Behmin Hyvää syntymäpäivää kolahti oikein kunnolla...
Kuulin sen perjantaina ekan kerran, musta tais tulla Behm-fani
Kommentit (53)
Hyvää syntymäpäivää vaan kaikille. Ollaan juuri siellä missä pitääkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Se viehättää, että hän sanoo asiat niinkuin ne ovat. Ei draamaa, ei katkeruutta, ei hypettämistä. Erityinen taito.
Ei ole ollut äänessä puhumassa asioitansa tai muutakaan, oletko jotenkin tutustunut häneen paremminkin siis?
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo on aika zen. Hyväksyy asiat sellaisina kuin ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viehättää, että hän sanoo asiat niinkuin ne ovat. Ei draamaa, ei katkeruutta, ei hypettämistä. Erityinen taito.
Ei ole ollut äänessä puhumassa asioitansa tai muutakaan, oletko jotenkin tutustunut häneen paremminkin siis?
En tietenkään. Kappeleistaan kuultaa tuo sanoma. En usko, että on muussakaan elämässä kovin katkera. Objektiivisuus on kaunista.
Ennen oli Aapisessa noin. Mun aikaan alakoulussa.
Objektiisuus tai sitten toinen ääripää hykerryttävän subjektiivista. Aiheuttaa reaktion, mitä hittoa? Voiko noinkin ajatella? Mulla tulee jostain Jack Harlowista sellainen olo.
Öö, miten joku kehtaa pukea sanoiksi jotain noin ilmiselvää?
Behmistä ei ikinä tule sellainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo on aika zen. Hyväksyy asiat sellaisina kuin ne on.
Joskus se vaatii sopeutumista mutta ainahan se näin on. Joskus sen tajuaa vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Kappeleistaan kuultaa tuo sanoma. En usko, että on muussakaan elämässä kovin katkera. Objektiivisuus on kaunista.
Noh sehän on vain hienoa jos näin on.
Behm kyllä hallitsee biisinteon, osaa tehdä tälläisiä hittibiisejä, tämäkin on nyt radioiden eniten soitettu biisi tällä hetkellä, ties monesko jo hänelle, sekä ainakin omaan mieleen paremmin sattuvat "synkistely biisit"
Kertakaikkiaan loistava artisti, huippuesiintyjäkin, ja kaunis.
Mulla pyörii päässä Behmin kuvaus itsestään teininä: V**un ruma. Voiko osuvammin kuvata teiniangstia? 😂 Tai hän veti kahdet farkut päällekkäin, kun oli niin laiha. Sofi Oksasen kirjassa hyväksikäytetty nainen käyttää kahtia pikkuhousuja päällekkäin.
En tajua, miksi Suomalaiset kuuntelee tällaista karaokebaari-hoilantaa.
Mä olen onnistunut välttymään kuulemasta tätä!
Hyvää syntymäpäivää-laulusta tulee mieleen vain "hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain, hyvää syntymäpäivää toivotan, hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain vaikka lahjaa ostanut en" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nova soittaa Behmin Hyvää syntymäpäivää kappaletta monta kertaa päivässä. Siis työpäivän aikana kuulee ja jos olen aamuvuorossa en edes avaa radiota muutamaan ensimmäiaeen tuntiin.
Onhan tuo kappale hieno ja syntymäpäiväsankariin kolahtava.
Varmaan kaikkeen kyllästyy jos joutuu toistuvasti kuuntelemaan. Mä en juuri kuuntele radiota, vain pitkällä automatkalla.
Ajattelepa jos et pystyisi valitsemaan, se vasta elävältä syökin ihmistä.
Uskon. Se olis kyllä ihan hirveetä. Jos vielä joutuis kuuntelemaan jotain humppakanavaa =)
Radion pitää olla monipuolinen. Behm on hyvä. Yle puhe takaisin, että nukahtaa paremmin. Ja lauantaina matot syrjään ja humppaa. "Oi Alaskan, sä tyttö tumma..."
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi Suomalaiset kuuntelee tällaista karaokebaari-hoilantaa.
Mitäköhän suomalaisten pitäisi kuunnella? Mun puolestani jokainen saa kuunnella ihan mitä lystää, se ei ketään huononna.
Mä kuuntelen Behmin lisäksi klassista musiikkia, käyn Savonlinnan Oopperajuhlilla kerran kesässä, kävin Matin&Tepon keikalla muutaman kerran (hauskoja pappoja).
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla Behmin elämästä enemmän, uusi albumi oli hieman erilainen ja herätteli ajatuksia hänen lapsuudestansakin. Lueskelin jokunen aika sitten eri haastatteluja hänestä mutta minua harmitti kun häntä ei ole haastateltu avoimesti siitä että minkälainen lapsuus on ollut ja minkälainen ihminen hän on oikeasti. Sellainen avoin pläjäytys hänestä olisi hauska varmastikin mutta sama kyllä sitten monista muistakin. Kaikki jää vain pintaraapaisuksi nykyisin mitä lehdetkin tekevät. Pinnallisuus vie kaiken mielenkiinnon, tarvittaisiin sisältöä enemmänkin.
Ei sinun tarvitse eikä sinulla ole oikeuttakaan tietää mitään hänen elämästään. Taiteilija on eri asia kuin taiteensa, ja hänellä on oikeus yksityisyyteen.
Se on osuva biisi, mutta vähän häiritsee, ettei hän laula sydämestään - hänellä on lapsi.
Onko Behm etä-äiti omalle lapselleen? Tuskin lapsi on ainakaan keikkakiertueilla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Se on osuva biisi, mutta vähän häiritsee, ettei hän laula sydämestään - hänellä on lapsi.
Miksi artistin pitäisi laulaa omasta elämästään?