Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tai millaiset asiat ilahduttaa Sinua tai tekee Sinut onnelliseksi?

Vierailija
14.04.2024 |

Ensipuraisu Hesehampurilaisesta tosi nälkäisenä. Puhdasta onnea.

Kommentit (250)

Vierailija
241/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuiset ihmiset jotka eivät ota itseään liian vakavasti ovat parasta. Mikään ei voita kunnon naurua. 

Vierailija
242/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin koiranpentu juoksee moikkaamaan pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jokainen aamu kun herään terveenä.

- Perhe.

- Koiramme.

Vierailija
244/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet, niin lemmikit kuin luonnon

Kevät

Luonnon kauneus ja maisemat kaikkina vuodenaikoina ja joka säällä

Tuuli, pakkanen, vesisade, lumisade, auringon lämpö, ukkonen, maa, metsä, luonnon vedet, kasvien tuoksut, maan tuoksu, metsien tuoksu, luonnon äänet koko keholla, kaikilla aisteilla aistittuna

Vierailija
245/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämässä on lastenlapset. Ihana kun sanovat lähtiessä: aja varovasti, olet rakas. Tai kun sanovat: tuoksut hyvältä mummo. 

Vierailija
246/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuoruudenaikainen rakkauteni huomaa yhä minut 30 v jälkeenkin ihan sekunnissa missä ja millä ikinä liikunkaan. Kukaan ei ole ikinä katsonut minua niin kuin hän katsoi ja se katse saa yhä sydämeni heittämään voltin. 

Vierailija
247/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen julkkarin palveluntuottajafirmassa jossa johtamista ei oikeastaan ole tai joka osasto/yksikkö johtaa tyylillään ja kaikki on jämähtänyt jonnekin 2000 luvun alkuun ja on vähän sellasta kotikutosta, hyvin epäloogisia prosesseja joita jokainen soveltaa mieleisekseen, välillä runnotaan joku asia (järjestelmä) ihan tolkuttoman nopeasti käytäntöön josta seuraa kaaos liiketoiminnalle, yksi sanoo yhtä toinen toista ja samankin johtajan mielipide / linjaus vaihtuu kk välein. Toisaalta tuntuu et joskus ei tule valmista millään,  moni asia jää puolitiehen, tehotonta toimintaa, rahan haaskausta jne.

Mutta sitten kun joku asia menee maaliin ykkösellä, homma hoituu fiksujen asiansaosaavien loogisten ja rationaalisten ihmisten (jotka ovat olleet muuallakin töissä) toteuttamana, työstä tuleekin taas hyvä fiilis ja arvostan älykkäitä ihmisiä kenellä on nykypäivän osaaminen siihen miten esim projekti aloitetaan, viedään eteenpäin ja maaliin saakka. 

Vierailija
248/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perus pessimisti luonteeltani, saanut sen verenperinnössä. 

Minut tekidi edes jollain tapaa onnelliseksi hyvän pearisuhteen löytyminen. Enkä tarkoita välttämättä mitään yhteenmuuttamista tai naimisiinmenoa, vaan ihan muukin riittää mutta sellainen kuitenkin että voisin sanoa hänelle kuin vaikka ystävillenikin että olen tyytyväinen tilanteeseen ja hän on se puuttuva palanen elämässäni ja nyt olen tyytyväinen hänen kanssaan. 

Sitä odotellessa.

Vierailija
249/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ilahduttaa havaita, kuinka valon lisääntyessä ihmiset ovat selkeästi paremmalla tuulella ja liikkuvat enemmän. Ikään kuin heräilisivät kaamoksen pimeästä talvihorroksesta valoon ja katselisivat taas ympärilleen että ketäs täällä onkaan ja mitä täällä tapahtuu..

Vierailija
250/250 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukat, ihanat, hymyilevät ja sympaattiset yli 35-vuotiaat naiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi