Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marimekko, noloa đŸ€ąđŸ€ą

Vierailija
13.04.2024 |

Ne kamalat tekstikassit on saaneet jatkoa repun muodossa... ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
10.05.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Marimekon ostosten yli 100 e yhteydessÀ jaettavien ilmaisten logokassien puuvillainen materiaali on ruokotonta. NyppÀÀntyy parin pesun jÀlkeen. VÀrit myös haalistuvat. En suosittele ostamaan niitÀ.

Vaatteiden kanssa kannattaa olla tarkka ja mitata ovatko kappaleet samanpituisia. Jo viisi mekkoa reklamoitu, joissa mm. hihat, olkaosat, takakappaleet ovat eripituisia +/- 1,5 cm (ongelma leikkausvaihde kun satoja kappaleita leikataan samaan aikaan). Ottakaa mittanauha mukaan ostoksille!

Vierailija
82/94 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo jo vĂ€istyvÀÀ trendiĂ€, mutta tulee aika ajoin takaisin, kun joku ghettogangsta taas alkaa rehennellĂ€ ekalla aidolla merkkituotteellaan ja valkoiset penskat seuraa silmĂ€t pyöreinĂ€ perĂ€ssĂ€. 

Mutta isot merkit irvailee kuluttajille itsekin: olihan Ă€skettĂ€in muotinĂ€ytöksessa teippirullan nĂ€köinen kĂ€sikoru, jossa oli vain logo lĂ€ntĂ€tty ja hintalappu 3000 egee. Se on sitĂ€ nykyajan ironiaa. Kato kun MINÄ haluun pistÀÀ rahani just ironisesti tĂ€hĂ€n, vetuttaako?

Ghettogangsta Marimekon raitapaidassa, unikkohousuissa ja kangaskassi kÀdessÀ, tulevaisuuden trendi.

Vierailija
84/94 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on Unikko olkalaukku, olen kyllÀ tykÀnnyt.

Vierailija
85/94 |
29.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Unikko on loppuunkaluttu kuosi.  En voi ostaa patalappuakaann  sillĂ€ kuviolla. Olisiko aika kehitellĂ€ muuta?

Vierailija
86/94 |
23.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Marimekko on ruvennut myymÀÀn farkkuja, myös unikkokuviolla. Hinta yli kaksisataa euroa. Melkoinen hinta, tosin housut ovat elastaanittomia eli oikeaa farkkukangasta. HyvÀnnÀköisiÀ kyllÀ!

Vierailija
87/94 |
16.10.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen, kun sulla ei ole varaa ko. laukkuun!

Vierailija
88/94 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Unikko kuosi puuttuu enÀÀ vessapaperista. Marimekon yksilöllisyys jÀi 1970 ja 1980 luvuille.

Nyt Marimekko on suomalaisten massa kamaa. Kallista, hyvÀksyttÀvÀÀ ja turvallista.

Vierailija
89/94 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka vaatteet pÀÀllÀ lompsii pihalla on ilmainen mainoskyltti. Kannat pÀÀllÀsi logoja pÀÀstÀ varpaisiin, alkaen hatusta tai silmÀlaseista ja pÀÀtyen kenkiin. MitÀ eroa siinÀ on lukeeko repussa marimekko tai jokin muu logo? Suljet silmÀt jos liikaa sÀrkee.

Ei minulla ole missÀÀn vaatteessa mitÀÀn logoa, minÀ mikÀÀn mainostaulu ole.

Vierailija
90/94 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo jo vĂ€istyvÀÀ trendiĂ€, mutta tulee aika ajoin takaisin, kun joku ghettogangsta taas alkaa rehennellĂ€ ekalla aidolla merkkituotteellaan ja valkoiset penskat seuraa silmĂ€t pyöreinĂ€ perĂ€ssĂ€. 

Mutta isot merkit irvailee kuluttajille itsekin: olihan Ă€skettĂ€in muotinĂ€ytöksessa teippirullan nĂ€köinen kĂ€sikoru, jossa oli vain logo lĂ€ntĂ€tty ja hintalappu 3000 egee. Se on sitĂ€ nykyajan ironiaa. Kato kun MINÄ haluun pistÀÀ rahani just ironisesti tĂ€hĂ€n, vetuttaako?

Ghettogangsta Marimekon raitapaidassa, unikkohousuissa ja kangaskassi kÀdessÀ, tulevaisuuden trendi.

😄

91/94 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun milelestĂ€ ihan laadukkaita, ajattomia tuotteita. 

Vierailija
92/94 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Marimekko on niin loppuun kulutettu merkki, ettĂ€ tuntuu koomiselts kun joku sitĂ€ kĂ€yttÀÀ vaatteissaan tai sisustuksessa. Mutta ulkona liikkuessasi olet ainakin omasta mielestĂ€si  muotitietoinen

Vierailija
93/94 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

-Marimekon laukkuja valmistetaan Kiinassa alkeellisissa oloissa ja pienellÀ palkalla, kerrotaan uudessa Marimekkoa kÀsittelevÀssÀ tietokirjassa.

TÀnÀÀn julkaistavan Marimekko - Suuria kuvioita -kirjan toimittajat vierailivat Marimekon Kiinan-tehtaalla kevÀÀllÀ 2015 ja havaitsivat, ettÀ työntekijöitÀ työskentelee tehtaassa vain noin reilun kymmeneen asteen lÀmpötilassa kerrospukeutuneina.

Toimittajat haastattelivat yhtĂ€ tehtaan ompelijoista, joka kertoo ompelevansa talvisin toppatakissa saumoja Ristomatti Ratian suunnittelemaan Marimekon Cash& Carry -laukkuun. TyöntekijĂ€ kertoo tienaavansa hieman alle viisisataa euroa kuussa. Tuntipalkka on noin kaksi euroa. Suomessa kyseinen laukkumalli maksaa 59 euroa. - Kaleva 2015 

Vierailija
94/94 |
22.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakastan vanhaa Marimekkoa! Olen kerĂ€illyt heidĂ€n vanhaa tuotantoaan ja ihan kĂ€ytĂ€nkin niitĂ€. Tulee ihanat seitkytlukuvibat. 

JÀnnÀ, ettÀ nimenomaan Marimekko tuntuu hiertÀvÀn monia siinÀ mÀÀrin, ettÀ pitÀÀ pÀÀstÀ purkautumaan nettiin. On lukuisia tuotemerkkejÀ, mistÀ itse en niin diggaile, mutta ettÀ jaksaisin haukkua niiden kÀyttÀjiÀ netissÀ, en vain keksisi, miksi.

Ps. En ole tanakka, enkÀ polkkatukka