Päätätkö joskus illalla sohvalla nuokkuessasi, että tänään en putsaa naamaa enkä harjaa hampaita?
Mutta sitten putsaatkin ja harjaatkin. Ehkä et huolella, mutta jotenkin kuitenkin.
Kommentit (12)
En koskaan päätä noin. Itse asiassa teen molemmat aivan jäätävässä humalassakin, jossa toki olen enää harvoin.
Aika useinkin päätän. En toteuta kuin aniharvoin.
En meikkaa, joten sitä ei tarvitse pestä pois. Mutta käyn suihkussa joka ilta ja hampaat pesen vaikka olisin puoli kuollut.
En päätä mitään. Painelen vaan yläkertaan.
Joka ilta käyn suihkussa ja pesen hampaat vaikka kuinka väsyttäisi.
Käyn kyllä joskus keskustelua itseni kanssa asiasta.
Kyllä, pureksin 5-8 ksylitolipurkkaa ja käyn sitten unelle.
En vaan enää pysty luistamaan hampaan pesusta aamuin illoin kun viime hammaslekurikäynnin jälkeen päätin ryhdistäytyä ja hampaat on pysyneet puhtaina. Aiemmin pesin vain iltaisin ja muurautui nopeasti hampaat ja alkoi ikenet vuotamaan.
Päätän. Ja sitten menen kiltisti pesemään naamani ja hampaani.
Juurikin tästä nyt pitäisi päästä ylös hampaita pesemään. Meikit pesin onneksi jo aiemmin.
Just näin se menee. Joskus olen ollut niin väsynyt, että yksinkertaisesti en ole jaksanut. Silloin olen pureskellut purkkaa
Kyllä. Mietin, olisko se nyt niin paha. Sitten ajattelen tyynyliinaa meikissä ja suun tunnelmaa aamulla 24 tuntia viimeisestä harjauksesta....