Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Behmin Hyvää syntymäpäivää kolahti oikein kunnolla...

Vierailija
14.04.2024 |

Kuulin sen perjantaina ekan kerran, musta tais tulla Behm-fani

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on osuva biisi, mutta vähän häiritsee, ettei hän laula sydämestään - hänellä on lapsi.

Miksi artistin pitäisi laulaa omasta elämästään?

Ei yleisesti ottaen tarvitsekaan.

Tässä kuitenkin häiritsee nimen omaan se, että biisi on todella osuva, mutta se on tosiasiassa vain sanoja ulos taiteilijan suusta. Tykkään biisistä, mutta mun on vaikea tykätä siitä täysillä, kun kelaan vaan, että äiti-ihminen laulaa tolleen. Vilpitöntä samaistumishalua munkaltaisten elämään, vai laskelmoitua taidetta?

Vierailija
42/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on osuva biisi, mutta vähän häiritsee, ettei hän laula sydämestään - hänellä on lapsi.

No kai nyt edes sen vertaa tajuat että biisin päähenkilö on selvästi joku muu kuin Behm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai nyt edes sen vertaa tajuat että biisin päähenkilö on selvästi joku muu kuin Behm.

Vastasin yllä.

Vähän sama kuin vela tekis biisin menehtyneestä lapsestaan? Se voi olla hyvä biisi biisiksi, mutta...

Vierailija
44/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi omahyväinen ja teennäinen biisi jossa Beemi mainostaa itseään ja omia tunkkaisia ajatusmallejaan eli että pitää olla lapsi tai mielellään kaksi jne. Lisäksi itse biisi on aivan turha, yksitoikkoinen negatiivinen ja pitkäveteinen jollotus.

Tekotaiteellista...

Vierailija
45/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellinen, vanhanaikainen ja tunkkainen biisi. Live-esiintymisen sanoista ei saa mitään selvää.

Vierailija
46/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellinen, vanhanaikainen ja tunkkainen biisi. Live-esiintymisen sanoista ei saa mitään selvää.

Varmaan riippuu kuuntelijan humala-asteesta... Pari kertaa olen hänet nähnyt livenä ja erittäin selvää oli artikulointi

Vierailija
47/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraa.

Vierailija
48/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin yllä.

Vähän sama kuin vela tekis biisin menehtyneestä lapsestaan? Se voi olla hyvä biisi biisiksi, mutta...

Niin? Arttu Wiskari ei saa tehdä biisiä hometalossa asuvista työttömistä koska ei ole itse työttömänä asunut hometalossa? Dingo ei voi laulaa nahkatakkisesta tytöstä koska Nipa on mies?

Vierailija
49/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin yllä.

Niin? Arttu Wiskari ei saa tehdä biisiä hometalossa asuvista työttömistä koska ei ole itse työttömänä asunut hometalossa? Dingo ei voi laulaa nahkatakkisesta tytöstä koska Nipa on mies?

Mikä sun luetunymmärtämisessä on ongelma?

Sanoin, että aihe koskettaa mua ja mä en pysty tykkäämään siitä biisistä täysillä, koska Se Syy. En kiellä taiteilijaa tekemästä taidetta, enkä koe esim Wiskarin biiseistä samaa koska ne ei  kosketa minua samalla tasolla.

Vierailija
50/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluut tahallas ymmärtää väärin, koska luulet et tääl on joku #kulttuurinen_omiminen vouho.

Vierailija
51/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskat sanat. Ei ainakaan mene katsomaan itseään. Ei kestä lapsia, vaikka on yksi. Ei ole saavuttanut mitään jne. 

Mitä ilmeisimmin osaa nauraa itselleen. 

Vierailija
52/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi artistin pitäisi laulaa omasta elämästään?

Ei yleisesti ottaen tarvitsekaan.

Tässä kuitenkin häiritsee nimen omaan se, että biisi on todella osuva, mutta se on tosiasiassa vain sanoja ulos taiteilijan suusta. Tykkään biisistä, mutta mun on vaikea tykätä siitä täysillä, kun kelaan vaan, että äiti-ihminen laulaa tolleen. Vilpitöntä samaistumishalua munkaltaisten elämään, vai laskelmoitua taidetta?

Jopa hiukan ihmeellistä moinen ajattelutapa, minkä ihmeen takia pitäisi artistin laulaa omasta elämästään? Laulussahan ihan selvästi puhutaan toisesta henkilöstä, ei itsestä, eikä omasta elämästä, toki hänellä on biisejä jotka sivuaa hänen elämää ja ajatusmaailmaa.

Joku toinen tuolla aikaisemmin mainitsi että pitäisi tietää suurinpiirtein kaikki hänen perheestään yms, miksi ihmeessä? Hänellä on oikeus omaan yksityiselämään ja kunnioitan suuresti sitä ettei revittele asioillaan seiskassa tms roskalehdessä. 

Vierailija
53/53 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin yllä.

Mikä sun luetunymmärtämisessä on ongelma?

Sanoin, että aihe koskettaa mua ja mä en pysty tykkäämään siitä biisistä täysillä, koska Se S

No se on ihan sinun henkilökohtainen ongelmasi se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä