Takana reilun 3 tunnin ensitreffit
Sitä ennen viestittelyä aika pitkään ja tiiviisti. Juttu luisti luonnollisesti sen 3h. Lopuksi mies halasi ja sanoi oli kiva tavata ja jäi katsomaan silmiin hetkeksi.
Oliko nuo pakit ?
Kommentit (76)
Leppoisaa juttelua kuten kavereilla. Mikään ei viittaa siihen, että mitään suurempaa vetovoimaa välillänne olisi ollut, kyllähän sen tuntee jos näin on.
'Oli kiva tavata' tarkoittaa ilmeisesti teidän osan mielestä että 'en halua tavata enää', eikä suinkaan sitä että 'minulla oli kivaa (toivottavasti tavataan toistekin)'?
Miehen kanssa useampi viesti päivässä viestittely jatkuu. Ap kommentoi. Ihan samanlaista kivaa keskustelua kuin ennen treffejä. Pakit ovat kyllä tosi hienovaraiset, jos tulivat ?
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa juttelua kuten kavereilla. Mikään ei viittaa siihen, että mitään suurempaa vetovoimaa välillänne olisi ollut, kyllähän sen tuntee jos näin on.
Minua jännittää ensitapaamisella aina niin paljon, ettei siinä pysty vetovoimasta sen kummemmin sanomaan. Toki ulkonäön pitää olla riittävä ja jutuissa ei saa olla mitään totaalista turn offia, että haluan tavata uudelleen. Vetovoima selviää vasta myöhemmin. Kovimmat haluni minulla on ollut ex-vaimoani kohtaan johon ihastuin ensisilmäyksellä ja erästä toista naista kohtaan jonka tapasin uudelleen "voidaan nähdä -asenteella", vaikka ei herättänyt sen kummempia tuntemuksia ensi tapaamisella. Molempia himoitsin aivan yhtä paljon suhteen edetessä. Tämän jälkimmäisen kohdalla seksimieltymykset osuivat yksiin paremmin ja suuseksi oli taivaallista, mutta ex-vaimo oli haluttavamman näköinen.
Ap vielä kysyy paria asiaa. Deitti sanoi olleensa suhteessa viime vuoden mutta sen naisen kanssa näkemiset olivat olleet äärimmäisen harvassa koska kumpikaan ei halunnut uusperhekuvioita ja koskaan ei tämän naisen lapsikuvioiden osalta sopinut treffata. Ymmärsin että ei oltu nähty edes joka kk tyyliin. Vaan ihan hirveän vähän koko seurustelun aikana. Missä vaiheessa mä tekisin selväksi että mä en sitten mitään tollaista halua?
Olen kyllä kerran aikaisemmin jo kirjoittanut tietämättä tästä, että mun kanssa pitää haluta olla. Kun viestittiin millainen on hyvä parisuhde.
Toinen juttu on se että kysynkö suoraan millaiset fiilikset jäi ?
Vierailija kirjoitti:
Ap vielä kysyy paria asiaa. Deitti sanoi olleensa suhteessa viime vuoden mutta sen naisen kanssa näkemiset olivat olleet äärimmäisen harvassa koska kumpikaan ei halunnut uusperhekuvioita ja koskaan ei tämän naisen lapsikuvioiden osalta sopinut treffata. Ymmärsin että ei oltu nähty edes joka kk tyyliin. Vaan ihan hirveän vähän koko seurustelun aikana. Missä vaiheessa mä tekisin selväksi että mä en sitten mitään tollaista halua?
Olen kyllä kerran aikaisemmin jo kirjoittanut tietämättä tästä, että mun kanssa pitää haluta olla. Kun viestittiin millainen on hyvä parisuhde.
Toinen juttu on se että kysynkö suoraan millaiset fiilikset jäi ?
Tottakai suoraan.
Minusta kuulostaa tosi kivalta päätökseltä treffeille. Minun paras suhde on toistaiseksi ollut henkilön kanssa jolla ei ollut turhan kiire päästä sänkyyn. Sekin oli sitten ihanaa kun siihen päästiin. Harvinaisuus nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ollut mitkään pakit! Päinvastoin, jos viihdyitte molemmat treffeillä 3 tuntia, se kuulostaa tosi hyvältä :) Kuulostaa että teillä oli mukavaa ja keskustelitte kaikenlaisista aiheista mikä on hyvä juttu. Tuo loppu halaus ym. kuulostaa myös siltä että mies aidosti piti treffeistänne ja haluaisi nähdä uudestaan, mutta (ehkä ujouttaan tai varovaisuuttaan?) ei uskaltanut puhua seuraavista treffeistä. Nyt sun täytyy ehdottaa seuraavia treffejä, uskoisin että hän varmasti lähtee :) Tsemppiä, älä nyt lannistu, vaan uskalla ottaa rauhallisesti ja anna tämän jutun mennä omalla painollaan. Mies vaikuttaa todellakin sinusta kiinnostuneelta.
No eiköhän ap kysynyt juuri sen takia, kun tunnetta tarpeeksi vahvasta kiinnostuksesta ei syntynyt. Mikä ihme arvaaja se sinä olet :D Vaikuttaa todellakin sinusta kiinnostuneelta, mistä vitusta sä tuollaista voit julistaa, p
Itse olet pahemman luokan pelle, jos et ap:n selostuksesta ymmärrä että miehellä on kiinnostusta ilmassa!!
Miten nuo nyt pakit olisi? Ja kolme tuntia on todella pitkä aika tuntemattoman seurassa.
t.autisti
Se jäi odottamaan sulta jotain positiivista vastareaktiota. Ehkä olisi halunnut pussata, mutta ei uskaltanutkaan tai ei osannut tulkita, halusitko sä?
Mikä pakkomielle sulla on niistä pakeista?
Musta kuulostaa, että ajatus pakeista on jotenkin sun omista peloista ja epävarmuudesta, ehkä menneistä kokemuksisa johtuvaa? Miehen puheet ja käytös ei viittaa sellaisiin. Todennäköisesti mies haluaa vain jatkaa ja yrittää kuulostella sua heittäen pallon sulle? Ehkä pelkää samaa kuin sä, että mitä jos sä et halua sitä?
Koita edetä jotenkin itsevarmasti ja avoimin mielin tulevaan suhtautuen, älä pakkeja peläten. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä isot vai ihan pienet lapset?
Toinen 5-vuotias erityislapsi ja 10-vuotias kehitysvammainen.
Keksitty juttu TAAS
Aika pitkät treffit ollut 3h. Mitä te teitte ?Minulla treffit olleet yleensä illallinen ravintolassa, johon on mennyt aikaa ehkä 1,5h. Siinä on jo ehtinyt tutustua aika hyvin.
Ymmärräthän että jos mies maksoi etkä antanut pesää, varastit mieheltä aikaa ja rahaa.
Olisin katsonut syvään silmiin ja sanonut Niin oli, ja sitten katsonut hänen huuliaan.