Mies sanoi varanneensa hotellihuoneen yöksi tokille treffeille?
Onko tuo joku piilovihje, että haluaa musta yöseuraksi vai mitä? Mies asuu vähän kauempana keskustasta, mutta Espoossa kuitenkin. Sanoi ottaneensa hotellin siksi, että jatkaa seuraavana päivänä junalla Tampereelle, mutta ei oikein täsmää.
Kommentit (303)
Mä onnistuin viikonloppuna. Olin eräässä kaupungissa ekoilla treffeillä puhelintutun naisen kanssa ja olin varannut hotellihuoneen koska asun toisessa kaupungissa. Hotellissa vietimme ihanan yön tämän naisen kanssa. Saa nähdä miten jatkuu?
Hotelliyöt vieraan naisen kanssa ovat upeita!
Ukm
Minä kyllä menisin miehen kanssa viettämään hotelliyön jos vaan joku mies pyytäisi, mutta kun ei kukaan😢
Sari 55
Kyllä toisilla treffeillä täytyy testata kuinka sänkyhommat toimii, siinä näkee kannattaako treffailua jatkaa vai ei.
Jos mies on varannut hotellihuoneen niin kyllä se osoittaa suurta rakkautta naista kohtaan.
Ei tästäkään asiasta tule uutta tietoa.
Ap:n ei kannata miettiä että täsmääkö joku asia vai vaan heittäytyä mukaan. Voi olla että elämäsi seksiyö jää kokematta.
Otahan liukkaria mukaan, se haluaa persettä.
Tokilla treffeillä sain nykyisen vaimoni hotellihuoneelle nussittavaksi houkuteltua.
Voi myös olla, että ei jaksa sumplia julkisten kanssa. Tulee helposti tuntien säätö, kun illalla menee yhteen suuntaan, aamulla toisee, ja odottelee vaihtoa. Jos on rahaa niin mieluummin menee helpomman ja mukavamman kautta, laukku pakattu muutenkin matkaa varten
Odottaako hän sinusta seuraa, meneekö kenties etsimään sitä baarista teidän treffienne jälkeen, vai palaako hotellille tekemään töitä tai rentoutumaan, on varsin hyvä tilanne päästä selvyyteen miehen luonteesta. Sanomattakin selvää, että vain yksi vaihtoehto on oikea, jos kyseessä on kandidaatti vakavaan suhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Tokilla treffeillä sain nykyisen vaimoni hotellihuoneelle nussittavaksi houkuteltua.
Siinä mallia ap:lle. Ei kannata miettiä liikaa vaan mennä panemaan. Elämäsi mies saattaa olla siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida vaimosi olla tyypillinen pihtarinainen.
Saahan sitä hotellihuoneen varata, mutta sinähän päätät itse omasta puolestasi. Jos vihjauksia tai suoraa pyyntöä tulee, sanot vaan ei jos sille tuntuu. Ukko maksaa huoneen, ei ole sinun kukkarosta pois vaikka joutuisi pettyneenä sitten luikkimaan sinne junalle tai minne on menossakaan.
Itsellä kyllä osoittaisi melko isoja miinusmerkkejä tuo.
Tuo mieshän on todella ihana kun on hankkinut jo etukäteen teille lemmenpesän. Ajatteleva mies!
Mulle tulee tästä mieleen, kun vuosia sitten tapasin mukavan miehen netissä ja aikeena oli aloittaa paritanssiharrastus yhdessä. Molemmilla oli vanhojentansseista jo kulunut aikaa, niin oli puhe, että käydään syömässä ja sen jälkeen tullaan minun luo hieman kokeilemaan, mtten perusparitanssit sujuu vanhasta muistista. Hän oli sitten kaveriaan konsultoinut, että joutuuko harrastamaan seksiä, jos naisen kotiin suostuu tulemaan. (Kertomansa mukaan itse ei halunnut.) Niin kaveri oli "tiennyt", että kyllä se seksikutsu on, jos vieraan naisen luo menee kylään 😆
Jos mies ei siis suoraa kutsua ole esittänyt, niin en pitäisi itsestäänselvyytenä, että olet tervetullut yöpymään hänen kanssaan. Ja kutsusta voi tietysti halutessaan kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee tästä mieleen, kun vuosia sitten tapasin mukavan miehen netissä ja aikeena oli aloittaa paritanssiharrastus yhdessä. Molemmilla oli vanhojentansseista jo kulunut aikaa, niin oli puhe, että käydään syömässä ja sen jälkeen tullaan minun luo hieman kokeilemaan, mtten perusparitanssit sujuu vanhasta muistista. Hän oli sitten kaveriaan konsultoinut, että joutuuko harrastamaan seksiä, jos naisen kotiin suostuu tulemaan. (Kertomansa mukaan itse ei halunnut.) Niin kaveri oli "tiennyt", että kyllä se seksikutsu on, jos vieraan naisen luo menee kylään 😆
Jos mies ei siis suoraa kutsua ole esittänyt, niin en pitäisi itsestäänselvyytenä, että olet tervetullut yöpymään hänen kanssaan. Ja kutsusta voi tietysti halutessaan kieltäytyä.
Jos nainen pyytää miehen kotiinsa niin kyllähän siellä makuuhuone on kutsuvasti valmis.
Älä mene lähes tuntemattoman miehen kanssa hotellihuoneeseen. Älä ota sitä riskiä. Tapaile häntä julkisilla paikoilla, jos sinusta tuntuu että haluat enemmän tutustua.
Tuo hotellihuoneen varaus nostaisi ainakin minussa ikävät epäluulot ja epäröinnin, vähintään. En menisi tokille treffeille, en asettaisi itseäni alttiiksi.
Jospa hän jo luki sinusta, että olet käytettävissä joka tavalla? Mieti, haluatko todella olla hänelle altis ja myöntyväinen.
Nämä varoittavat sanani eivät ole höpönpöpöä, nämä ovat kokemuksen sanelemaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tästäkään asiasta tule uutta tietoa.
Ap hei, kerro nyt vihdoin kuinka kävi?
Kyllä on ainakin vielä ihan harrastus.