Mitkä tai millaiset asiat ilahduttaa Sinua tai tekee Sinut onnelliseksi?
Ensipuraisu Hesehampurilaisesta tosi nälkäisenä. Puhdasta onnea.
Kommentit (233)
Kun pääsee kesäteatteriin katsomaan jonkun näytelmän, siinä on se oma tunnelmansa.
Iloiset kesäfestari-ihmiset jotka täyttävät pikkukaupungin kadut energisellä vilinällä.
Olin miettinyt pääni puhki asioita, sitten bussipysäkillä ystävällinen tuntematon nainen kertoi vastaukset, joita googlekaan ei osannut.
Aamukahvi, vapaapäivä, ei aikatauluja, valoisuus kevät-kesällä, meren tuoksu, syksyllä sade ikkunaan vasten kun luen sisällä kirjaa, talven kirpeä ilma herättää kehon, lumen narskunta kenkien alla, se helpottava tunne kun on hyytävän kylmä ja tulen sisälle lämpimään, ensilumi, joulun tunnelma, lempisarjat, fiilis kun löydän uuden hyvän biisin, kun löydän halvalla jonkun vaatteen mitä tarvitsin, luonnon eläimet, oma koira ja koirakohtaamiset lenkillä, puiden lehtien havina tuulessa, kun on todella jano ja juot ison lasin jääkylmää vettä, huomaavaiset ihmiset, joku kertoo hauskan vitsin tai tarinan, kun ostan kauniin kukkakimpun, kampaaja loihtii minulle juuri sellaisen hiustyylin kuin haluasin, virkistävä lomamatka, kun puuhastelen harrastusten parissa. Voisin jatkaa tätä listaa loputtomasti, mutta jätän tähän.
Flirtti työkaverimiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset!
Pieni tuntematon miehenalku joka rattaista kurkottelee, ja moikkaa iloisesti, ottaa kontaktia.
Yhteinen nauru toisen ihmisen kanssa kun jotain huvittavaa sattuu ja se toinenkin tajuaa tilanteen komiikan samaan aikaan kanssasi.
Oma suloinen lapsi, joka osaa vasta kommunikoida sanomalla "ÄÄ!".
Yllättävät tapahtumat ihmisten kanssa, joita et pysty sen päivän aamuna kuvittelemaan. Ihmisten hyvä tahto.
Päristelet vuoronperään huulilla lapsen kanssa joka saa joka kerta nauruhepulin.
Kasvimaa ja siellä puuhastelu. Sadon korjaaminen.
Onkiminen, rauhoittuminen, järvellä soutelu.
Rauhallinen tasapainoinen koti. Sekun mies näyttää rakkauttaan ja antaa minun levätä ja hoitaa kotityöt sillä välin. Oleilu tämän samaisen miehen sylissä. Ulkoilu. Hyvä ruoka.
Saunominen mökillä ja laiturilta molskis veteen. Ja jostain kuuluu käen kukkuu, kukkuu.
Uudet täsmälleen lestiltään sopivat kegät.
Kiireetön metsäretki laavulle lasten kanssa kauniina syyspäivänä.