Asioitko vielä Mustissa ja Mirrissä?
Itse aion asioida, ostan myös myllyn paras-tuotteita. Somelynkkaus ei ole minun juttuni.
Kommentit (134)
En aio asioida ehkä noin kolmeen vuoteen. Siinä ajassa ehkä ovat parantaneet tapansa
Vierailija kirjoitti:
En, tänäön palautan sinne viimeiset smaakin ruuat mitä löytyy ja siihen jää asiakkuus. Niin surkeasti tämä Case hoidettu. En yleensä halua canceloida firmoja mutta musti ja mirrin toimintaa en tue, ennenkuin tutkivat kunnolla tehtaansa.
No hehän selvittävät kokoajan tilannetta. Tuloksia ei hetkessä saa. Nyt maltti on valttia.
Kyllä. Olen asioinut vuosia ja teen niin jatkossakin.
Miksi asioisin kun ei ole lemmikkejä.
Tietenkin asioin. Ostan koiran ruokaa.
Totta kai asioin. Ei se myrkyllinen perunahiutale myymäläketjun vika ole.
En. Joku tolkku sentään firman tavassa hoitaa tiedotusta.
Vierailija kirjoitti:
En, tänäön palautan sinne viimeiset smaakin ruuat mitä löytyy ja siihen jää asiakkuus. Niin surkeasti tämä Case hoidettu. En yleensä halua canceloida firmoja mutta musti ja mirrin toimintaa en tue, ennenkuin tutkivat kunnolla tehtaansa.
Missä olet oppinut kirjoittamaan? Noin niin kuin asian vierestä kysyn.
En asioi koska netistä saa kaiken halvemmalla. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi pitänyt hoitaa tilanne? Tuotteethan on vedetty myynnistä ja ryhdytty tutkimaan tilannetta.
En asioi liikkeessä jonka myrkkyjen takia ystäväni koira kuoli.
Vierailija kirjoitti:
En asioi liikkeessä jonka myrkkyjen takia ystäväni koira kuoli.
Höpöhöpö ole kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulit edes koko ketjuun?
En ole asioinut kuin hätätapauksessa, eli jos jostain syystä olisin unohtanut tilata kissanruuat tavalliselta toimittajalta. Sitä on tapahtunut vain kerran. Koska Musti&Mirri on liian kallis minulle, hommaan merkkiruuat muualta.
Asioin jatkossakin. Tutkinta on niin alkutaipaleella että lynkkaukseen ei edes ole vielä aihetta, kun kukaan ei tiedä mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulit edes koko ketjuun?
Muurahaispesään on aina mukava sohaista.
Ai miten olisi pitänyt hoitaa tiedotus? Tuotteet vedetty pois mustista ja mirristä n. 30.10, ihmisille ilmoitettu Facebookissa vasta 3.11. Tässä välissä aika moni koira ehti kuolla. Menikö putkeen?
Heillä on myös kattava kanta-asiakasjärjestelmä jota käyttäen olisivat voineet laittaa vaikka tekstiviestejä asiakkaille, kaikki ei ole Facebookissa.
Kyllä vaikka koirani on yksi niistä koirista jotka oireita ovat smaakista saaneet. Se että ruoassa on häikkää ei ole kaupan vika, se vika on valmistajassa.