Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin nostaa kortin ja katsoa muutamalle mitä sanotaan suhteisiin liittyen

Vierailija
13.04.2024 |

Vain muutamalle nostan kortin ja ainoastaan suhteisiin liittyen esim. parisuhteeseen miksi erosimme tai miten suhteelle käy ym. Katsotaan mitä kortit sanovat tilanteeseen. -Kevätnoita

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin saa ktsoa!

Vierailija
42/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsoisitko minulle? Onko uutta suhdetta tulossa? Kiitos ja hyvää kevättä!

-K

Kiitos ja samoin sinulle. Tarkentava kysymys onko sinulla kohdetta vai oletko täysin sinkku? -Kevätnoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jännittävä uusi tuttavuus. Olisi kiinnostava kuulla, mitä kortit sanovat meidän tulevaisuudesta. 

Vierailija
44/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveen hitaasti nousee nämä kortit.

Näin alan entisenä ammattilaisena kannattaa miettiä ja olla kiitollinen siitä, että saadaan ennustukset ilmaiseksi. Voit ihan hyvin juosta ja mennä maksulliselle ennustajalle jos et jaksa odottaa aloittajan vastausta. Mäkin odotan vuoroani valittamatta. Nih!

Vierailija
45/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätnoita, do me 😊

En tiedä miksi erosimme mieheni aloitteesta alkuvuodesta. Ero jäi käsittelemättä. Palaammeko yhteen, tai löydänkö ketään uutta?

Vierailija
46/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nostaa mulle? Olen joutunut uudessa työpaikassa maalittamisen kohteeksi. Kiitos jos nostat mulle.

Vierailija
47/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko miten milloin muutan omilleni ja miten saan siihen rahaa.

Katson vain parisuhteeseen liittyen korteista. -Kevätnoita

Vierailija
48/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nostaa mulle? Olen joutunut uudessa työpaikassa maalittamisen kohteeksi. Kiitos jos nostat mulle.

Nostan kortit vain ja ainoastaan parisuhdeasioista. -Kevätnoita

Vierailija
49/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko minullekin. Onko tulossa ketään uutta vain jatkanko "kaverisuhteessa"?

Vierailija
50/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko onnellista tulevaisuutta pitkään ajatuksissa pyörineen kanssa? Yhdessä vai erikseen?

Vierailija
51/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko exäni ikinä pahoitella, tai edes kommentoida, eroon johtanutta käytöstään?

Vierailija
52/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea mies ja minä. Vetovoimaa on, suhde ihan alkutekijöissä.

Vierailija
53/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostan kortit vain ja ainoastaan parisuhdeasioista. -Kevätnoita

Anteeksi, kysyn sitten toista asiaa, mielessä sinisilmäinen mies ja kahden vuoden ajan olemme tapailleet. Mitä korttisi sanoisivat?

Vierailija
54/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, nostaisitko mulle kortin mun ja ihastukseni tilanteeseen liittyen? Ottaako hän vielä muhun yhteyttä vai onko aika unohtaa ja mennä eteenpäin? 

Vierailija
55/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla uusi miesystävä. Kemia huikea, samoin yhteiset mielenkiinnon kohteet. Kaikki hyvin, mutta tällaisesta ikäerosta meillä ei ole kokemusta (nainen vanhempi). Kerrotko miltä tulevaisuus meille näyttää?

Vierailija
56/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaanko vielä yhteen lasten isän kanssa? Odotan tällä hetkellä meidän kolmatta yhteistä lasta.

Vierailija
57/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoisitko minullekin miten suhteeni käy?

- J

Tein kuuden kortin pöydän ja kortit kertoivat lyhyesti tulkittuna seuraavaa.

Sinun ulkoiset ajatukset kohteesta: Kutsu tai mahdollisuus voi pian ilmestyä eteesi, edistyminen, vetovoima, kannustin, haaste ja ehdotus.

Kohteen ulkoiset ajatukset sinusta: Muutos, siirtymä, elämä myllerryksessä, mielen ja elämän kääntyminen, apatia ja tylsyys.

Sinun sisäiset ajatukset kohteesta: Ratkaisu ongelmaan, parantuminen, tyydyttävä ratkaisu, kompromissi.

Kohteen sisäiset ajatukset sinusta: Tasapaino, harmonia, kunnia ja elinvoima, oikeudenmukaisuus.

Mikä auttaa tai vaikeuttaa tilannetta: Suru, toisten aiheuttama pidättyväisyys, ongelmia, toivottomuus, yllätys.

Lopputulos ja miten suhteen käy: Mahdollinen menetys, uhkapeli, hajoaminen, perinnön menettäminen, vaara ja epätoivo.

-Kevätnoita

Vierailija
58/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet väkivallan uhrista joka jäänyt roikkumaan rikostilanteeseen ja tekijään? Omituista? Mitä tehdä jotta päästää irti?

Onko tämä jotain viha-rakkaus-juttua? En ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Olisiko mahdollista että hän ajattelee minua ja tämä on jonkulaista parisuhdetelepatiaa - onko semmoista olemassa.

Vierailija
59/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 5v sitten. Vannoin ikisinkkuutta - nyt ihastunut mieheen, joka on ulkoisesti täysin vastakohta ihanteilleni. Annanko tunteen viedä vai jatkanko sinkkuilua?

Tein kuuden kortin pöydän ja kortit kertoivat lyhyesti tulkittuna seuraavaa.

Sinun ulkoiset ajatukset kohteesta: Rahaongelmat, taidon puute, huoli ja huolimattomuus, keskinkertaisuus.

Kohteen ulkoiset ajatukset sinusta: Matka, asuinpaikan vaihto, tie tuntemattomaan, lento, poissaolo.

Sinun sisäiset ajatukset kohteesta: Vastoinkäymiset, myöhästymiset, huono terveys, viiveet ja esteet.

Kohteen sisäiset ajatukset sinusta: Voima, syvät tunteet, aktiivisuus, omaisuus, aloitteellisuus, hedelmällisyys.

Mikä auttaa tai vaikeuttaa tilannetta: Pysyväisyys, hitaat muutokset, osittainen muutos, kapeakatseisuus tilanteeseen ja mahdollisuus välttää vakava erehdys.

Lopputulos ja miten suhteen käy: Haluttomuus luovuttaa kunnes haluttu lopputulos on saavutettu, juhlallisuudet.

Korttien perusteella en välttämättä lähtisi panostamaan suhteeseen, mutta itse teet päätöksen siitä mitä teet tai jätät tekemättä. 

-Kevätnoita

Vierailija
60/91 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kans :)

Osta oma en jaa yömyssyä muiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän