Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei ole laittanut viestiä

Vierailija
14.04.2024 |

Yli viikko tapaamisesta. Alkuviikosta laitoin viestin johon vastasi lyhyesti hymiöllä. 

Annanko vain olla? En ilmeisesti kiinnosta? Tavattiin joku 10krt

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksessa asiat usein joko ovat tai eivät ole. Jos et tiedä, ne eivät olet.

Tällä haetaan sitä, että kyllä kiinnostunut ihminen on yhteydessä kiinnostuksen kohteeseensa. Ellei kiireiltään tai matkoiltaan ehdi päivässä tai parissa, usein kyllä kuulet hänestä viikossa.

Vaikutitko ehkä itse liian tavoittamalttomalta ja toisella lopahti kiinnostus? Oletko koettanut olla yhteydessä häneen viikon aikana? En nyt lähtisi tilaamaan mitään, mutta turhaan odottaan yksipuolista yhteydenottoa laimentuneessa tilanteessa, vaan laita viestiä hänelle ja pyydä vaikka kahville, kun olette jo kerran aiemminkin tavanneet. Mikä on pahinta, että laitat viestiä? Toinen kertoo, ettei häntä enää kiinnosta tai hän ei vastaa lainkaan, eikö? Sitten tiedät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksessa asiat usein joko ovat tai eivät ole. Jos et tiedä, ne eivät olet.

Tällä haetaan sitä, että kyllä kiinnostunut ihminen on yhteydessä kiinnostuksen kohteeseensa. Ellei kiireiltään tai matkoiltaan ehdi päivässä tai parissa, usein kyllä kuulet hänestä viikossa.

Vaikutitko ehkä itse liian tavoittamalttomalta ja toisella lopahti kiinnostus? Oletko koettanut olla yhteydessä häneen viikon aikana? En nyt lähtisi tilaamaan mitään, mutta turhaan odottaan yksipuolista yhteydenottoa laimentuneessa tilanteessa, vaan laita viestiä hänelle ja pyydä vaikka kahville, kun olette jo kerran aiemminkin tavanneet. Mikä on pahinta, että laitat viestiä? Toinen kertoo, ettei häntä enää kiinnosta tai hän ei vastaa lainkaan, eikö? Sitten tiedät :)

Tilaamaan=tivaamaan

Vierailija
4/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tapailumies? 

Mikä on ongelma?

Etsi toinen "tapailumies" 

Vierailija
5/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisitko itse kiinnostavalle miehelle pelkällä hymiöllä? 

Vierailija
7/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisitko itse kiinnostavalle miehelle pelkällä hymiöllä? 

EN varmaan :(

Ap

Vierailija
8/8 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Ei tarvii jättää, kun mies on jo jättänyt ap:n. Sellaista se on nykyään. Liuetaan vaan yhtäkkiä johonkin sanomatta sanaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä