TENS-laitteesta
Onko kokemuksia jolla kulla ja onko tietoa mistä voi laitteen vuokrata synnytystä varten?
Kommentit (3)
Minulla oli TENS kaytossa toisessa synnytyksessa. En tieda mista niita saa vuokrata, en asu Suomessa. Mutta suosittelen lampimasti! Todella hyva varsinkin kipeampien supistusten alussa, loppuvaiheessa kaytin yhdessa ilokaasun kanssa, mutta olin vahan liian 'sekaisin' koneen kayttoon, vaikka ei se todellakaan ole monimutkainen. Painetaan nappia supistuksen alkaessa ja loppuessa, mutta siina oli ilmeisesti minulle liikaa ajateltavaa...
Ainut negatiivinen asia oli etta mulla meinas palaa hermot mieheni asentaessa lappuja selkaani, se ei kaynyt mielestani tarpeeksi napparasti.
En vaan tieda mista Suomessa voisi vuokrata.
Ja jos laitteen hommaatte, niin muistakaa opiskella sen kaytto ENNEN synnytyksen kaynnistymista... ;) Ja Tensia voi alkaa kayttaa heti kun synnytys on kaynnissa, kestaa hieman aikaa ennen kuin elimisto alkaa taysin siihen reagoida.
En ole kokeillut laitetta, mutta kuullut vain positiivista. Laitetta vuokraa ainakin aktiivinen synnytys ry. Käyppä katsastaan nettisivut ja kysele rohkeasti joltain. Niitä on useammalla paikkakunnalla etelä-suomessa.
Iuiu