AirBn'b vuokraajan, laittakaa reilusti ne pisteet vuokraajalle, täydellisiä asiakkaita ei ole, 5/5 irrottavat HELPOMMIN!
Mitä enkeleitä odotatte vuokrakämppiinne? No, kaikki eivät ole lennähtäneet taivaasta vaan on kaikenlaisia junantuomia!
Siististi elän, siivoan jällkeni, en häiritse tai haise, silti AirBn'bssä asiakkuarvosanani ROMAHTI 3, 6 arvoon!
Paljon puhutaan että me asiakkaat, jotka kuitenkin aina oikeassa, annamme liian alhaisia arvosanoja joskus rotanloukkua muistuttaville AirBn'b mörskille. Vähemmän on puhetta siitä että majoittavat antavat liian alhaisia arvosanoja asiakkailleen, alle nelosen keskiarvolla alkaa majoittajat kysellä matkasuunnitelmista!
Elikkä jos on siististi asunut ja sen hinnan edestä korkeintaan käyttäytynyt niin laittakaa reilusti parempia käytös arvosanoja. Se ei aina riitä majoittajalta että "pannaan se hyvä käytös 3/5"; enemmän tulee kannustaa hyvästä käytöksestä vaikka ihan täydellisyyteen ei pyrittäisikään!
Kuitenkin majoituksenne ne halvimmat, ihan saman tasoista asiakaskuntaa tuskin voitte vaatia kalliimpien hotellien kanssa!
N38, nimimerkki: aina roiskuu kun rapataan