Sinä parisuhteessa oleva, kumpi teistä on paremman näköinen?
Kumpi teistä on paremman näköinen? Rehellisesti.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meillä pysty tuollaista arvioimaan. Ollaan täysin tavallinen 50 ikävuotta lähestyvä pariskunta.
Hoikka kaunotar 56 v tässä moi.
Ehdottomasti mieheni.
Urheilijan rasvaprosentti, erottuvat vatsalihakset
Paksut hiukset, leukalinja wow:)
Ihan rehellisesti en osaa sanoa, varmaan ollaan aika samaa tasoa, vaikka mulla tietysti naisena on huomattavasti enemmän vientiä, mut uskon sen johtuvan vaan sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mies.Tekee fyysistä työtä ja on timmi,mä taas oon plösähtänyt.
Suhteen alkaessa 10v sitten mä olin selvästi paremman näköinen.Jopa mietin, että miten mä nyt oon niin kiinnostunut miehestä,joka ei oo niin hyvän näköinen kuin kiinnostuksen kohteeni yleensä.
Niin, onnistuneen valinnan tein kaikin puolin.
Mies teki selvästi vähemmän onnistuneen valinnan. No nämähän on korjattavissa, epäonnistuneet valinnat siis.
Mies todellakin. Hänellä on upeat kasvot ja parempi iho kuin minulla sekä seksikäs ja sopivasti lihaksikas vartalo. Olen minäkin ihan söpö ja hoikka, mutta en mitenkään timmissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä, nainen on aina paremman näköinen, nainen on lähes aina esteettisesti ja muutenkin paljon mielyttävämpi silmälle.
Näin naisena, mies on miellyttävämpi silmälle ;)
Rehellisesti. Koen, että olemme ulkonäkömme osalta molemmat ihan näyttäviä. Molemmat olemme aktiivisia liikunnallisesti, olemme pitkiä ja hoikkia. En osaa oikein vastata, että kumpi, koska riippunee katsojasta ;)
Kuvauksesta tulee ihan mieleen Stubbien pariskunta. Ja tosiaan on katsojana paha sanoa...
Näistähän ei ole kumpikaan hyvännäköinen, siis komea ja kaunis. Varmaan tyylikkäitä siinä omassa viiteryhmässään, mutta ei perinteisesti hyvännäköisiä.
Nuorena olimme molemmat hyvän näköisiä. Noin 27-40 ikkunassa puolisoni oli edelleen ulkoisesti parasta a-ryhmää, mutta minä enintään keskitasoa. 40-50 välissä minä otin itseäni niskasta kiinni ja menin vuorostani edelle. Nykyisin +50v olemme enintään ikäiseksemme hyvän näköisiä.
Hmm.. vaikea sanoa. Ollaan n. 40v. Mies on ehkä vanhemman näköinen kuin minä, eli hänellä enemmän ryppyjä ja hiuksissa harmaata, mutta toisaalta näin ollen hän on kyllä paremman näköinen kuin nuorena, kun oli turhankin poikamainen, eli ns. ikä vain tehnyt hänestä miehekkäämmän. Minä taas olen aika hyvin säilynyt, pitkät, paksut hiukset vielä, kohtuullisen vähän ryppyjä tullut, eli mua luullaan usein nuoremmaksi kuin olenkaan.
Molemmat ollaan normaalipainoisia ja kohtuullisen liikunnallisia, muttei mitään trimmattuja. Kumpikin varmasti ulkonäön puolesta pariutuisi kohtuu helposti uudelleen. Mä luulen, että me ollaan oikeasti todella samaa tasoa.
Minä, vaimo. Mies ei juuri huolehdi ulkonäöstään ja on aika vatsakas. Ei haittaa minua.
Olemme molemmat vanhan näköisiä, kun olemme vanhoja. Kumpi näyttää paremmalta? Minulla on paremman näköiset jalat ja kädet. Miehellä on tukka parempi.
Joistain vastauksista tulee mieleen rakkaus. Nämä ketkä kehuvat puolisoaan, saattaisivat itse olla puolisonsa mielestä paremman näköisiä. :)
Mies on, mä alan vanhemmiten näyttämään enemmän mieheltä, kuin naiselta. Ihan valahtanut kaikki piirteet.
Vaikea arvioida itseään. Mies on ainakin kuvauksellisempi. Näyttää kuvissa tosi hyvältä, itse ihan kauhealta. Kuulemma en ole sen näköinen oikeasti :D Jaa-a, toivotaan.
vaatteet päällä mulla on parempi kroppa, koska miehellä on ylipainoa. mutta alasti mies on paremman näköinen kiloineenkin, koska mulla roikkuu paikat.
kasvoista mies on paremman näköinen kuin mä.
eli jos meidät näkee kadulla, näytetään aika samantasoisilta, mutta mies on oikeasti paremman näköinen
Sama. Ollaan molemmat treenattu aina mutta mies tykkää myös syödä, mä pidän aika tiukkaa ruokakuria itse. Ikä taas näkyy mun kasvoissa paljon enemmän kuin mun miehen, joka tosin on vähän nuorempikin (ei kovin montaa vuotta kuitenkaan). Mutta mies pystyy kyllä peittämään iän tuomia muutoksia paljon helpommin parralla.