Miksi te aisurit menette edes naimisiin jos haluatte mielummin jonkun muun panevan vaimoanne koko ajan?
Kommentit (33)
"Ja kuinka kaunis onkaan vieraan miehen vartalo siinÀ katseittemme alla, yllÀÀn pelkkÀ erektio, karvaisen aviohÀvyn liukkastamana, joko uutta naintia odottaen tai jo tyydyttyneenÀ rentoutuen. Se on salaseura, jossa miesten ei tarvitse peitellÀ eikÀ ujostella, vaan turvallisesti vaikkapa kysyÀ lupaa koskettaa vieraan jÀykkÀnÀ sojottavaa kalua. TÀllainen luottamuksellinen seurustelu vieraan miehen kanssa vaatii ehkÀ vuosienkin mittaisen askel askeleelta kypsyttelyn kunnes tuon miehen alle saa antautua."
Nostan peukkua taitavalle muunnokselle. Nimimerkki Edellinen vierailija. Samoin allekirjoitan ajatuksen, ettÀ aisurileikkeihin ei vÀlttÀmÀttÀ liity varsinaista homoseksuaalisuutta. Ainakaan tuon viimeisen virkkeen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Aisuri haluaa vaan runkata sÀngyn laidalla ja nuolla pillun puhtaaksi vieraasta spermasta. SiinÀ on se homman ydin. Ihan turhaa yrittÀÀ sokerikuorruttaa sitÀ.
LisÀksi satavarma piilohomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ymmÀrtÀÀ sen, ettÀ aisuri haluaa vaimonsa panemisen todistamisen lisÀksi saa olla myös seksin apupoika vaimolle ja toiselle miehelle, niin ymmÀrrÀn hyvin myös sen miksi aisuri nimenomaan haluaa naimisiin. Silloin voi toteuttaa bi-seksuaalisia fantasioitaan, kuten nuolla sekÀ pillua, ettÀ imeÀ kullia, nuolla vuorotellen kummankin pyllyÀ kun vaimoa pannaan, antaa suunsa pantavaksi, juoda toisen miehen spermat vaimon pillusta jne.
Ei aisurin kannata mennÀ naimisiin. Saisi toteuttaa seksuaalifantasiotaan ja siinÀ sivussa ansaita rahaa, jos myisi itseÀÀn alistuvaksi seksileluksi pariskunnille.
Noin ajatuksen tasolla sellainen elÀvÀ suuseksilelu jota voisi panna suuhun, joka nuolisi pillua, nuolisi ja työntelisi kieltÀ vuorotellen kummankin pyllyyn pariskunnan pannessa, olisi superkiva. Mutta vain ajatuksen tasolla; tuollaisen elÀvÀn seksilelun kÀyttö ihmisarvoa alentavaa, Minun on vaikea ymmÀrtÀÀ aisurin mieltÀ.
Nuorena diakoniaopiskelijana - hieman jo varttuneempana, miespuolisena - olin kerran kutsuttuna pÀivÀluennoitsijana nuorten kesÀleirillÀ. JÀrjestÀjÀnÀ oli (mielestÀni) hieman lahkolaisuuteen kallistuva taho. PÀivÀn pÀÀtteeksi lÀhdettiin leirin pastoripariskunnan asunnolle, jossa minulle oli jÀrjestetty yösija. SiellÀ majaili myös nuori amerikkalainen vaihto-opiskelijatyttö, kveekari luullakseni. PÀivÀ oli ollut hikinen, joten sen pÀÀtteeksi saunottiin. Sauna oli pikkiriikkinen meille neljÀlle, nuorelle pastoripariskunnalle ja meille kahdelle vielÀ nuoremmalle vieraalle. Se oli niin itsestÀÀnselvÀÀ, ettÀ nÀin oli yhdessÀ saunottu ennenkin. Minulle se ei ollut mikÀÀn kynnyskysymys, mutta yllÀttÀvÀn avaramielistÀ siinÀ muuten niin konservatiivisessa yhteisössÀ. SiinÀ sitten saunottiin eevoina ja aatameina, ja lopuksi jÀÀtiin jenkkitytön kanssa pitkiin keskusteluihin. Istuttiin lauteilla jÀlkilöylyissÀ, tyttö vastapÀÀtÀ, ja piti vallan miettiÀ mihin katsoa ja mihin ei, sen verran avoimesti tÀmÀ uhkea tyttö luonnollisia avujaan - suorastaan - esitteli.
Kun katselen rouvaa toisen miehen naitava, onhan se mahtavaa katseltavaa, kasvojen ilmeitÀ, vartalon liikehdintÀÀ, en voisi olla nÀkemÀssÀ tÀtÀ ilman vaimoa! Minulle on rouvan nautinto tÀrkein pointti ja hÀn tietÀÀ sen.
MinkÀ ikÀisiÀ te aisuri parit olette? Itse olen 35v. TÀstÀ asiasta olen puhunut vaimolle jo monta vuotta. Ei ole vielÀ innostunut.
Rakkaudesta mennÀÀn naimisiin. Seksi on parille leikkiÀ, jossa kokeilunhalu tuo uusia nautintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kun katselen rouvaa toisen miehen naitava, onhan se mahtavaa katseltavaa, kasvojen ilmeitÀ, vartalon liikehdintÀÀ, en voisi olla nÀkemÀssÀ tÀtÀ ilman vaimoa! Minulle on rouvan nautinto tÀrkein pointti ja hÀn tietÀÀ sen.
ĂlĂ€ runkkari valehtele!
Harva sitÀ menee naimisiin pÀÀstÀkseen aisuriksi. Mutta se ei olekaan miehen pÀÀtös myöhemmin, vaan rouvan antama "ota tai jÀtÀ" valinta.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti tÀytyy olla ensin vaimo, jotta voi toteuttaa fantasian vaimon vieraissa kÀymisestÀ.
Aisuri mies saa luvan itselleen kĂ€ydĂ€ vieraissa kun antaa eka vaimon naida vieraan miehen kanssa... mutta voin kĂ€ydĂ€ panemassa aisuri miehen vaimoa jos jollakin on tarvistađ M49v 013a
Vierailija kirjoitti:
Harva sitÀ menee naimisiin pÀÀstÀkseen aisuriksi. Mutta se ei olekaan miehen pÀÀtös myöhemmin, vaan rouvan antama "ota tai jÀtÀ" valinta.
Juuri nÀin. Se vallan tunne kun hallitsee pillulla kahta miestÀ, omaa ja vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko naimisissa oleminen pelkÀstÀÀn sitÀ, ettÀ paneskellaan vain puolisoa? Ei maistraatissa puhuttu mitÀÀn sellaisesta.
Olisit kuunnellut tarkemmin, mietit tietty pillua silloinkin đ
Korjaan tÀtÀ viestiÀ vÀhÀn koska se oli niin hauska:
TÀmÀ vaihtelee, eikÀ aina ole tarvis noin pitkÀlle mennÀ. Itse koen koen naimisissa olevana heteromiehenÀ sillÀ tavalla uteliaisuutta, ettÀ on jÀnnittÀvÀÀ ja oudon kiihottavaa tutustua toisen miehen seksuaalisuuteen, samalla omaansa ja vaimon, ettÀ kuinka se tapahtuu kolmisin. Siihen kuuluvat tahattomat kosketukset, intiimitkin sellaiset, toverillinen kÀdenpuristus vieraalta, kun hÀn tulee ilkosillaan makuuhuoneesta juuri tyydyttynyt, paisunut kalu Àskeisen koitoksen limoista kiiltÀen. Katselu. Toisen miehen jÀntevÀ vartalo, kalun rento keinahtelu, tieto siitÀ kuinka hyvÀÀ se on tehnyt vaimolle, kiihottua siinÀ samalla itse toisen miehen lÀsnÀolosta, joutua tai pikemminkin pÀÀstÀ nÀyttÀmÀÀn seisokkinsa. Ja kuinka kaunis onkaan vieraan miehen vartalo siinÀ katseittemme alla, yllÀÀn pelkkÀ erektio, karvaisen aviohÀvyn liukkastamana, joko uutta naintia odottaen tai jo tyydyttyneenÀ rentoutuen. Se on salaseura, jossa miesten ei tarvitse peitellÀ eikÀ ujostella, vaan turvallisesti vaikkapa kysyÀ lupaa koskettaa vieraan jÀykkÀnÀ sojottavaa kalua. TÀllainen luottamuksellinen seurustelu vieraan miehen kanssa vaatii ehkÀ vuosienkin mittaisen askel askeleelta kypsyttelyn kunnes tuon miehen alle saa antautua.
Okei okei, ÀlkÀÀ suuttuko, olen itsekin aisuri, ja tuo alkuperÀinen kommentti oli mielestÀni erittÀin hyvÀ ja kauniisti kirjoitettu ja kuvaa hyvin niitÀ tunteita ja ajatuksia joita tuohon liittyy. Halusin vain muuntaa sitÀ sellaiseksi joita nuo "110% heterot" tÀssÀ ketjussa "haluavat" kuulla kun eivÀt suostu kÀsittÀmÀÀn ettÀ aisurileikit ovat vain seksileikkejÀ muiden seksileikkien joukossa ja niihin ei liity mitÀÀn homoseksuaalista, ellei kyse ole sitten biseksuaalista miehestÀ, joita kaikki aisurit eivÀt missÀÀn tapauksessa ole.