Voisin nostaa kortin ja katsoa muutamalle mitä sanotaan suhteisiin liittyen
Vain muutamalle nostan kortin ja ainoastaan suhteisiin liittyen esim. parisuhteeseen miksi erosimme tai miten suhteelle käy ym. Katsotaan mitä kortit sanovat tilanteeseen. -Kevätnoita
Kommentit (91)
3 Kevätperhonen, surullinen kysyy
1. Pettikö exä minua?
2. Käyttikö tietentahtoen minua ja aikuista poikaani ns uusperhekuviossa tahallisesti hyväkseen?
3. Hankin asunnon hänelle ja meille. Hän lopulta halusi erota, kun asiansa paranivat kuntoon. Mm työn ja oman asunnon saatuaan.
4. Oliko hän tietoisesti pelottavan paha tai sairas?
5. Rakastiko koskaan oikeasti minua?
6. Mikä oli se salaisuutensa, mistä ei koskaan minulle avautunut?
Olisin kiitollinen vastauksesta, kiitos paljon.
Vastaatko, jos ehdit.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen.....
pieniä vihreitä miehiä. xD
Oletko liikennevaloissa?
Olen ollut aina yksin. Ensin 30 vuotta väkivaltaisen kumppanin kanssa onnettomassa parisuhteen irvikuvassa, jonka vain toivoin vuodesta toiseen muuttuvan kuin taikaiskusta oikeaksi parisuhteeksi, ja nyt neljä vuotta eron jälkeen täysin yksin.
Muuttuuko tilanne joskus ja löydänkö vielä rinnalleni turvallisen kumppanin, joka arvostaa minua ja jonka kanssa on hyvä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akat on sekaisin.
Näyttävät olevan mutta viina sekoittaa niiden päät menkkojen lisäksi.
Ei kannata sinunkaan ottaa tätä liian tosissaan...
Oi kiitos katsotko minullekin..
Eilen ghostasin pitkäaikaisen kumppanin, oliko oikea päätös? Hänen luonteensa ja käytöksensä alkoi käydä rasittavaksi
onko tää totta? etsiikö näin monet palstalla ratkaisua humpuukikorteista? oon järkyttynyt!
Kokeeko ex Karman lain?
Entäpä minä, joka olen aina elänyt hyvää elämää enkä ole pettänyt enkä satuttanut muita? Onko huono jakso elämästäni viimein ohi?
Näen, että liukuvoidetta kuluu ja reikä venyy uuden rakkauden kanssa.
Anna mennä Yrjö! Lumpiot lattiaan!
Katsotko minullekin? Minua mietityttää yksi vanha juttu ja toisaalta kyllä nykyinenkin.