Nyt oli vaan pakko lopettaa vaateostolakko yli kahden vuoden jälkeen
Niin reikäiseksi oli mennyt jo entiset. Nämä ostin:
-20 paria sukkia (27,65€)
-12 bokserit (46,95€)
-shortsit (49,95€)
Joo, shortsit olivat kalliit, mutta käytän niitä neljä kuukautta lähes yhtä soittoa ja koska ne näkyvät muillekin, niiden on oltava mieleiset ja niissä on oltava riittävästi taskuja. Entisissä ammottava reikä ja muutenkin rispaantuneet, kestivätkin vain kolme vuotta.
Enköhän pärjää taas ilman uusia vaateostoja pari vuotta. Yhdet kengät on ehkä pakko ostaa, mutta muita vaatteita on vielä riittävästi ehjiä ja siistejä. Seuraavaksi joutunee ostamaan t-paitoja sitten parin vuoden päästä.
Ostan näkyviksi vaatteiksi aina laadukkaita ja hyvännäköisiä tuotteita, mutta sukat ja alkkarit saa olla halpoja monipackeja. Toki niissäkin joku laatu ja ulkonäkö sentään, mutta ei mitään kallista.
Kotioloissa pidän reikäisiä vaatteita ja töissä menee huonommatkin "työpaidat". Alkkarit ja sukat tietysti aivan loppuunkalutut. Säilyy sitten paremmat kauemmin hyvinä, kun käyttää niitä vain ihmisten ilmoilla.
Kommentit (6)
Halvalla selviät ap. Minulla menee joka kuukausi saman verran.
Mulla vaatteet kiertää. Kun olin toimistolla töissä, mulla oli vaatekansio. Tai 3. Kuva vaatteista ja lista mitä siinä setissä on, paitaa käytin 3 pv, alaosaa pitempään.
Siinä oli asusteet mukana, huivit, vyöt, korut jne.
Sitten siirryin etään ja olen puljannut vuosikausia kirppistavaroiden kesken. Tämä kirppiksen omistaja kertoi hänen lapsenlapsensa on aloittamassa työuran ja tarvitsisi vaateopastusta, pienellä rahalla.
Laitoin muutamaa korua lukuunottamatta kaikki hänelle ja oli kovasti tyytyväinen.
Mulla on 7 yläosaa ja ne on vieressä tangolla. Normaalisti mulla on legginssit ja teepaita. Teamsia varten otan päälimmäisen kauluspaidan ja kokouksen jälkeen laitan vikaksi.
Pesen nämä pari krt vuodessa
Tuo on myös ekologista. Usein miehet ovat ekologisia tiedostamattaan. Ei ostella turhaa krääsää. Voi ap olla tietoinenkin, siihen en mitään sano.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mies
Joo, miehillä ei ole tarvetta ostaa ostamisen ilosta.
-eri
Olisihan tuo vaateostolakko paikallaan itselläkin. Hyllyt täynnä riepuja joista en käytä puoliakaan. Varmasti kymppitonni mennyt niihin.