Sinä parisuhteessa oleva, kumpi teistä on paremman näköinen?
Kumpi teistä on paremman näköinen? Rehellisesti.
Kommentit (34)
Näin miehenä, nainen on aina paremman näköinen, nainen on lähes aina esteettisesti ja muutenkin paljon mielyttävämpi silmälle.
Ei kai meillä pysty tuollaista arvioimaan. Ollaan täysin tavallinen 50 ikävuotta lähestyvä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai meillä pysty tuollaista arvioimaan. Ollaan täysin tavallinen 50 ikävuotta lähestyvä pariskunta.
No mitenkäs 15 tai 20 vuotta sitten? Kumpi oli kauniimpi/komeampi?
Minä, vaimo. Ihan on totuus. Olen pitänyt itsestäni huolta, mies ei ole. Ei kai siinä kahta sanaa tarvita.
Parikymppisenä minä olin paremman näköinen, mutta nyt vanhemmiten mies on mennyt edelle.
Riippuu mitä katsoo. Minulla on parempi kroppa, miehellä paremmat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä, nainen on aina paremman näköinen, nainen on lähes aina esteettisesti ja muutenkin paljon mielyttävämpi silmälle.
Näin naisena, mies on miellyttävämpi silmälle ;)
Rehellisesti. Koen, että olemme ulkonäkömme osalta molemmat ihan näyttäviä. Molemmat olemme aktiivisia liikunnallisesti, olemme pitkiä ja hoikkia. En osaa oikein vastata, että kumpi, koska riippunee katsojasta ;)
Minä, vaimo. Molemmat olemme vähän ylipainoisia, mutta minä olen sopivasti muodokas oikeista kohdista, kun mies sen sijaan on alkanut kerätä sitä perinteistä kaljamahaa. Minulla on myös yleisesti ottaen kauniit kasvonpiirteet.
Vaimo, kääntää katseita kun saapuu paikalle. Olen kuullut tuhat kertaa sen saman typerän kysymyksen, eli "miten sä onnistuit saamaan tollasen kaunottaren puolisoksesi?".
Olen itsekin kyllä ihan "miellyttävän näköinen mies", siis vuosien varrella kuulemieni kommenttien perusteella, mutta kuitenkin tavallinen enkä mikään poikkeusyksilö tässä asiassa.
Sanoisin että mies. Minä ehkä hiukan parempi vartalolta, vaikka mieskin on pitkä ja hoikka, sopivasti kuitenkin lihasta. Naamasta taas hän on todella komea, itsekin kyllä ihan nätti. Tosin en juuri koskaan meikkaa, sillä varmaan saisi jo hyvin nätiksi.
Taas näitä, ketä kiinnostaa jokin kauneus tällaisella palstalla missä vaan kirjoitellaan? Tähänhän voi vastata ihan mitä vain. Kuka edes osaa arvioida omaa kauneuttaan oikeasti? Menkää niihin tindereihinne jos haluatte arvioida.
Menee aika tasan, miehellä on todella hyvä kroppa mutta ei ole kasvoista perinteisen komea, mulla taas kropassa on parantamisen varaa mutta kasvot ovat kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo, kääntää katseita kun saapuu paikalle. Olen kuullut tuhat kertaa sen saman typerän kysymyksen, eli "miten sä onnistuit saamaan tollasen kaunottaren puolisoksesi?".
Olen itsekin kyllä ihan "miellyttävän näköinen mies", siis vuosien varrella kuulemieni kommenttien perusteella, mutta kuitenkin tavallinen enkä mikään poikkeusyksilö tässä asiassa.
Vastaus on joillakin että en tiedä miten. Minä vastaan joka kerta että upealla luonteellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena, mies on miellyttävämpi silmälle ;)
Rehellisesti. Koen, että olemme ulkonäkömme osalta molemmat ihan näyttäviä. Molemmat olemme aktiivisia liikunnallisesti, olemme pitkiä ja hoikkia. En osaa oikein vastata, että kumpi, koska riippunee katsojasta ;)
Kuvauksesta tulee ihan mieleen Stubbien pariskunta. Ja tosiaan on katsojana paha sanoa...
Ensimmäisessä pitkässä suhteessani silloinen avovaimoni oli minua paremman näköinen. Ero ei ollut valtava, mutta kyllä sen huomasi.
Nykyisessä suhteessani minä olen vaimoani paremman näköinen. Olen alkanut vähän miettimään että saisin varmaan kyllä paremmankin.
M39
Nykyään mies.Tekee fyysistä työtä ja on timmi,mä taas oon plösähtänyt.
Suhteen alkaessa 10v sitten mä olin selvästi paremman näköinen.Jopa mietin, että miten mä nyt oon niin kiinnostunut miehestä,joka ei oo niin hyvän näköinen kuin kiinnostuksen kohteeni yleensä.
Niin, onnistuneen valinnan tein kaikin puolin.