Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan hyvänolontunteen vain, jos ostan tuotteen alennuksella

Vierailija
14.04.2024 |

Normaalihintaisena ostos ei tuo minkäänlaista mielihyvää, mutta kun ostan laatuluotteen vähintään -50% alennuksella, se on valtavan hyvänolontunteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mikä diagnoosi meitä yhdistää?

Vierailija
2/6 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymättömyys itseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä esimerkiksi huonekaluliikkeet myyvät aina kaiken -50% tai -60% alella. Tosin sitä normaalihintaa on nostettu monta kertaa. Mielikuvamarkkinointia. Ihmisiä on helppo huijata.

Vierailija
4/6 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voitkin ostella solkenaan! Mäkin saan jatkuvalla syötöllä sähköpostiin mainoksia "viimeinen tilaisuus, nyt ale". Se viimeinen tilaisuus on joka viikko vähintään, joskus useamminkin.

Vierailija
5/6 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koti sisustettu arvokkailla tavaroilla, joista kaikista olen maksanut ihan pilkkahinnan. Enkä ole ostanut tietenkään kaikkea halpaa mikä tullut vastaan, mutta ne tavarat jotka olen kotiini kelpuuttaneet ovat olleet tällaisia. Joko todella hyvistä alennusmyynneistä tai käytettynä uudenveroisessa kunnossa. Tuo todella paljon mielihyvää kun esimerkiksi olohuoneeni lampusta monet ovat maksaneet melkein 600e (ovh) kun itse kotiutin sen 35 eurolla.

Vierailija
6/6 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mikä diagnoosi meitä yhdistää?

Joku metsästysvietti on siellä taustalla. Silloin tulee hyvä olo kun saa laatutavaraa pilkkahinnalla liikkeen avaisista tai loppuunmyynneistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän