Mitkä tai millaiset asiat ilahduttaa Sinua tai tekee Sinut onnelliseksi?
Ensipuraisu Hesehampurilaisesta tosi nälkäisenä. Puhdasta onnea.
Kommentit (233)
Se, että Suomessa on rauha. Se on uskomattoman ihanaa. Täällä ei ole sotaa, voidaan olla perheen kanssa uimarannalla kaikessa rauhassa tai eväsretkellä luonnossa. Mennä pyöräilemään tai kävelylle. Terassille kavereiden kanssa juomaan kylmää juotavaa. Festareille.
Nauttia kesästä iloiten.
Nykyisin raha. Ei koskaan ennen.
Portion Boys - ovat niin iloisia, energisiä ja huomioivat faninsa ihanasti!
Sateella kuunnella rauhassa yksin kotona nostalgisia biisejä nuoruudesta, esim Hectorin .
Maailman kiltein mies, rakkaat lapset ja lapsenlapset. Talo jossa saamme asua vuokralla maalla jossa ylihalpa vuokra. Rauha Suomessa, puhdas luonto, sosiaaliturva > suomessa ei kukaan kuole nälkään. Asumme maailman onnellisimmassa maassa. Voi näitä on niin paljon jotka tekevät onnelliseksi, saamme kiittää Jumalaa kaikesta tästä hyvästä 🙏🙏
The open steppe, fleet horse, falcons at your wrist, and the wind in your hair.
Minulle riittää, kun koko perheelläni menee hyvin.
Astuminen antikvariaattiin, siellä haahuilu ja katseen juoksuttaminen kirjojen selkämyksissä.
Kaikkein suurin onni oli, että 57 vuotta sitten alkoi suloinen romanssi herttaisen vaimoni kanssa, joka edelleen säilyy herttaisena. Hän on tehnyt minun lisäkseni onnelliseksi muutaman herrasmiehen, eikä siihen ole muuta tarvittu kuin herttaileminen avaamalla ihanaa vittuansa.
Toiseksi onnellisinta on, että muutamat hyväntahtoiset sisaret, ovat avanneet ja näyttäneet tietoisesti minulle ihania elimiään. Maailmassa on myös ystävällisyyttä ja herttailua. Kynis.mi
Kun illat alkavat hämärtyä ja voi laittaa kynttilöitä jo kuuden jälkeen. Laittaa samalla ruokaa yksin musiikkia kuunnellen ja tarjota sen sitten kun kumppani tulee iltavuorosta. Istua ja juoda lasi, pari viiniä ja nauttia ruuasta ja kotiterassilla haistella alkavaa syksyn ilmaa koira vieressä.
" Ensipuraisu hesehampurilaisesta tosi nälkäisenä. Puhdasta onnea."
Täysin samaa mieltä oli Ishowspeed !
Katsokaa hulvaton youtube reaktio hakusanalla
iShowSpeed'sFirstTime inFinland