Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi on ihan toivoton paikka nykyään

Vierailija
14.04.2024 |

Laitoin pari päivää sitten myyntiin vauvojen bodypaketin, edullisesti toki. Ei tähän mennä yhtään katselukertaa! Olen viime ja toissa vuonna myynyt bodypaketteja ja ne ovat menneet heti samana päivänä kaupaksi, monesti on tullut heti useita viestejä että ostan ja jonoa kertynyt. Nyt ei yksikään edes katso ilmoitusta. Mitä kummaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ihan tajua tätä itkua. Just ostin sieltä lapselle pyörän ja kaupat meni ihan niin kuin aina ennenkin (laitoin viestiä, että milloin voin noutaa, ja myyjä vastasi, että sopii). Ilmeisesti siellä on jotain uusiakin ominaisuuksia, muttei niitä ole pakko käyttää.

Talvella myin lasten suksia ja luistimia. Nyt olen myynyt kolme lasten polkupyörää ja akkumönkijän. Hyvin on kauppa käynyt.  Itse ostan sesongin ulkopuolella ja myyn sesonkiaikana.  Kohta myyntiin huollettuja ruohonleikkureita.

Vierailija
22/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten vaateita on aivan turha edes laittaa Torille  myyntiin !

Niitä ei osta juuri kukaan.  Vaikka möisi muutamalla eurolla hyvässä kunnossa  olevan 50 eurolla  ostetun vaatteen. Kukaan ei ainakaan tule kotoa ostamaan  vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera kirjoitti:

Tällä viikolla olen myynyt siellä yhden ruukun, päiväpeiton plus tyynyt ja äsken yhden vanhan ikkunan. Erittäin randomisti menee tavaraa, mutta menee nyt kuitenkin.

Siivoan autotallia, joten on ne mun tavaranikin aika random ja sekalaisia.Kokoomusvalta tietää kurjuutta, ei herroille.

Tällä rändömillä.

Vierailija
24/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Viime vuonna kauppa kävi, nyt ei.. klikkauksia hyvin vähän. Ei ole liian kallista. Outoa

Vierailija
25/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että jos tuotteet eivät myy, ne ovat liian kalliilla hinnalla. Ne eivät välttämättä ole sinun mielestä liian kalliit, mutta ostajan mielestä ovat ja näin he tekevät kauppoja heidän kanssa, joiden hinnat ovat heidän mielestä alhaiset.

Itse myös olen lopettanut kokonaan kirpputorikäynnit ja ostan mielummin uutena. En enää voi ottaa riskiä sen suhteen, että vaatteet tai tavarat tulevat postin kautta rikkinäisinä, likaisina tai haisevina enkä sitten saa rahoja takaisin, tai että joudun maksamaan postitusmaksut, mikä tarkoittaa vaan rahan menetystä ilman, että saa mitään takaisin. Myöskin kauppojen alesta saa yleisemmin samaan hintaan tuotteita kuin käytettynä ja ei tarvitse ottaa sitä riskiä, että käytettyjen tavaroiden mukana tulisi tuholaisia.

Vierailija
26/26 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Totuus on se, että jos tuotteet eivät myy, ne ovat liian kalliilla hinnalla. Ne eivät välttämättä ole sinun mielestä liian kalliit, mutta ostajan mielestä ovat ja näin he tekevät kauppoja heidän kanssa, joiden hinnat ovat heidän mielestä alhaiset. Itse myös olen lopettanut kokonaan kirpputorikäynnit ja ostan mielummin uutena. En enää voi ottaa riskiä sen suhteen, että vaatteet tai tavarat tulevat postin kautta rikkinäisinä, likaisina tai haisevina enkä sitten saa rahoja takaisin, tai että joudun maksamaan postitusmaksut, mikä tarkoittaa vaan rahan menetystä ilman, että saa mitään takaisin. Myöskin kauppojen alesta saa yleisemmin samaan hintaan tuotteita kuin käytettynä ja ei tarvitse ottaa sitä riskiä, että käytettyjen tavaroiden mukana tulisi tuholaisia.

Ei tämä nyt ihan se totuus ole. Viime vuonna sain myytyä hyvin ja paljon. Nyt viime viikkoina olen laittanut vastaavaa tavaraa myyntiin samoilla hinnoilla, myös halvemmalla, eikä ilmoituksia edes klikata auki. Vika ei ole hinnassa vaan jossain muussa.