Miksi nörttinaisille ei kelpaa nörttimiehet?
Paitsi tietty jos se on joku Clark Kent -tyyppinen "nörtti" mies, jossa ei ole muuta nörttiä kuin silmälasit, ja nekin vielä jotkut imagolasit.
Kommentit (101)
Itse olisin ottanut, mutta nörtit olivat vaan kovin epäkiinnostuneita ja nirsoja. Oli kuin kivirekeä olisi vetänyt perässään, haukuttiin mielipiteitäni ja naisellista pukeutumista mm. korkokenkiä. Pitäköön tunkkinsa, jos ei kelpaa. Olin kuitenkin hoikka, pitkähiuksinen, koodauksesta ymmärtävä ja korkokenkiä pitävä. Mutta olisi pitänyt olla aina lenkkarit, verkkarit ym. päällä.
Työkaverini on 28v "nörtti" naisinsinööri. Hän on sangen nätti, omalla nörtillä tavallaan.
Hänen poikaystävänsä on pitkä ja komea nörtti mies. Tapasivat yllätys yllätys koulussa.
Eli ainakin hänelle kelpasi nörttimies, toki pitkä ja komea sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Nörttinaiset tietää saavansa kenet vain niin siksi ottavat parhaat päältä
Höpöhöpö. Edes nörttimiehet eivät kelpuuta naista, joka vaikuttaa yhtään assburgerilta.
Erityisesti nörttimiehet edellyttävät naiselta nimenomaan naisellisuutta. Itsensäkaltaiset introvertit, "luonnollisen näköiset" eivät ole haluttuja, vaan nörtin naisen pitää käyttää korkoja ja meikata, tuoda tissejä esiin jne.
olisikohan vaikka se, että naiset naivat ylöspäin? jopa kehitysvammaiset naiset saavat miehen jos ovat hyvännäköisiä eivätkä 100+ kiloisia. miehet tarvitsevat rahaa ja valtaa sekä suosiota nörttipiirien ulkopuolella. ei sillä, että nörde tsiksi olisi mikään saalis. fiksu insinörtti ansaitsee parempaa!
Vierailija kirjoitti:
En ole nörttinainen, mutta menin naimisiin nörttimiehen kanssa. Saan aina apua tietokoneasioissa, siksi. Muut asiat osaan hoitaa itse.
Menit siis naimisiin sen takia, että saisit apua tietokoneasioissa? Olisi kai niitä helpompiakin tapoja ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Edes nörttimiehet eivät kelpuuta naista, joka vaikuttaa yhtään assburgerilta.
Erityisesti nörttimiehet edellyttävät naiselta nimenomaan naisellisuutta. Itsensäkaltaiset introvertit, "luonnollisen näköiset" eivät ole haluttuja, vaan nörtin naisen pitää käyttää korkoja ja meikata, tuoda tissejä esiin jne.
Ei nörteille kelpaa meikkaava tai laittautuva nainen. Eivät he haluavat, että kauneuteen menee yhtään aikaa, vaan sen pitää tulla itsestään. He halveksivat meikkaavaa ja korkokenkiä pitävää naista.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on 28v "nörtti" naisinsinööri. Hän on sangen nätti, omalla nörtillä tavallaan.
Hänen poikaystävänsä on pitkä ja komea nörtti mies. Tapasivat yllätys yllätys koulussa.
Pitkä, komea, ja todennäköisesti tulevaisuudessa hyvin toimeentuleva. Olisi varmaan kelvannut monelle ei nörttinaisellekin.
Nörttejäkin on monenlaisia. Nörtti ei enää tarkoita sitä, että asuu äitinsä kellarissa pelaamassa pelejä, eikä käy töissä. Jo se, että tykkää jostain "oudosta" jutusta, esim. Star Trekistä, voidaan katsoa nörtiksi, vaikka muuten ajaisi moottoripyörää ja harrastaisi jujutsua eikä esim. olisi lainkaan kiinnostunut peleistä.
No useimmat varmaan pariutuvat ihmisen kanssa, josta pitävät, ei vain jonkun joka "kelpaa". Jotkut tykkää nörtistä, toiset jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, mutta en minä ainakaam ketä tahansa nörttiä halua. Kemian ja arvojen pitää ainakin kohdata myös
Eli pitää olla komea ja jännä. Mikä nörtti se sellainen on?
EN sanonut mitään ulkonäöstä tai "jännyydestä" (johon en btw usko.) Vaan siitä, että tullaanko toimeen yhdessä, onko molemminpuolista vetovoimaa ja käykö elämä yksiin. Eläinrakkaan ja eläimiä inhoavan voi olla hankala seurustella niin kuin uskovaisen ja ateistinkin.
No mutta tuo nörttiyshän on vahva yhdistävä tekijä. Todnäk kumpikin on myös introvertti. Mutta juuri itsensä tyyppistä omissa oloissaan möllöttävää, meikkaamatonta naista keskimääräinen nörttimies ei halua. Vaan vastakohdan!
Nörttinainen kelpaa vain, jos a) on hyvin kaumispiirteinen ja hoikka tai b) kyseistä nörttimiestä Ei Kukaan muu huoli. Tämmöinen suhde ei ole onnellinen, koska nörtti ei ole tyytyväinen pakkopullaansa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ottanut, mutta nörtit olivat vaan kovin epäkiinnostuneita ja nirsoja. Oli kuin kivirekeä olisi vetänyt perässään, haukuttiin mielipiteitäni ja naisellista pukeutumista mm. korkokenkiä. Pitäköön tunkkinsa, jos ei kelpaa. Olin kuitenkin hoikka, pitkähiuksinen, koodauksesta ymmärtävä ja korkokenkiä pitävä. Mutta olisi pitänyt olla aina lenkkarit, verkkarit ym. päällä.
Siis mitä? Miten on mahdollista? Itse ainakin pitäisin kuin kukkaa kämmenellä, jos löytäisin tuollaisen naisen. Sen vähän mitä olen naisia saanut, niin on olleet sitä lajia jotka ei laita hametta ikipäivänä, ja yrittää kilpailla "miehisissä asioissa" vaikkei edes olisi tarvetta kilpailla, vaan ainoastaan tehdä yhdessä, jotta saadaan hommat hoidettua.
-ap
Nörteille ei kelpaa kukaan, joten ei ihme, että ovat yksin.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli joku tosielämän Clark Kent. Näin esimerkin vuoksi: se, että mies opiskelee tai on jo valmistunut tuotantotalouden dippainssiksi, ei tee miestä nörtiksi. Pikemminkin päinvastoin, kyseessä jännä menomies ekonomi, joka vain halusi esittää insinööriä.
Vierailija kirjoitti:
Tapasivat yllätys yllätys koulussa.
Niin, ihmiset tuppaavat pariutumaan niiden kanssa, jotka ovat "luonnostaan" ympärillä. Opiskeluiden, töiden ja tuttujen kautta, jos näitä sovelluksia ei lasketa.
Harvemmin esim. lääkäri ajautuu tilanteeseen, jossa tutustuisi johonkin automekaanikkoon henkilökohtaisella tasolla.
Yliopistoaikoina nörttimiehet tulivat usein iskemään ja annoin pakit aina. Jotenkin näin jo päällepäin ettei olla samanhenkisiä, mutta he ilmeisesti ajattelivat että olisimme, kun sentään opiskelimme samassa paikassa. Itse en näytä yhtään stereotyyppiseltä nörttinaiselta päällepäin enkä koe nörtti missään määrin edes olevani, mutta useimmat noista miehistä näyttivät perus nörtiltä ja jututkin olivat sellaisia. Mulla oli kaveri joka olisi sopinut täydellisesti noiden nörttimiesten kanssa yhteen (sekä ulkoisesti että kiinnostuksen kohteiltaan), mutta kumma kyllä häntä ei kukaan koskaan tullut pokaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele "nörtti".
Arvaan: Käyttää valtaosan valveillaolosta videopeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasivat yllätys yllätys koulussa.
Niin, ihmiset tuppaavat pariutumaan niiden kanssa, jotka ovat "luonnostaan" ympärillä. Opiskeluiden, töiden ja tuttujen kautta, jos näitä sovelluksia ei lasketa.
Harvemmin esim. lääkäri ajautuu tilanteeseen, jossa tutustuisi johonkin automekaanikkoon henkilökohtaisella tasolla.
Automekaanikkonainen olisikin tämmöiselle nörttimiehelle unelma :D. Lääkärit tuntuu olevan kaikentietäviä ja takakireitä, ekonomit laskeskelevia lokkeja ja juristinaiset muuten vaan sekoja.
Mun nörttimies on parempi, kestävämpi, kokeilunhaluisempi ja pervompi sängyssä kuin yksikään jännämies on ollut. En tiedä mistä meuhkaaminen intohimosta ja jännämiehistä on saanut alkunsa. Kotona saan omalta nörttimieheltä sen verran hyvää kyytiä, ettei ole intressiä muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nörteille kelpaa meikkaava tai laittautuva nainen. Eivät he haluavat, että kauneuteen menee yhtään aikaa, vaan sen pitää tulla itsestään. He halveksivat meikkaavaa ja korkokenkiä pitävää naista.
Höpö höpö. T: nörttimies
Mihin kysymykseen siis yrität vastata?
Niin, ja menit siis naimisiin siksi, että saat aina apua tietokoneasioissa? Melko epätervettä.