Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Star Warsiin on tulossa elokuvasarjan historian suurin retcon joka muuttaa kaiken

Vierailija
14.04.2024 |

Uuden Star Wars retconin mukaan voima (forces) voi olla ainoastaan naisilla sillä voima itsessään on myös nainen silloin kun tämä ottaa ihnismuodon. Tämän lisäksi ainoastaan ne joiden sielu on hyvä ja puhdas voivat käyttää voimaa eikä voimaa voi käyttää pahaan eikä vääryyteen sillä se on voiman itse asettaman moraalin ja etiikan vastaista. Tämä esimerkki muuttaa Luke ja Anakin Skywalkerin merkitystä elokuvasarjassa.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star Wars -fanina oon yrittänyt joskus keskustella Star Warsista näiden "Disney on pilannut Star Warsin woketuksella" -tyyppien kanssa. No, ei ne osaa eikä pysty, ne osaa vaan toistaa tollasia iskulauseita. 

Tubessa paljon videoita aiheesta, ja paljon on samanmielisiä, että pilannut on. (minäkin) Mitähän iskulausetta toistin?

😃😃😃

Siis juuri tuostahan mä mun viestissä puhuin, että osataan vaan toistaa jotain, mitä joku on jossain "samanmielisten" videossa tubessa sanonut, sen sijaan että osattais keskustella Star Warsista ihan olin sanoin ja omin ajatuksin.

Se iskulause mihin viittasin oli tuossa tietenkin tuo "Disney on pilannut Star Warsin woketuksella". 

Mun mielestä tekemällä eeppisestä metritavaraa. Oliko tarpeeksi osaava lause?

Vierailija
62/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, aika köyhä olkiukko että erimielinen ei "osaa" keskustella.

Eiköhän peruskoulun käyneitä kuitenkin kaikki olla, joten ei syytä ylimielisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän peruskoulun käyneitä kuitenkin kaikki olla, joten ei syytä ylimielisyyteen.

No kun kukaan näistä ei oo suostunut keskustelemaan mun kanssa siitä Star Warsista, vaan pistetään vaan jotain tubelinkkejä, jossa joku muu puhuu asioista. Tai sitten väitetään puuta heinää, joka on vaan kopioitu joltain muulta, eikä oo ite tarkistettu, pitääkö se paikkaansa. Joku väitti esim. ettei Disneyn Star Warsissa oo heteroromansseja 🤣. 

Vierailija
64/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa provoilua. 

Jollekin tämä anti-wokettaminen on todellinen pakkomielle. 

No on näköjään. Mutta perehtyisivät edes siihen aiheeseen, mistä öyhöttävät. Ihme valitusta, että Disneyn Star Warsissa ois enää vaan naissankareita, vaikka jokainen vois itse ne katsomalla huomata, että niitä miessankareita on yhä. 

Itse katsomalla sen tosiaan huomasi, että Andoria lukuun ottamatta miessankareita ei enää ole. Mandaloorialainenkin antoi tittelinsä naiselle ja tyytyi aisankannattajaksi omassa sarjassaan. Muita ei enää ole ollutkaan.

Vierailija
65/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kukaan näistä ei oo suostunut keskustelemaan mun kanssa siitä Star Warsista, vaan pistetään vaan jotain tubelinkkejä, jossa joku muu puhuu asioista. Tai sitten väitetään puuta heinää, joka on vaan kopioitu joltain muulta, eikä oo ite tarkistettu, pitääkö se paikkaansa. Joku väitti esim. ettei Disneyn Star Warsissa oo heteroromansseja 🤣. 

Ne tubelinkit on osa sitä keskustelua ja mm. osoittamassa että vastaväittäjä ei ole yksin mielipiteineen. Itse ylimielisyyksissäsi nämä ohittaessasi et osaa keskustella!

Vierailija
66/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star Wars -fanina oon yrittänyt joskus keskustella Star Warsista näiden "Disney on pilannut Star Warsin woketuksella" -tyyppien kanssa. No, ei ne osaa eikä pysty, ne osaa vaan toistaa tollasia iskulauseita. 

Tubessa paljon videoita aiheesta, ja paljon on samanmielisiä, että pilannut on. (minäkin) Mitähän iskulausetta toistin?

😃😃😃

Siis juuri tuostahan mä mun viestissä puhuin, että osataan vaan toistaa jotain, mitä joku on jossain "samanmielisten" videossa tubessa sanonut, sen sijaan että osattais keskustella Star Warsista ihan olin sanoin ja omin ajatuksin.

Se iskulause mihin viittasin oli tuossa tietenkin tuo "Disney on pilannut Star Warsin woketuksella". 

Mun mielestä tekemällä eeppisestä metritavara

En tarkoittanut, että täytyis itse muotoilla uudestaan ne lauseet, vaan puhuin Star Warsin sisällöstä, hahmoista, juonesta jne. keskustelua. 

Vierailija
67/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃😃😃

-Ja juuri siksi linkkasin videoita että ei tarvitse kaikkea (turhaan) sanoittaa uudestaan!

Vierailija
68/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kah, ei näemmä pysty vastaamaan oikeaan kohtaan.

Vierailija
69/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa provoilua. 

No on näköjään. Mutta perehtyisivät edes siihen aiheeseen, mistä öyhöttävät. Ihme valitusta, että Disneyn Star Warsissa ois enää vaan naissankareita, vaikka jokainen vois itse ne katsomalla huomata, että niitä miessankareita on yhä. 

Itse katsomalla sen tosiaan huomasi, että Andoria lukuun ottamatta miessankareita ei enää ole. Mandaloorialainenkin antoi tittelinsä naiselle ja tyytyi aisankannattajaksi omassa sarjassaan. Muita ei enää ole ollutkaan.

Höpö höpö, kyllä se Mando yhä ihan sankari on ja sarjan päähenkilö. 

Ezra? Kanan? Obi-Wan? Boba Fett. 

Se Andor toki. 

Eli viis sarjaa, joissa päähenkilö mies.

Ja nainen on päähenkilö vaan kahdessa (Ahsoka ja Bad Batch. Ja näistä Bad Batchissa toki koko cloneforce 99 on miehiä, ja päähenkilöitä Omegan lisäks). 

Niin mitä ihmettä oikein yrität väittää? 

Vierailija
70/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti makuasioita, mutta mulle Star Warsin pilaajia: 

Halinallet (Ewokit)

Koomikko (Binks)

Midi- cloridiaanit (eeppinen ja mystinen force onkin kuin joku hiton flunssa)

Lasermiekka (alunperin eeppinen lightsaber jolla ei tarvitse huiskia kuin saunavihdalla, disneyn jäljiltä lasersword-nimikin vaihtui.- jolla tarvitsee)

Vierailija
71/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halinallet (Ewokit)

Koomikko (Binks)

Lasermiekka (alunperin eeppinen lightsaber jolla ei tarvitse huiskia kuin saunavihdalla, disneyn jäljiltä lasersword-nimikin vaihtui.- jolla tarvitsee)

Mäkään en oo kovin innoissani Binksistä tai midichlorianeista. 

Valosapelit ei oo lasermiekkoja, eikä niiden nimi oo vaihtunut Disneyn myötä tai ikinä muulloinkaan. Aina ollu valosapeleita ja yhä ovat. 

Vierailija
72/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa provoilua. 

Mitä ihmettä höpiset? Kaikissa muissa Disneyn sarjoissa on mies pääosassa, paitsi Ahsokassa ja Bad Batchissa. 

Vierailija
73/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinallet (Ewokit)

Koomikko (Binks)

Valosapelit ei oo lasermiekkoja, eikä niiden nimi oo vaihtunut Disneyn myötä tai ikinä muulloinkaan. Aina ollu valosapeleita ja yhä ovat. 

Suosittamani, ohittamasi video kertoo juuri tästä, likuisin esimerkein jotka on otettu leffoista."disney dont understand lightsabers" katso ja näe!

Vierailija
74/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voima symboloi miehen munaa. Kaikki sen tietää. Miehen muna ohjaa kaikkea, antaa elämän. Muna on kivissä, ilmassa ja jopa soluissa. Munakloriaaneja.

Vierailija
75/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Force of ylimielisyys is too strong in that one"

Vierailija
76/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elömä on aika tyhjää kun pitää itte omasta päästään keksiä perätön tarina ja sitten pöyristellä sen äärellä. Voi sua ap.

Vierailija
77/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Disneyhän palkkasi tunnetun ultrafeministin ja agenda-aktivistin kirjoittamaan uusia tähtien sotia. tulevien tähtien sotien on tarkoitus saada miehet pelkäämään hänen mukaansa.

Mitä jos jättäisit tollasten juttujen katsomisen vähemmälle, ja katsoisit ihan vaan niitä Star Warseja, ilman jotain ennakkokuvitelmia ultrafeministisistä agendoista.

No Starwars Acolyte trailerissa ei kyllä hirveästi himmailla feminismia. Miehet on lakaistu sivuosiin, valkoinen mies esiintyy parin sekunnin comedy relieffinä.

Vierailija
78/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halinallet (Ewokit)

Koomikko (Binks)

Nuo on muuten kylläkin ihan lucasin omia  älynväläyksiä (eikä disneyn) paitsi tuo lasersword joka ei pidä ollenkaan paikkaansa. Se on ollut lightsaber ihan alusta lähtien. Suomeksi sitä kutsutaan joko valomiekaksi tai lasermiekaksi mutta ei tuo disneyn vika ole tuokaan. 

Vierailija
79/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halinallet (Ewokit)

Koomikko (Binks)

Suosittamani, ohittamasi video kertoo juuri tästä, likuisin esimerkein jotka on otettu leffoista."disney dont understand lightsabers" katso ja näe!

Ei mun tarvii kattoo mitään videota tietääkseni, että valosapelien nimi ei ole muuttunut lasermiekaksi. 

Ei mun muutenkaan tarvii kattoo mitää tubevideoita tietääkseni mitään Star Warsista, kun oon katsonut kaiken Star Warsin, mitä on tehty (okei, en oo kattonu Christmas Specialia kokonaan 😃). 

Vierailija
80/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Put a chick in it and make her gay!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän