Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Star Warsiin on tulossa elokuvasarjan historian suurin retcon joka muuttaa kaiken

Vierailija
14.04.2024 |

Uuden Star Wars retconin mukaan voima (forces) voi olla ainoastaan naisilla sillä voima itsessään on myös nainen silloin kun tämä ottaa ihnismuodon. Tämän lisäksi ainoastaan ne joiden sielu on hyvä ja puhdas voivat käyttää voimaa eikä voimaa voi käyttää pahaan eikä vääryyteen sillä se on voiman itse asettaman moraalin ja etiikan vastaista. Tämä esimerkki muuttaa Luke ja Anakin Skywalkerin merkitystä elokuvasarjassa.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disneyhän palkkasi tunnetun ultrafeministin ja agenda-aktivistin kirjoittamaan uusia tähtien sotia. tulevien tähtien sotien on tarkoitus saada miehet pelkäämään hänen mukaansa.

Ja me uskotaan täysin jonkun anonyymin ties mistä netin toisilta mielipideautomaateilta kopsaamia väitteitä. Not.

Vierailija
42/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star wars -sarjan uudet jaksot eivät enää kuuluu sarjaan, vaan ihan johonkin omaan woke -maailmaansa, jota kukaan ei jaksa katsoa.

Barbie oli tosi lapsellinen elokuva, typeryyden huippu, ja on turha tehdä, ellei halua konkurssia, tällaista soopaa lisää.

Nainen 46

Miten Barbie nyt näihin Tähtien Sotiin liittyy? Barbiellahan ei muuten menty konkurssiin, vaan sehän oli katsojamenestys (sisällöstä en tiiä, en oo kattonut). 

Star Warsilla on oma Barbie-nukkejen sarja mm. Barbie Darth Vaderina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Millä tavalla selitetään sitten Luke ja Anakin? Ovatko transmiehiä vai?

No kuinkas muuten! Tämä saatanan woke-syöpä ja demarointi on ulottunut jo tuohon vuosikymmeniä vanhaan elokuvasarjaankin. Kertoo vain kuinka harhaisesta touhusta on kyse. Seuraavissa elokuvissa ne on jotain rappioalkoholisoituneita hologrammi-transuhuoria raskaana, jossain helvetin 5D-ulottuvuudessa sijaitsevassa huoratalossa. Saa woke-disney pidellä omasta puolestani tunkkejaan ihan huoletta. Ei ole tarvetta katsoa seuraavia elokuvia.

Vierailija
44/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 46

Et ole. 

No oikeasti olen nainen 60, mutta kuka sitä uskoisi jos edes tuo 46 ei mene läpi?

En usko juu sitäkään. Lähinnä siksi, että 46-vuotiailla naisilla ei nyt ole mitään tarvetta jutella Tähtien sodasta tai wokesta jollain palstalla. 60-vuotiailla vielä vähemmän. Wokenillitys on persumiesten juttuja. Lisäksi kuittaus kattokaa oon nainen on liian läpinäkyvä. 

Persukortti pelattu!

Vierailija
45/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 46

Et ole. 

No oikeasti olen nainen 60, mutta kuka sitä uskoisi jos edes tuo 46 ei mene läpi?

En usko juu sitäkään. Lähinnä siksi, että 46-vuotiailla naisilla ei nyt ole mitään tarvetta jutella Tähtien sodasta tai wokesta jollain palstalla. 60-vuotiailla vielä vähemmän. Wokenillitys on persumiesten juttuja. Lisäksi kuittaus kattokaa oon nainen on liian läpinäkyvä. 

Tähän ikään päästyä jaksaa aina hämmästyttää ihmisten ennakkoluuloisuus eri ikäisten ihmisten kiinnostuksen kohteista. Kyllä sinäkin sen tulet huomaaman vuosien saatossa. 

Vierailija
46/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Millä tavalla selitetään sitten Luke ja Anakin? Ovatko transmiehiä vai?

No kuinkas muuten! Tämä saatanan woke-syöpä ja demarointi on ulottunut jo tuohon vuosikymmeniä vanhaan elokuvasarjaankin. Kertoo vain kuinka harhaisesta touhusta on kyse. Seuraavissa elokuvissa ne on jotain rappioalkoholisoituneita hologrammi-transuhuoria raskaana, jossain helvetin 5D-ulottuvuudessa sijaitsevassa huoratalossa. Saa woke-disney pidellä omasta puolestani tunkkejaan ihan huoletta. Ei ole tarvetta katsoa seuraavia elokuvia.

Pahoin pelkään, että kuvailemasi juonenkäänne ei ole edes kovin kaukana tulevaisuudessa.Ihmeellisiä asioita tapahtuu.  

Se nainen 46 (60)

Vierailija
47/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään, että kuvailemasi juonenkäänne ei ole edes kovin kaukana tulevaisuudessa.Ihmeellisiä asioita tapahtuu.  

Se nainen 46 (60)

Ei hyvänen aika nyt oikeesti. Noi jututhan on vain ja ainoastaan teidän omassa mielikuvituksessa. 

Vierailija
48/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Star wars -sarjan uudet jaksot eivät enää kuuluu sarjaan, vaan ihan johonkin omaan woke -maailmaansa, jota kukaan ei jaksa katsoa.

Barbie oli tosi lapsellinen elokuva, typeryyden huippu, ja on turha tehdä, ellei halua konkurssia, tällaista soopaa lisää.

Nainen 46

Miten Barbie nyt näihin Tähtien Sotiin liittyy? Barbiellahan ei muuten menty konkurssiin, vaan sehän oli katsojamenestys (sisällöstä en tiiä, en oo kattonut). 

Star Warsilla on oma Barbie-nukkejen sarja mm. Barbie Darth Vaderina.

Eikä ole. Eikä toi liity Barbie-leffaan mitenkään. 

Vierailija
49/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaistahan tässä nyt on vaan noi sun kuvitelmat, jotka tosiaan on ihan vaan sun oman mielen luomia harhoja. 

Vierailija
50/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 46

Et ole. 

Persukortti pelattu!

Kyllä. 100 % tietämistäni wokeahdistujista on persuja. 

Vierailija
51/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Disneyhän palkkasi tunnetun ultrafeministin ja agenda-aktivistin kirjoittamaan uusia tähtien sotia. tulevien tähtien sotien on tarkoitus saada miehet pelkäämään hänen mukaansa.

Ja me uskotaan täysin jonkun anonyymin ties mistä netin toisilta mielipideautomaateilta kopsaamia väitteitä. Not.

Ei nää osaakaan keskustella itse aiheesta mitenkään, osaavat vaan toistaa noita jostain kuulemiaan hölynpölyjä. 

Vierailija
52/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Star Wars -fanina oon yrittänyt joskus keskustella Star Warsista näiden "Disney on pilannut Star Warsin woketuksella" -tyyppien kanssa. No, ei ne osaa eikä pysty, ne osaa vaan toistaa tollasia iskulauseita. 

Vierailija
53/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Star Wars-maailma ja sen "world building" on alusta lähtien ollut tylsä. Esimerkiksi Tolkienin fantasiamaailma on paljon syvällisempi ja kiinnostavampi. 

Jep. Surkeaa puuhastelua SW-maailmassa. Tolkien oli todella hyvä. Nyt mulla on menossa taas Mass Effect-trilogian läpipeluu. Siinäkin on tehty huolella todella laaja ja aidon tuntuinen maailma. Tai no galaksi, mutta asian ydin säilyy. Tolkien ja ME:n tekijät on ymmärtäneet, että mustavalkoiset hahmot on tylsiä. Epätäydelliset hahmot jotka voi vaikka olla enimmäkseen hyviä, paitsi silloin kun eivät ole, on paljon kiinnostavampia.

Vierailija
54/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Star Wars -fanina oon yrittänyt joskus keskustella Star Warsista näiden "Disney on pilannut Star Warsin woketuksella" -tyyppien kanssa. No, ei ne osaa eikä pysty, ne osaa vaan toistaa tollasia iskulauseita. 

Eipä nuo osaa päättää edes mitä tarkoittavat wokella. 

Vierailija
55/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen 46 (60)

Ei hyvänen aika nyt oikeesti. Noi jututhan on vain ja ainoastaan teidän omassa mielikuvituksessa. 

Mitäs muuta sinne Disneyn markkinointi-osastolle? Kahvi on kuumaa ja viinerit tuoreita? Kahvikupit on kivasti woketransu-väreissä ja silleen?

Vierailija
56/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs muuta sinne Disneyn markkinointi-osastolle? Kahvi on kuumaa ja viinerit tuoreita? Kahvikupit on kivasti woketransu-väreissä ja silleen?"

Ethän sä nyt oikeesti noin sekaisin oo?

Osaatko keskustella Star Warsista? 

Vierailija
57/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tubessa paljon videoita aiheesta, ja paljon on samanmielisiä, että pilannut on. (minäkin) Mitähän iskulausetta toistin?

Vierailija
58/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka tubevideo "disney dont understand lightsabers"

Vierailija
59/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tubessa paljon videoita aiheesta, ja paljon on samanmielisiä, että pilannut on. (minäkin) Mitähän iskulausetta toistin?

😃😃😃

Siis juuri tuostahan mä mun viestissä puhuin, että osataan vaan toistaa jotain, mitä joku on jossain "samanmielisten" videossa tubessa sanonut, sen sijaan että osattais keskustella Star Warsista ihan olin sanoin ja omin ajatuksin.

Se iskulause mihin viittasin oli tuossa tietenkin tuo "Disney on pilannut Star Warsin woketuksella". 

Vierailija
60/110 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vaikka tubevideo "disney dont understand lightsabers"

Siis kun just peräänkuulutin sitä, että vois keskustella siitä Star Warsista, eikä vaan toistaa jotain netissä kuulemaansa 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä