Marimekko, noloa đ€ąđ€ą
Ne kamalat tekstikassit on saaneet jatkoa repun muodossa... ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!
Kommentit (94)
Ap taidat olla mun sisko, joka lapsesta asti mua mollannut ja mulla sattuu olee just se Marikassi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tanakkamamman turva-asuun kuuluu nykyÀÀn Marimekon olkalaukku logoremmillÀ.
Se on kyllÀ huomattu ettÀ tanakat punaposki polkkatukat sitÀ marimekkoa kÀyttÀÀ.
Ne kÀyttÀÀ Marimekon vaatteita ja laukkuja, joilla on rahaa ostaa niitÀ.
Ja miksi eivÀt kÀyttÀisi?
Suomalaista, arvostettua desingiÀ. KansainvÀlisesti arvostettua.
Esimerkkiksi entisen presudentin Niinistön puoliso, tohtori Haukio kÀytti Marimekkoa tyylikkÀÀsti. NÀki ettÀ vaate tai laukku oli Marimekkoa,
mutta logoja ei nÀkynyt. Ja hÀnellÀ oli sellaisia Marimekon tuotteita, jotka olivat upouusia.
Myös muita kotimaisia desing-vaatteita tohtori Haukio kÀytti toisinaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YSL, noloa! đ€ąđ€ą
-- ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!
Ăöh, sitĂ€hĂ€n ne Marimekon kĂ€yttĂ€jĂ€t ovat...
Tuohan on sarkasmia ap:n aloitukseen đ
Vierailija kirjoitti:
MeillÀpÀin se on nuoriso joka marikasseja olallaan kantaa.
Niin tÀÀllÀkin. Opiskelijoilla on niitÀ eritttÀin paljon. Olen nÀhnyt niitÀ myös tÀÀllÀ opiskelevlla ulkomaisilla nuorilla.
Haluavat ns. samaistua opiskelu maansa arvostettuihin tuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tanakkamamman turva-asuun kuuluu nykyÀÀn Marimekon olkalaukku logoremmillÀ.
Se on kyllÀ huomattu ettÀ tanakat punaposki polkkatukat sitÀ marimekkoa kÀyttÀÀ.
Ne kÀyttÀÀ Marimekon vaatteita ja laukkuja, joilla on rahaa ostaa niitÀ.Ja miksi eivÀt kÀyttÀisi?
Suomalaista, arvostettua desingiÀ. KansainvÀlisesti arvostettua.Esimerkkiksi entisen presudentin Niinistön puoliso, tohtori Haukio kÀytti Marimekkoa tyylikkÀÀsti. NÀki ettÀ vaate tai laukku oli Marimekkoa,
mutta logoja ei nÀkynyt. Ja hÀnellÀ oli sellaisia
Jenni sai varmaan mainostamisesta provikat - toisin kuin tavislÀskimammat ja -pikkupimut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YSL, noloa! đ€ąđ€ą
-- ihmiset siis maksaa ettÀ saa olla ilmaisena mainoskylttinÀ, niin noloa!!!
Viiden tonnin Chanelissani on tuo selvÀsti erottuva tunnus! Noloa.
Ota se pois, niin minÀkin teen, jos logo on liian nÀkyvÀ ja tyylitön. Joskus olen myös maalannut sen mustassa laukussa mustaksi.
SeinÀjokiset mustatukkamarimekkomammat taas innoissaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kÀyttÀÀ Marimekon vaatteita ja laukkuja, joilla on rahaa ostaa niitÀ.Ja miksi eivÀt kÀyttÀisi?
Suomalaista, arvostettua desingiÀ. KansainvÀlisesti arvostettua.Esimerkkiksi entisen presudentin Niinistön puoliso, tohtori Haukio kÀytti Marimekkoa tyylikkÀÀsti. NÀki ettÀ vaate tai laukku oli Marimekkoa,
mutta logoja ei nÀkynyt. Ja hÀnellÀ oli sellaisia
Suomalaiset eivÀt ole ainoita, jotka Marimekkoa kÀyttÀÀ ja siksi se onkin yhteistyöbrÀndi myös muille vaatemerkeille, kuten Converce, Banana Republic, Target, Uniqlo ja Adidas.
1960-luvulla jo tyylikkyydestÀÀn ihailtu Jacqueline Kennedy on kÀyttÀnyt Marimekkoa, jolloin Marimekko on noussut myös kansainvÀlisesti tunnetuksi ja huippumuotilehtien palstoille.
KyllÀ Marimekon brÀndi on hyvin vahva ja kansainvÀlisesti sen myynti on kasvanut edellisinÀ vuosina erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueilla, jotka ovat ns. KehittyviÀ markkinoita.
Vierailija kirjoitti:
SeinÀjokiset mustatukkamarimekkomammat taas innoissaan!
Ei, kyllÀ tÀmÀ aihe on mielenkiintoinen Kehittyville markkinoille sijoittavalle henkilölle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta l
No nyt! Marimekko - Kehitysmaiden huippumuotia! :DDDD
Marimekon logo kuitenkin miellyttÀÀ silmÀÀ.
Marimekko on yksi porras junttien statushierarkiassa. Jotenkin surkuhupaisaa, kun teinityttö ruinaa, ettÀ Àiti ostaisi kappaverhokankaan jatkoksi edes parikymmentÀ senttiÀ unikkokangasta, jotta tytsy saisi itselleen penaalin tai hiusdonitsin tai jonkun nyssÀkkÀpussuan ja Àiti on (itse silmÀt kiiluen) tiukkana, ettÀ EI koska kangas on niin kallista, ettÀ ei osteta yhtÀÀn ylimÀÀrÀistÀ...
Vierailija kirjoitti:
Marimekon logo kuitenkin miellyttÀÀ silmÀÀ.
NimittÀin pöllönsilmÀÀ.
KÀytÀn yli 25 v. vanhoja marimekon kasseja, laukkuja, paitoja... Ne sentÀÀn edes kestÀvÀt kunnolla.
NÀmÀ kangaskassit halvan rÀtin nÀköisiÀ.Kauppakassina itse kÀyttÀisin.
Vierailija kirjoitti:
Marimekko on yksi porras junttien statushierarkiassa. Jotenkin surkuhupaisaa, kun teinityttö ruinaa, ettÀ Àiti ostaisi kappaverhokankaan jatkoksi edes parikymmentÀ senttiÀ unikkokangasta, jotta tytsy saisi itselleen penaalin tai hiusdonitsin tai jonkun nyssÀkkÀpussuan ja Àiti on (itse silmÀt kiiluen) tiukkana, ettÀ EI koska kangas on niin kallista, ettÀ ei osteta yhtÀÀn ylimÀÀrÀistÀ...
NÀinkö teit, sÀÀli tytÀrtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Luisvittuun -noloa đ€ą Paskanruskea, muovilta nĂ€yttĂ€vĂ€ rötiskökassi nimikirjaimin!
Aivan! MIKSI ihannoidaan, ruma vauvanpaskanruskea jossa kirjaimia.
Ăööö toisaalta, eipĂ€ olla itte keksitty! Ois fyffee..
Ap. on nolo kun tuntemattomien henkilöiden kassit hÀiritsee.
Onko tÀnÀ pÀivÀnÀ enÀÀ yhtÀkÀÀn asiaa/tavaraa, mistÀ joku ei itkisi kuinka se nyt on niin nolo?
Se on niiden valinta. MÀ en vÀlitÀ muiden kasseista, laukuista tai repuista.