Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marimekko, noloa đŸ€ąđŸ€ą

Vierailija
13.04.2024 |

Ne kamalat tekstikassit on saaneet jatkoa repun muodossa... ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ olen tanakka 5-kumppinen polkkatukka joka vaappuu ja lyllertÀÀ Marimekon Kortteli-reppu selÀssÀ toimistolle. MistÀÀn en ole löytÀnyt sopivampaa ja kestÀvÀmpÀÀ. Ollut kÀytössÀ jo 7 vuotta. Koko on kompakti; lÀppÀri ja massiivisen mamman evÀÀt mahtuu. EikÀ kukaan tajua ettÀ reppu on MM koska logo on samaa vÀriÀ kuin kangas.

YĂ€k, mahdat olla ruma.

Jep, pysy röydmĂ€n vai mikĂ€ gĂ€ngstĂ€mĂ€n wanna-be tsadilainen ja lankkipoikien lenkkareiden nuolija  nyt olet, kaukana. ErittĂ€in kaukana! Rumuus tarttuu, nimittĂ€in.

Vierailija
62/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tÀnÀ pÀivÀnÀ enÀÀ yhtÀkÀÀn asiaa/tavaraa, mistÀ joku ei itkisi kuinka se nyt on niin nolo?

No kaikkein noloin on nolo teini, joka tekee niin kuit kaverit ja jota itseÀÀnkin nolostuttaa se ihan vtun nolosti. Kukaan ei pidÀ teineistÀ, ei edes ne itse.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tÀnÀ pÀivÀnÀ enÀÀ yhtÀkÀÀn asiaa/tavaraa, mistÀ joku ei itkisi kuinka se nyt on niin nolo?

No kaikkein noloin on nolo teini, joka tekee niin kuit kaverit ja jota itseÀÀnkin nolostuttaa se ihan vtun nolosti. Kukaan ei pidÀ teineistÀ, ei edes ne itse.

NykyÀÀn monet aikuiset kÀyttÀytyvÀt samalla tavalla. Laumalampaat. SÀÀlittÀvÀÀ jos ei aikuinen ihminen uskalla olla oma itsensÀ.

Vierailija
64/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomalaisten marimekkokiimalle ei loppua nÀy.

Vierailija
65/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla on Marimekon PAPERIkasseja "sisustuselementteinÀ"...niitÀ on seinÀllÀ ja piirongin pÀÀllÀ jne....mÀ en tajuu...

Vierailija
66/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiva, ettÀ suomalaiset puolustavat ja kannustavat suomalaisia merkkejÀ ja yrityksiÀ ja kulttuuria. Ollaan niin pieni kansakunta ja kieliryhmÀ muihin verrattuna ja silti ollaan pÀÀsty pitkÀlle. Se on sitÀ rikkautta ja sinnikkyyttÀ.

Vaikka ruotsin- ja venÀjÀnkieliset (ja nyt bröykken inglisiÀ vÀÀntÀvÀt vÀrikkÀÀt tulokkaat) ovat yrittÀneet aina painaa suomalaisuutta alas, on aina sitkeÀsti noustu ja paineltu ohi.

Vierailija
67/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NykyÀÀn monet aikuiset kÀyttÀytyvÀt samalla tavalla. Laumalampaat. SÀÀlittÀvÀÀ jos ei aikuinen ihminen uskalla olla oma itsensÀ.

Just nĂ€in. Joskus voi ajan kulukseen katsoa kuinka monella tyypillĂ€ on logolaukku olalla, ollaan niin uniikkia 😅

Vierailija
68/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No on noloa! MÀkin oon noissa MM ryhmissÀ naureskellut niille naarmuisille laskuille joita eukot tohkeissaan suitsuttaa!

Vierailija
69/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverilla on Marimekon PAPERIkasseja "sisustuselementteinÀ"...niitÀ on seinÀllÀ ja piirongin pÀÀllÀ jne....mÀ en tajuu...

TÀmÀ on SeinÀjoella ihan statusta. Sitten niitÀ vielÀ valokuvataan someen muidenkin "ihasteltavaksi".

Vierailija
70/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-kaupan muovikassi on niin omaperÀinen ja cool.

Anttilan muovikassi on jotain.

Minulta löytyu vielÀ Heps:in keltainen muovikassi 1970 luvun alusta.

Vierailija
71/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just nĂ€in. Joskus voi ajan kulukseen katsoa kuinka monella tyypillĂ€ on logolaukku olalla, ollaan niin uniikkia 😅

Miksi pitĂ€isi olla jotenkin uniikki, ettĂ€ voi sanoa olevansa oma itsensĂ€? Miksi on mahdoton ajatus, ettĂ€ ihmiset kĂ€yttĂ€isi niitĂ€ laukkuja ihan vaan koska pitĂ€vĂ€t niiden ulkonÀöstĂ€? 

Vierailija
72/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ikinĂ€ ostaisi mitÀÀn Marimekkoa. Se muoti on jo mennyt ohi. Ne teksti laukut ja Ă€lyttömĂ€t kuviot tekstiileissĂ€ ovat menneen talven lumia. 

Vierailija
73/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Televisiossa nÀkyy joka toisella toimittajalla, poliitikoilla miehillÀ ja naisilla ym, Marimekkoa, mammat tÀÀllÀ ovat niin erinomaisen tiedostavia ettÀ...

Luuletteko ettÀ ketÀÀn kiinnostaa teidÀn mielipiteenne Marimekosta?

Vierailija
74/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Televisiossa nÀkyy joka toisella toimittajalla, poliitikoilla miehillÀ ja naisilla ym, Marimekkoa, mammat tÀÀllÀ ovat niin erinomaisen tiedostavia ettÀ...

Aamuteeveen "sÀtkysavikolla" on ainakin nÀkynyt unikkoneulepaita.

Vierailija
75/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kiinnostaa - sanomme sen silti!

Vierailija
76/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten marimekkokiimalle ei loppua nÀy.

Ja kevÀt on kiima-aikaa, myös marimekkokiima nousee entisestÀÀn...

Vierailija
77/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Marimekon unikkokuosi ,  yök.  En kehtaisi kyllĂ€ kĂ€yttÀÀ.   Liika esillĂ€ joka paikassa.

Vierailija
78/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TiedÀttekö muuten, mitÀ sana brÀndi tarkoittaa? Brand tai branding on siis mitÀ orjille tehtiin esimerkiksi antiikin roomassa, kun ihoon poltettiin orjan omistajan nimikirjaimet tai logo. Eli aina kun kÀytÀtte brÀndÀttyjÀ tuotteita, niin viestitÀtte ympÀröivÀlle maailmalle kuuluvanne nÀille korporaatioiden omistjille, jotka vievÀt rahanne, ja joille kÀytÀnnössÀ työskentelette. Annatte aikaanne työn muodossa korporaatioille, ja sitten ostatte toisten korporaatioiden ylihinnoiteltuja tuotteita. Ja sitten mainostatte sitÀ. Sairasta. TÀmÀn takia rikkaat ihmiset ei kÀytÀ logoilla varustettuja vaatteita, vaan esimerkiksi kuninkaallisilla on omat luotto-ompelijat jne.

Sopii, he saavat vaikka r*iskata minua!!

Vierailija
79/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi pitÀÀ edes jonkun pinnallisen kotikÀnnin vetÀneen provoon vastata? Jos joku inhoaa, sitten inhoaa. Osa ei vÀlitÀ, en minÀkÀÀn, enemmÀn ÀrsyttÀÀ nÀmÀ aloitukset. Joo, poistun itse muualle, jatkakaa vain, sama tehnyt kymmeniÀ vastaavia aloituksia. Mietin vain, miksi kukaan nÀitÀ tekee, eli mitÀ nÀistÀ saa henkisesti? Vai onko jo niin kuollut aivoiltaan, ettÀ vain haukkumalla jotain jo muidenkin kritisoimaa saa itselleen voimaa kÀyttÀÀ vaikka valkoisia addun lenkkareita? Mutta nauttikaa, selvÀsti haluatte nÀihin vastata, siirryn muualle, koko palsta nÀitÀ mieleltÀÀn köyhiÀ jo tÀynnÀ.

Vierailija
80/94 |
13.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YSL, noloa! đŸ€ąđŸ€ą

-- ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!

Viiden tonnin Chanelissani on tuo selvÀsti erottuva tunnus! Noloa.

MitÀ itse tiedÀn Chanelista, niin yleisemmin se logo on jollain tavalla tehty osa sitÀ kokonaisuutta, esim ettÀ se logo on se kultainen nappi mikÀ sopii siihen laukkuun. Ei niin, ettÀ ne kaikki laukut on tÀynnÀ CHANEL CHANEL tekstiÀ. Onhan niillÀ ollut niitÀkin, mutta nuo lienee kaikista huonoiten myytÀviÀ laukkuja joita vain jotkut whitetrash ihmiset ostaa, joilla on pakonomainen tarve nÀyttÀÀ MULLA ON CHANEL KATTOKAAAA. Muutenkin maksaa viis tonnia jostain laukusta. Jos oot miljonÀÀri niin ymmÀrrÀn. Jos et, niin tyhmÀstÀ pÀÀstÀ kÀrsii lompakko.

Joo, silleen huomaamaton:

https://www.chanel.com/fi/fashion/handbags/c/1x1x1/