Marimekko, noloa đ€ąđ€ą
Ne kamalat tekstikassit on saaneet jatkoa repun muodossa... ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Onko tÀnÀ pÀivÀnÀ enÀÀ yhtÀkÀÀn asiaa/tavaraa, mistÀ joku ei itkisi kuinka se nyt on niin nolo?
No kaikkein noloin on nolo teini, joka tekee niin kuit kaverit ja jota itseÀÀnkin nolostuttaa se ihan vtun nolosti. Kukaan ei pidÀ teineistÀ, ei edes ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tÀnÀ pÀivÀnÀ enÀÀ yhtÀkÀÀn asiaa/tavaraa, mistÀ joku ei itkisi kuinka se nyt on niin nolo?
No kaikkein noloin on nolo teini, joka tekee niin kuit kaverit ja jota itseÀÀnkin nolostuttaa se ihan vtun nolosti. Kukaan ei pidÀ teineistÀ, ei edes ne itse.
NykyÀÀn monet aikuiset kÀyttÀytyvÀt samalla tavalla. Laumalampaat. SÀÀlittÀvÀÀ jos ei aikuinen ihminen uskalla olla oma itsensÀ.
Suomalaisten marimekkokiimalle ei loppua nÀy.
Mun työkaverilla on Marimekon PAPERIkasseja "sisustuselementteinÀ"...niitÀ on seinÀllÀ ja piirongin pÀÀllÀ jne....mÀ en tajuu...
Kiva, ettÀ suomalaiset puolustavat ja kannustavat suomalaisia merkkejÀ ja yrityksiÀ ja kulttuuria. Ollaan niin pieni kansakunta ja kieliryhmÀ muihin verrattuna ja silti ollaan pÀÀsty pitkÀlle. Se on sitÀ rikkautta ja sinnikkyyttÀ.
Vaikka ruotsin- ja venÀjÀnkieliset (ja nyt bröykken inglisiÀ vÀÀntÀvÀt vÀrikkÀÀt tulokkaat) ovat yrittÀneet aina painaa suomalaisuutta alas, on aina sitkeÀsti noustu ja paineltu ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NykyÀÀn monet aikuiset kÀyttÀytyvÀt samalla tavalla. Laumalampaat. SÀÀlittÀvÀÀ jos ei aikuinen ihminen uskalla olla oma itsensÀ.
Just nĂ€in. Joskus voi ajan kulukseen katsoa kuinka monella tyypillĂ€ on logolaukku olalla, ollaan niin uniikkia đ
No on noloa! MÀkin oon noissa MM ryhmissÀ naureskellut niille naarmuisille laskuille joita eukot tohkeissaan suitsuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaverilla on Marimekon PAPERIkasseja "sisustuselementteinÀ"...niitÀ on seinÀllÀ ja piirongin pÀÀllÀ jne....mÀ en tajuu...
TÀmÀ on SeinÀjoella ihan statusta. Sitten niitÀ vielÀ valokuvataan someen muidenkin "ihasteltavaksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-kaupan muovikassi on niin omaperÀinen ja cool.
Anttilan muovikassi on jotain.
Minulta löytyu vielÀ Heps:in keltainen muovikassi 1970 luvun alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just nĂ€in. Joskus voi ajan kulukseen katsoa kuinka monella tyypillĂ€ on logolaukku olalla, ollaan niin uniikkia đ
Miksi pitÀisi olla jotenkin uniikki, ettÀ voi sanoa olevansa oma itsensÀ? Miksi on mahdoton ajatus, ettÀ ihmiset kÀyttÀisi niitÀ laukkuja ihan vaan koska pitÀvÀt niiden ulkonÀöstÀ?
En ikinÀ ostaisi mitÀÀn Marimekkoa. Se muoti on jo mennyt ohi. Ne teksti laukut ja ÀlyttömÀt kuviot tekstiileissÀ ovat menneen talven lumia.
Televisiossa nÀkyy joka toisella toimittajalla, poliitikoilla miehillÀ ja naisilla ym, Marimekkoa, mammat tÀÀllÀ ovat niin erinomaisen tiedostavia ettÀ...
Luuletteko ettÀ ketÀÀn kiinnostaa teidÀn mielipiteenne Marimekosta?
Vierailija kirjoitti:
Televisiossa nÀkyy joka toisella toimittajalla, poliitikoilla miehillÀ ja naisilla ym, Marimekkoa, mammat tÀÀllÀ ovat niin erinomaisen tiedostavia ettÀ...
Aamuteeveen "sÀtkysavikolla" on ainakin nÀkynyt unikkoneulepaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kiinnostaa - sanomme sen silti!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten marimekkokiimalle ei loppua nÀy.
Ja kevÀt on kiima-aikaa, myös marimekkokiima nousee entisestÀÀn...
Marimekon unikkokuosi , yök. En kehtaisi kyllÀ kÀyttÀÀ. Liika esillÀ joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀttekö muuten, mitÀ sana brÀndi tarkoittaa? Brand tai branding on siis mitÀ orjille tehtiin esimerkiksi antiikin roomassa, kun ihoon poltettiin orjan omistajan nimikirjaimet tai logo. Eli aina kun kÀytÀtte brÀndÀttyjÀ tuotteita, niin viestitÀtte ympÀröivÀlle maailmalle kuuluvanne nÀille korporaatioiden omistjille, jotka vievÀt rahanne, ja joille kÀytÀnnössÀ työskentelette. Annatte aikaanne työn muodossa korporaatioille, ja sitten ostatte toisten korporaatioiden ylihinnoiteltuja tuotteita. Ja sitten mainostatte sitÀ. Sairasta. TÀmÀn takia rikkaat ihmiset ei kÀytÀ logoilla varustettuja vaatteita, vaan esimerkiksi kuninkaallisilla on omat luotto-ompelijat jne.
Sopii, he saavat vaikka r*iskata minua!!
Miksi pitÀÀ edes jonkun pinnallisen kotikÀnnin vetÀneen provoon vastata? Jos joku inhoaa, sitten inhoaa. Osa ei vÀlitÀ, en minÀkÀÀn, enemmÀn ÀrsyttÀÀ nÀmÀ aloitukset. Joo, poistun itse muualle, jatkakaa vain, sama tehnyt kymmeniÀ vastaavia aloituksia. Mietin vain, miksi kukaan nÀitÀ tekee, eli mitÀ nÀistÀ saa henkisesti? Vai onko jo niin kuollut aivoiltaan, ettÀ vain haukkumalla jotain jo muidenkin kritisoimaa saa itselleen voimaa kÀyttÀÀ vaikka valkoisia addun lenkkareita? Mutta nauttikaa, selvÀsti haluatte nÀihin vastata, siirryn muualle, koko palsta nÀitÀ mieleltÀÀn köyhiÀ jo tÀynnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YSL, noloa! đ€ąđ€ą
-- ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!
Viiden tonnin Chanelissani on tuo selvÀsti erottuva tunnus! Noloa.
MitÀ itse tiedÀn Chanelista, niin yleisemmin se logo on jollain tavalla tehty osa sitÀ kokonaisuutta, esim ettÀ se logo on se kultainen nappi mikÀ sopii siihen laukkuun. Ei niin, ettÀ ne kaikki laukut on tÀynnÀ CHANEL CHANEL tekstiÀ. Onhan niillÀ ollut niitÀkin, mutta nuo lienee kaikista huonoiten myytÀviÀ laukkuja joita vain jotkut whitetrash ihmiset ostaa, joilla on pakonomainen tarve nÀyttÀÀ MULLA ON CHANEL KATTOKAAAA. Muutenkin maksaa viis tonnia jostain laukusta. Jos oot miljonÀÀri niin ymmÀrrÀn. Jos et, niin tyhmÀstÀ pÀÀstÀ kÀrsii lompakko.
Joo, silleen huomaamaton:
Jep, pysy röydmÀn vai mikÀ gÀngstÀmÀn wanna-be tsadilainen ja lankkipoikien lenkkareiden nuolija nyt olet, kaukana. ErittÀin kaukana! Rumuus tarttuu, nimittÀin.