Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen poikan (21v) muutti pois, omaan vuokra-asuntoonsa. Itkettää...

Vierailija
14.04.2024 |

Aluksi ei tuntunut oikein miltään, mutta tänään kävin hänen luonaan kun on saanu asuntoaan kuntoon. Jotenkin niin lopullista, siellä hän nyt pelailee oman huoneensa sijaan...

Voi kunpa saisi takaisin pikkulapsiajat <3

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden kuluttua se pariutuu ja tuo jälkikasvunsa sulle hoitoon. Nauti nyt.

Vierailija
22/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai miksi et pärjää omillasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus.

Vierailija
24/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet saman aloituksen päivittäin? Onko sulla edes poikaa vai onko tää incel-trollausta?

Vierailija
25/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 19-vuotias ja kipuilen nyt jo eroahdistuksen kanssa, terapeuttini mukaan normaalia. On tässä totuttelemista. 

Olet aloittaja ja tykkäät hokea itkeväsi ja kipuilevasi. Jotain sairasta äitipatoumaa purat.

Vierailija
26/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä muuttamaan takas. Niin mun äiti teki, kun olin muuttanut kotoa heti kun täytin 18. Muutin äidin pyynnöstä takaisin kotiin ja myös vähän rahapulassa. Äiti ei kestänyt kun halusin käydä baareissa ja treffailla vastakkaista sukupuolta. Ei siinä kauaa mennyt kun äiti pakotti muuttamaan uudestaan pois kotoa, ehkä puoli vuotta :D 

Vierailija
27/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä porukkaa täällä oikein pyörii jos lapsetkin on jo 21v. Täällä on siis oikeasti mummojakin mukana ja minä kun olen luullut että täällä on nuoria max 30v. vauvan saaneita. Ihmekkös välillä tuntuu että kasvatukseen liittyvät vinkit kuulostaa oleva 70- 80 luvuilta.

Vierailija
28/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi ei tuntunut oikein miltään, mutta tänään kävin hänen luonaan kun on saanu asuntoaan kuntoon. Jotenkin niin lopullista, siellä hän nyt pelailee oman huoneensa sijaan...

Voi kunpa saisi takaisin pikkulapsiajat <3

No, pääsit sentään helposti käymään. Meidän kolme lastamme muuttivat pois Suomesta. Eri maihin reissaaminen lapsia tapaamaan on hieman hankalampaa

Vierailija
29/29 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on yleistä että nämä aikuiset reppanat asuu vanhempien luona kauan kun taas ennen muutettiin jo alle 20-vuotiaana omaan asuntoon.