessä seitsemästä on mies päähenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Sit se video ei oo vakavastiotettava. Valosapelin nimeä ei ole muutettu lasermiekaksi. Tää nyt vaan on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun Luke on "sarkastisesti"(miksi?) kutsunut lasermiekaksi, taistelutkin muuttuvat saunavihdalla huiskimiseksi!(et tainnut katsoa koko videota)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti makuasioita, mutta mulle Star Warsin pilaajia:
Halinallet (Ewokit)
Koomikko (Binks)
Midi- cloridiaanit (eeppinen ja mystinen force onkin kuin joku hiton flunssa)
Lasermiekka (alunperin eeppinen lightsaber jolla ei tarvitse huiskia kuin saunavihdalla, disneyn jäljiltä lasersword-nimikin vaihtui.- jolla tarvitsee)
Mäkään en oo kovin innoissani Binksistä tai midichlorianeista.
Valosapelit ei oo lasermiekkoja, eikä niiden nimi oo vaihtunut Disneyn myötä tai ikinä muulloinkaan. Aina ollu valosapeleita ja yhä ovat.
Suosittamani, ohittamasi video kertoo juuri tästä, likuisin esimerkein jotka on otettu leffoista."disney dont understand lightsabers" katso ja näe!
Minkään virallisen tiedon tai yhdenkään Star Wars -faniyhteisön mukaan valosapelin nimeä ei ole muutettu lasermiekaksi. Usko jo. Mikään video ei sitä muuta. Lasermiekka -sanaa käytetetään joitakin kertoja, mm. Phantom Menace saa, joka siis ei oo Disneytä nähnytkään. Star Wars -maailmassa tyypit jotka ei oikeesti tiedä Jedeistä mitään saattaa kutsua valosapelia lasermiekaksi - ja Luke sarkastisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Star Wars-maailma ja sen "world building" on alusta lähtien ollut tylsä. Esimerkiksi Tolkienin fantasiamaailma on paljon syvällisempi ja kiinnostavampi.
Jep. Surkeaa puuhastelua SW-maailmassa. Tolkien oli todella hyvä. Nyt mulla on menossa taas Mass Effect-trilogian läpipeluu. Siinäkin on tehty huolella todella laaja ja aidon tuntuinen maailma. Tai no galaksi, mutta asian ydin säilyy. Tolkien ja ME:n tekijät on ymmärtäneet, että mustavalkoiset hahmot on tylsiä. Epätäydelliset hahmot jotka voi vaikka olla enimmäkseen hyviä, paitsi silloin kun eivät ole, on paljon kiinnostavampia.
SW-maailma on muuttunut SJW-maailmaksi, eli demari-maailmaksi. Vituiksihan se SEKIN laitettiin vasemmistoapinoiden toimesta. Eli sori siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun Luke on "sarkastisesti"(miksi?) kutsunut lasermiekaksi, taiste
Nää asiat nyt ei liity mitenkään toisiinsa. Valosapelien käyttöhän muuttui jo prequelseissa täysin erilaiseks kuin alkuperäisessä trilogiassa. Mitään valosapelien nimenmuutosta ei yhäkään ole olemassa, eikä siihen vaikuta tai liity mitenkään erilaiset valosapelimiekkailujen tyylit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Star Wars-maailma ja sen "world building" on alusta lähtien ollut tylsä. Esimerkiksi Tolkienin fantasiamaailma on paljon syvällisempi ja kiinnostavampi.
Jep. Surkeaa puuhastelua SW-maailmassa. Tolkien oli todella hyvä. Nyt mulla on menossa taas Mass Effect-trilogian läpipeluu. Siinäkin on tehty huolella todella laaja ja aidon tuntuinen maailma. Tai no galaksi, mutta asian ydin säilyy. Tolkien ja ME:n tekijät on ymmärtäneet, että mustavalkoiset hahmot on tylsiä. Epätäydelliset hahmot jotka voi vaikka olla enimmäkseen hyviä, paitsi silloin kun eivät ole, on paljon kiinnostavampia.
SW-maailma on muuttunut SJW-maailmaksi, eli demari-maailmaksi. Vituiksihan se SEKIN laitettiin vasemmistoapinoiden toimesta. Eli sori siitäkin.
No mikäs se George Lucasin poliittinen suuntaumus olikaan?
Joo ei ollut republikaani.
Onko star wars siis pilalla jos sapeli vaihtuu miekaksi?
Minkälainen star wars olisi jos se ei olisi pilalla? Löytyykö siitäkin tubevideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun Luke on "sarkastisesti"(miksi?) kutsunut lasermiekaksi, taiste
Ootko sä ite katsonut mitään muuta kuin ton tubevideon?
Vierailija kirjoitti:
Onko star wars siis pilalla jos sapeli vaihtuu miekaksi?
Täytyyhän sen olla, kun kerran joku on tehny tubeen videon aiheesta.