Aikuinen poikan (21v) muutti pois, omaan vuokra-asuntoonsa. Itkettää...
Aluksi ei tuntunut oikein miltään, mutta tänään kävin hänen luonaan kun on saanu asuntoaan kuntoon. Jotenkin niin lopullista, siellä hän nyt pelailee oman huoneensa sijaan...
Voi kunpa saisi takaisin pikkulapsiajat <3
Kommentit (29)
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai miksi et pärjää omillasi?
Teet saman aloituksen päivittäin? Onko sulla edes poikaa vai onko tää incel-trollausta?
Vierailija kirjoitti:
Minulla 19-vuotias ja kipuilen nyt jo eroahdistuksen kanssa, terapeuttini mukaan normaalia. On tässä totuttelemista.
Olet aloittaja ja tykkäät hokea itkeväsi ja kipuilevasi. Jotain sairasta äitipatoumaa purat.
Pyydä muuttamaan takas. Niin mun äiti teki, kun olin muuttanut kotoa heti kun täytin 18. Muutin äidin pyynnöstä takaisin kotiin ja myös vähän rahapulassa. Äiti ei kestänyt kun halusin käydä baareissa ja treffailla vastakkaista sukupuolta. Ei siinä kauaa mennyt kun äiti pakotti muuttamaan uudestaan pois kotoa, ehkä puoli vuotta :D
Minkä ikäistä porukkaa täällä oikein pyörii jos lapsetkin on jo 21v. Täällä on siis oikeasti mummojakin mukana ja minä kun olen luullut että täällä on nuoria max 30v. vauvan saaneita. Ihmekkös välillä tuntuu että kasvatukseen liittyvät vinkit kuulostaa oleva 70- 80 luvuilta.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ei tuntunut oikein miltään, mutta tänään kävin hänen luonaan kun on saanu asuntoaan kuntoon. Jotenkin niin lopullista, siellä hän nyt pelailee oman huoneensa sijaan...
Voi kunpa saisi takaisin pikkulapsiajat <3
No, pääsit sentään helposti käymään. Meidän kolme lastamme muuttivat pois Suomesta. Eri maihin reissaaminen lapsia tapaamaan on hieman hankalampaa
Nykyään on yleistä että nämä aikuiset reppanat asuu vanhempien luona kauan kun taas ennen muutettiin jo alle 20-vuotiaana omaan asuntoon.
Muutaman vuoden kuluttua se pariutuu ja tuo jälkikasvunsa sulle hoitoon. Nauti nyt.