Marimekko, noloa 🤢🤢
Ne kamalat tekstikassit on saaneet jatkoa repun muodossa... ihmiset siis maksaa että saa olla ilmaisena mainoskylttinä, niin noloa!!!
Kommentit (94)
Ap taidat olla mun sisko, joka lapsesta asti mua mollannut ja mulla sattuu olee just se Marikassi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tanakkamamman turva-asuun kuuluu nykyään Marimekon olkalaukku logoremmillä.
Se on kyllä huomattu että tanakat punaposki polkkatukat sitä marimekkoa käyttää.
Ne käyttää Marimekon vaatteita ja laukkuja, joilla on rahaa ostaa niitä.
Ja miksi eivät käyttäisi?
Suomalaista, arvostettua desingiä. Kansainvälisesti arvostettua.
Esimerkkiksi entisen presudentin Niinistön puoliso, tohtori Haukio käytti Marimekkoa tyylikkäästi. Näki että vaate tai laukku oli Marimekkoa,
mutta logoja ei näkynyt. Ja hänellä oli sellaisia Marimekon tuotteita, jotka olivat upouusia.
Myös muita kotimaisia desing-vaatteita tohtori Haukio käytti toisinaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YSL, noloa! 🤢🤢
-- ihmiset siis maksaa että saa olla ilmaisena mainoskylttinä, niin noloa!!!
Ööh, sitähän ne Marimekon käyttäjät ovat...
Tuohan on sarkasmia ap:n aloitukseen 😁
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin se on nuoriso joka marikasseja olallaan kantaa.
Niin täälläkin. Opiskelijoilla on niitä eritttäin paljon. Olen nähnyt niitä myös täällä opiskelevlla ulkomaisilla nuorilla.
Haluavat ns. samaistua opiskelu maansa arvostettuihin tuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tanakkamamman turva-asuun kuuluu nykyään Marimekon olkalaukku logoremmillä.
Se on kyllä huomattu että tanakat punaposki polkkatukat sitä marimekkoa käyttää.
Ne käyttää Marimekon vaatteita ja laukkuja, joilla on rahaa ostaa niitä.Ja miksi eivät käyttäisi?
Suomalaista, arvostettua desingiä. Kansainvälisesti arvostettua.Esimerkkiksi entisen presudentin Niinistön puoliso, tohtori Haukio käytti Marimekkoa tyylikkäästi. Näki että vaate tai laukku oli Marimekkoa,
mutta logoja ei näkynyt. Ja hänellä oli sellaisia
Jenni sai varmaan mainostamisesta provikat - toisin kuin tavisläskimammat ja -pikkupimut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YSL, noloa! 🤢🤢
-- ihmiset siis maksaa että saa olla ilmaisena mainoskylttinä, niin noloa!!!
Viiden tonnin Chanelissani on tuo selvästi erottuva tunnus! Noloa.
Ota se pois, niin minäkin teen, jos logo on liian näkyvä ja tyylitön. Joskus olen myös maalannut sen mustassa laukussa mustaksi.
Seinäjokiset mustatukkamarimekkomammat taas innoissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne käyttää Marimekon vaatteita ja laukkuja, joilla on rahaa ostaa niitä.Ja miksi eivät käyttäisi?
Suomalaista, arvostettua desingiä. Kansainvälisesti arvostettua.Esimerkkiksi entisen presudentin Niinistön puoliso, tohtori Haukio käytti Marimekkoa tyylikkäästi. Näki että vaate tai laukku oli Marimekkoa,
mutta logoja ei näkynyt. Ja hänellä oli sellaisia
Suomalaiset eivät ole ainoita, jotka Marimekkoa käyttää ja siksi se onkin yhteistyöbrändi myös muille vaatemerkeille, kuten Converce, Banana Republic, Target, Uniqlo ja Adidas.
1960-luvulla jo tyylikkyydestään ihailtu Jacqueline Kennedy on käyttänyt Marimekkoa, jolloin Marimekko on noussut myös kansainvälisesti tunnetuksi ja huippumuotilehtien palstoille.
Kyllä Marimekon brändi on hyvin vahva ja kansainvälisesti sen myynti on kasvanut edellisinä vuosina erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueilla, jotka ovat ns. Kehittyviä markkinoita.
Vierailija kirjoitti:
Seinäjokiset mustatukkamarimekkomammat taas innoissaan!
Ei, kyllä tämä aihe on mielenkiintoinen Kehittyville markkinoille sijoittavalle henkilölle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta l
No nyt! Marimekko - Kehitysmaiden huippumuotia! :DDDD
Marimekon logo kuitenkin miellyttää silmää.
Marimekko on yksi porras junttien statushierarkiassa. Jotenkin surkuhupaisaa, kun teinityttö ruinaa, että äiti ostaisi kappaverhokankaan jatkoksi edes parikymmentä senttiä unikkokangasta, jotta tytsy saisi itselleen penaalin tai hiusdonitsin tai jonkun nyssäkkäpussuan ja äiti on (itse silmät kiiluen) tiukkana, että EI koska kangas on niin kallista, että ei osteta yhtään ylimääräistä...
Vierailija kirjoitti:
Marimekon logo kuitenkin miellyttää silmää.
Nimittäin pöllönsilmää.
Käytän yli 25 v. vanhoja marimekon kasseja, laukkuja, paitoja... Ne sentään edes kestävät kunnolla.
Nämä kangaskassit halvan rätin näköisiä.Kauppakassina itse käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Marimekko on yksi porras junttien statushierarkiassa. Jotenkin surkuhupaisaa, kun teinityttö ruinaa, että äiti ostaisi kappaverhokankaan jatkoksi edes parikymmentä senttiä unikkokangasta, jotta tytsy saisi itselleen penaalin tai hiusdonitsin tai jonkun nyssäkkäpussuan ja äiti on (itse silmät kiiluen) tiukkana, että EI koska kangas on niin kallista, että ei osteta yhtään ylimääräistä...
Näinkö teit, sääli tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Luisvittuun -noloa 🤢 Paskanruskea, muovilta näyttävä rötiskökassi nimikirjaimin!
Aivan! MIKSI ihannoidaan, ruma vauvanpaskanruskea jossa kirjaimia.
Öööö toisaalta, eipä olla itte keksitty! Ois fyffee..
Ap. on nolo kun tuntemattomien henkilöiden kassit häiritsee.
Onko tänä päivänä enää yhtäkään asiaa/tavaraa, mistä joku ei itkisi kuinka se nyt on niin nolo?
Se on niiden valinta. Mä en välitä muiden kasseista, laukuista tai repuista.