Mies sanoi varanneensa hotellihuoneen yöksi tokille treffeille?
Onko tuo joku piilovihje, että haluaa musta yöseuraksi vai mitä? Mies asuu vähän kauempana keskustasta, mutta Espoossa kuitenkin. Sanoi ottaneensa hotellin siksi, että jatkaa seuraavana päivänä junalla Tampereelle, mutta ei oikein täsmää.
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneeko joku vielä nykyään kotonaan???
Kauhea vaiva pyykätä eritteiset lakanat, onneksi on hotellisiivous.
Näinpä. Turhaa sitä kotonaan järjestää lisähommia kun voi panohommat hoitaa hotellissa. Ja ei tarvitse edes omaa puolisoa vaivata, voi nauttia vieraan seksikumppanin kanssa.
Näin on. Ei sitä jaksa käydä sitä ikuisuusneuvottelua kenen homma on hoitaa panotreffien jälkeiset pyykit. Paras antaa ne hommat maahan muuttaneelle työvoimalle tai vähävaraiselle opiskelijalle. Spermalakanat pyykätään muutenkin tehokkaammin ja ekologisemmin hotellien pesuloissa kuin kotikoneissa.
Tämä. Ja spermatahrat imeytyvät lakanoiden läpi patjaan eikä kotona ole kiva nukkua joka yö spermaisessa sängyssä.
Ketjun aloittaja ei ole kertonut miten heidän yönsä meni?
Seksi kuuluu ihmisen perustarpeisiin joten ihmekös tuo on että sitä yritetään saada.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on lupa tavata vieraita naisia hotelleissa, kunhan ei tuo niitä kotiin saakka.
T: Espoolaisvaimo
Mun vaimo huolestui, kun tajusi, että joudun maksamaan hotelleista, kun panen vieraita naisia. Hän ehdotti, että panisin niitä ennemmin kotona meidän aviovuoteessa, jottei yhteiset rahat kulu. Kätevä emäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on lupa tavata vieraita naisia hotelleissa, kunhan ei tuo niitä kotiin saakka.
Mun vaimo huolestui, kun tajusi, että joudun maksamaan hotelleista, kun panen vieraita naisia. Hän ehdotti, että panisin niitä ennemmin kotona meidän aviovuoteessa, jottei yhteiset rahat kulu. Kätevä emäntä.
Fiksu nainen, täytyykin ehdottaa vaimolle samaa. Rouva voi vaikka ulkoiluttaa koirat sillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on rahulia, ja lähdössä aikaisin aamulla niin voihan tuo pitää paikkansakin. Mutta älä mene vaikka pyytäisi.
No missä heidän sitten pitäisi mielestäsi naida?
Ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen, täytyykin ehdottaa vaimolle samaa. Rouva voi vaikka ulkoiluttaa koirat sillä aikaa.
Eikö. Vaimo tajusi tämän siitä, että hän itse vierailee miesten maksamissa hotellihuoneissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö. Vaimo tajusi tämän siitä, että hän itse vierailee miesten maksamissa hotellihuoneissa.
Tekeekö hän sitä työkseen vai onko pelkkä harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietkö miesten ostamat lahjat Helsingin panttiin ja liiveihin sujauttamat setelit Otto talletusmaattiin?
Työreissulle lähdössä ja ensiyöksi täytyy hankkia hotelliin sänkyseuraa, on mukava herätä huomisaamuna kauniin alastoman naisen vierestä ja vielä yhdet...
Mukava on välillä viettää hotelliyö kivan miehen kanssa vaikka jo ensitapaamisella, eikun anna palaa ap!
Ap voisi jo tulla kertomaan kokemuksestaan🙏
Lauantai-iltana tapasin mukavan miehen terassilla ja aikaa yhdessä vietettyämme mies sanoi että hänellä on huone läheisessä hotellissa, menisimmekö sinne. Suostuin ja vietimme ihanan yön heti ekatreffeillä. Eli kannattaa kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneeko joku vielä nykyään kotonaan???
Kauhea vaiva pyykätä eritteiset lakanat, onneksi on hotellisiivous.
Näinpä. Turhaa sitä kotonaan järjestää lisähommia kun voi panohommat hoitaa hotellissa. Ja ei tarvitse edes omaa puolisoa vaivata, voi nauttia vieraan seksikumppanin kanssa.
Kotona on kauhea valitus siitä että lakanat pitää vaihtaa kun on harrastettu seksiä vaimon kanssa sängyssä. Tämän takia etsin rakastajattaren ja vietämme seksiyöt hänen kanssaan hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on rahulia, ja lähdössä aikaisin aamulla niin voihan tuo pitää paikkansakin. Mutta älä mene vaikka pyytäisi.
No missä heidän sitten pitäisi mielestäsi naida?
Ei missään.
Ilman seksiä suomalaisia ei ole kohta yhtään, joten eikun vaan hotellipanoille.
Jos ei toisilla treffeillä ole seksiä niin kannattaa lopettaa tapailu. Nainen on pihtari tai mies impotentti.
Miten olisi toiset treffit mökillä, järven rannalla, saunoen, uiden ja ...
Näin on. Ei sitä jaksa käydä sitä ikuisuusneuvottelua kenen homma on hoitaa panotreffien jälkeiset pyykit. Paras antaa ne hommat maahan muuttaneelle työvoimalle tai vähävaraiselle opiskelijalle. Spermalakanat pyykätään muutenkin tehokkaammin ja ekologisemmin hotellien pesuloissa kuin kotikoneissa.