Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä mitä järkeä on tuhlata ainoa elämä työntekoon

Vierailija
13.04.2024 |

Kahdeksan tuntia päivisin pitäisi tuhlata aikaansa johonkin työntekoon joka on epämiellyttävää ja josta ei saa riittävästi rahaa. Kun pääset töistä kotiin niin on vapaata 6-7 tuntia ja taas nukkumaan ja valmistautumaan uuteen työpäivään. Tällä tavalla pitäisi elämä tuhlata pois? Vuoden odotat vaivaista neljän viikon kesälomaa ja sitten taas sama oravanpyörä alkaa.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyväpalkkaisessa työssä, ja mielestäni tämä on kaikin tavoin hyvän elintason arvoista, ilman rahallisia rajoitteita vapaa-ajan tekemisiin. Mutta jossain paskaduunissa jonka palkka on työttömyystukien suuruinen, ei kyllä ole mitään järkeä. Jos suomessa ei olisi tarjolla kuin noita huonopalkkaisia paskaduuneja, niin mielummin lähtisin hakemaan ulkomailta parempipalkkaisia töitä.

Vierailija
42/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ken ei työtä tee, ei sen syömänkään pidä.

Ihmisten näännyttäminen nälkään on yksiselitteisesti ihmisoikeusrikos. Ruoka on ihmisoikeus. Jos yrität surmata jonkun nälkään olet itse se rikollinen ja roisto. Mikään työttömyys ei oikeuta tuommoiseen kohteluun.

Paitsi että köyhät syö oikein hyvin, siis ainakin painosta päätellen. Ei ole nälkäkuolema lähelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten näännyttäminen nälkään on yksiselitteisesti ihmisoikeusrikos. Ruoka on ihmisoikeus. Jos yrität surmata jonkun nälkään olet itse se rikollinen ja roisto. Mikään työttömyys ei oikeuta tuommoiseen kohteluun.

Ei pidä paikkaansa. Sossu pummit pois soppa jonoista ja suoraan kadulle. Ei enää lokki pummeroisen elatusta!

Vierailija
44/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä mitä järkeä on tuhlata elämä kerrostalo luukun ikkunasta ulos katteluun ja välillä uutiset telkusta kun mihinkään muuhun ei ole pikku tukiaisilla varaa.

Vierailija
45/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että köyhät syö oikein hyvin, siis ainakin painosta päätellen. Ei ole nälkäkuolema lähelläkään.

Menee lähinnä sen piikkiin että halvin ruoka on runsashiilarista goysloppia. Palataan painoasioihin, kun laadukkaan sisäfileen hinta puolittuu.

Vierailija
46/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tolla tavalla töitä teekkään. Itse olen yrittäjä, teen työt kotona tietokoneella. Voin tehdä työt vaikka keskellä yötä, kukaan ei määrää milloin ja paljonko töitä teen.

Vierailija
47/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan kanssa elän taloudellisesti vapaampaa elämää kuin köyhänä kerrostaloluukun kattoon syljeskellen. Sitä paitsi työni on huonoista puolistaan huolimatta ihan kohtuullisen palkitsevaa (hoitoala), tuntuu hyvältä tehdä jotain hyödyllistä. Arvostan myös aikaa, mutta mitä sillä kaikella tekisin? Haistelisin kukkia, parisin sukkia ja täyttäisin Kelan lomakkeita? Vain yhdestä noista tykkään. 

Vierailija
48/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole näköjää ikinä töissä käyny kun työntekijällä vaan 4vk lomaa vuodessa muuten mennään joka päivä.mites pekkaset ja vkl vapaat talvilomat.no onneks tukia leikataan jatkossakin.

Vierailija
49/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hyväpalkkaisessa työssä, ja mielestäni tämä on kaikin tavoin hyvän elintason arvoista, ilman rahallisia rajoitteita vapaa-ajan tekemisiin. Mutta jossain paskaduunissa jonka palkka on työttömyystukien suuruinen, ei kyllä ole mitään järkeä. Jos suomessa ei olisi tarjolla kuin noita huonopalkkaisia paskaduuneja, niin mielummin lähtisin hakemaan ulkomailta parempipalkkaisia töitä.

Usein ne huonopalkkaiset paskaduunit ovat sellaisia, että jos niitä ei kukaan tee, me kaikki olemme pulassa.

Olisitko sinä esim. ravintolaillallisen jälkeen valmis siivoamaan omat sotkusi? No et tietenkään, koska sinähän maksat ruoan hinnassa siitä. Mutta et ilmeisestikään riittävästi, koska sitä sotkujen siivoamista ei riittävän moni halua tehdä. Alalla on siksi työvoimapula.

Vierailija
50/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus on sitä, että saa tehdä asioita, joista nauttii. Rikas on se, jolle siitä vieläpä maksetaankin.

Onlyfans rikastuttaa ja videoiden kuvaaminen on myös nautinnollista

Kelle on, kelle ei. Kaikki eivät nauti samoista asioista.

Kyllä masturbointi yleensä on nautinnollista

Vierailija
51/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Sossu pummit pois soppa jonoista ja suoraan kadulle. Ei enää lokki pummeroisen elatusta!

Ei ole mikään ihmis oikeus saada leipä ilmaiseksi. Pummerot voi ihan itte järjestää särpimensä!

Vierailija
52/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimi ja julkinen masturbointi ovat  eri asioita.

Vierailija
53/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaus on sitä, että saa tehdä asioita, joista nauttii. Rikas on se, jolle siitä vieläpä maksetaankin.

Mutta masturboinnin kuvaaminen videolle ei useimpien mielestä ole nautinnollista. Eikä kaikki edes nauti masturboinnista, usko tai älä.

Vierailija
54/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee lähinnä sen piikkiin että halvin ruoka on runsashiilarista goysloppia. Palataan painoasioihin, kun laadukkaan sisäfileen hinta puolittuu.

Painonhallintaan ei tarvita laadukasta ruokaa, vaan kalorien rajoittamista, joka onnistuu minkä tahansa ruuan kanssa.

Vierailija
55/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteossa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta valitettavasti palkkatyöelämä, johtajuus ja työnantajat ovat tänä päivänä p*rseestä. Ihmisistä ei välitetä, yritetään vaan puristaa niin paljon tulosta kun mahdollista ulos. Monet toteavatkin, että se on niin kammottavaa, että pärjää mieluummin varsin vähällä rahalla. Jotkut onnekkaat perustavat oman firman tai löytävät muita tapoja tienata, kun olla työelämässä. Todella ongelmallista että työelämä on mennyt tällaiseksi. Työssä olevia ihmisiä tarvitaan.

Vierailija
56/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihmis oikeus saada leipä ilmaiseksi. Pummerot voi ih

Ihmisten näännyttäminen nälkään on yksiselitteisesti ihmisoikeusrikos. Ruoka on ihmisoikeus. Jos yrität surmata jonkun nälkään olet itse se rikollinen ja roisto. Mikään työttömyys ei oikeuta tuommoiseen kohteluun

Vierailija
57/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein ne huonopalkkaiset paskaduunit ovat sellaisia, että jos niitä ei kukaan tee, me kaikki olemme pulassa.

Olisitko sinä esim. ravintolaillallisen jälkeen valmis siivoamaan omat sotkusi? No et tietenkään, koska sinähän maksat ruoan hinnassa siitä. Mutta et ilmeisestikään riittävästi, koska sitä sotkujen siivoamista ei riittävän moni halua tehdä. Alalla on siksi työvoimapula.

Ei ole mun vastuulla

Vierailija
58/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todella ymmärrä miksi teitä loisia pitää ruokkia ja majoittaa. viher kommareina voitte asustaa kuusten alla ja syödä juuria se on sitä todellista viher siirtymää

Vierailija
59/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta masturboinnin kuvaaminen videolle ei useimpien mielestä ole nautinnollista. Eikä kaikki edes nauti masturboinnista, usko tai älä.

Mutta viiden minuutin masturbaatiovideo on hyvin pieni vaiva rahan edestä

Vierailija
60/100 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuhlata aikaansa johonkin työntekoon joka on epämiellyttävää ja josta ei saa riittävästi rahaa. Kun pääset töistä kotiin niin on vapaata 6-7 tuntia ja taas nukkumaan ja valmistautumaan uuteen työpäivään"

Pidän työstäni ja minulla mukavat työkaverit. Palkka ja liukuva työaika mahdollistaa minulle myös vapaa-aikani toteuttamisen. Työnantajallani on myös erilaisia vapaa-ajan tapahtumia pienellä omavastuulla, joihin osallistun yhdessä hyvien ystävieni kanssa, jotka sattuvat olemaan myös työkavereitani.

Palkkakin on tilastojen mukaan keskituloinen, joten minulla on hyvin vähän valittamista siitä, että miten työni vaikuttaa arkeeni.

Olen saanut onneksi hyvän työyhteisön ja tehdä itselleni mieleistä työtä. Kotiin meneminenkin on mukavaa, kun siellä ei ole 24/7.