Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ajatteletko seksiä myös itseäsi vanhemman naisen seurassa?

Vierailija
13.04.2024 |

Yleisesti miehillä tämä asia mielessä kuulemma jatkuvasti, niin miten on jos olet itseäsi vanhemman naisen seurassa, joka on fyysisesti viehättävä?

Itse 42.v naisena olin viime syksynä palavasti ihastunut noin 30.v mieheen, jonka kanssa vietettiin paljon aikaa yhdessä. Viestit oli ristiriitaiset, hakeutui paljon seuraani, pyöri ympärilläni, kuunteli juttujani, mutta piti välit aina asiallisena koska tiesi että olen varattu. Joku omassa intuitiossa kuitenkin sanoi, että pinnan alla kyti muutakin. Kiinnostaisi aivan älyttömästi tietää, oliko siellä jotain fantasiaa tai ajatuksia meistä petipuuhissa mukana. 

Itsehän fantasioin hänestä aivan surutta. Oma avioliitto on ollut jo vuosia viimeisillään, eikä paluuta enää taida olla. Edelleen tämä nuori mies pyörii mielessäni ja mietin olenko voinut vaan täysin yksipuolisesti ymmärtää asiat näin väärin. Onko se tietynlainen seksuaalinen jännite aistittavissa myös sinne toiselle osapuolelle ja olinko koskaan hänen ajatuksissaan seksifantasioissa. Olisin kyllä kovasti halunnut olla. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun olin vasta 25 vuotias, minulla oli yhtäikaa kaksi seksisuhdetta. Toinen oli jo 45 vuotias, toinen 33 vuotias. Aivan ihanaa. Parikymppisestä lähtien olen fantasioinut itseäni vanhemmista naisista. Toki myös oman ikäisistä ja nuoremmista. Tämä vanhemmat naiset haave on vaiettu asia. TOSI monella miehellä on tämä. 

Vierailija
22/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Minulla on aina ollut minua nuorempia kumppaneita. Nuorin oli minua 13 vuotta nuorempi. Courent nainen on 9 vuotta nuorempi. Pidän vanhempaa naista tai samanikäistä naista minulle epäluonnollisena asiana. Näytän nuoremmalta kuin oikea ikäni ja olen melko urheilullinen. Miksi minun pitäisi pitää naisista, jotka näyttävät minua huonommilta? Ainoa tapaus, että se voisi toimia lyhyen ajan, kun nuori mies tarvitsee seksuaalikasvatusta. Mutta se ei todellakaan ole minun tapaukseni.

Mahdoit melko myöhään menettää poikuutesi, jos et sitten lapsiin kajonnut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopion eilisen teksini tähän tuolta missä on vähän typerä ja provosoivo. Toki vähän ohi menee tämäkin otsikosta mutta kertomus että seksi voi olla hyvinkin antoisaa vaikka naisella olisi ikää huomattasti enemmän.

Olin silloin 24 vuotias ja reissutöissä pääkaupunkiseudulla niin töiden jälkeen tuli joskus lähdettyä töiden jälkeen baariin "muutamalle" ja kerran satuin tälläisellä rentoutumisreissulla keskustelemaan vaalean oikein mukavan itseäni vanhemman naisen kanssa. (arvioin että nainen olisi noin 55-60vuotias) Ilta alkoi olla lopuillaan ja oli reissukämpille lähtemisen aika niin nainen kysäisi että kiinnostaisiko vielä lasillinen niin ajattelin että mikäpä siinä vaikka en oikeastaan seksiä heti ajatellut.

Naisen asunnolla sit nainen alkoi kysellä ja jutella seksiaiheisesta ja kysäisi minulta "että mitä mieltä olen tälläisestä vanhemmasta naisesta" no vastasin että ikähän vain on numeroita todellakin luulin että nainen oli maksimissaan 60 vuotias. Sit nainen meni suoraan asiaan ja ehdotti että mennäänkö makuuhuoneen puolella ja ajattelin että otetaan kokemus vastaan.

Lopputuloksena oli parasta seksiä (kiihkeintä/monipuolisinta yms) mitä olen koskaan saanut ja se jatkui yhteenmenoon aamu kuuteen asti jolloin minun oli lähdettävä työmaalle. Selvisi myös että nainen oli todellisuudessa 72 vuotias mutta ei menoa enää haitannut eikä hidastanut vaan päinvastoin.

T. Ex-reissumies

Vierailija
24/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tapahtuu. Itse ainakin pidän vanhemmistakin naisista.

Ap. Naisena vastailee itselleen.. Vanhapiika. 🙈

Vierailija
25/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam... Tässä olisi oivallinen tilaisuus sulle saada nautintoa. 

Muista että elämä on tosi lyhyt eikä ole keksitty aikamatkustusta.

Vierailija
26/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nam... Tässä olisi oivallinen tilaisuus sulle saada nautintoa. 

Muista että elämä on tosi lyhyt eikä ole keksitty aikamatkustusta.

Nimenomaan. Kyllä tässä alkaa silmät aueta elämälle todenteolla. Tuo ihastus oli todella valaiseva kokemus siitä, että tällaisia tunteita elämässä oikeasti kaipaa kokea. Tuntee todella elävänsä. 

Ap 

Vierailija
27/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monet nuoret miehethän fantasioi vanhemmista naisista. Jotkut jopa ihan mummoikäisisitä. Olisit pannut. 

Aijaa ????? Ja ketkähän???

Vierailija
28/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi en.

Vierailija
29/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, viimeksi keskiviikkona lounaalla upean 53v vaaleaverikön kanssa. 6-kymppinenkin menee, jos on viehettävä ja sutjakassa kunnossa. Nuorempiin mentäessä alaraja vaztaavasti jossain neljässäkympissä. Oma tytär on 27v, joten ei todellakaan mitään kakkosella alkavia.

Vierailija
30/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen puoleensavetävyys ei ole suurimmalle osalle miehiä mikään ikänumerokysymys. Eiköhän parikymppisistä nuorista miehistä suurin osa haluaisi kasuaalia seksiä vaikka jonkun Jennife Lopez-tyyppisen naisen kanssa vaikka ikäeroa olisi kolmisenkymmentä vuotta.

Vierailija
31/39 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan uteliaisuutta kokeilla kerran mutta siihen se jäisi. Kaikkea pitää kokeilla kerran.

Vierailija
32/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäkää miehet nyt, että meidän kaikkien on haluttava vanhoja kurppiakin! jos ei haluta, tulee alapeukkuja ja ollaan törkeitä. samaan aikaan ylistetään, kuinka naiset ottaa oman seksuaalisuutensa hallintaan ja saavat tehdä/haluta mitä vaan ja se on voimaantumista! mutta jos mulla ei seiso kun näen jonkun 60.v leidin, niin mut pitäisi viedä saunan taakse.

Vierailija
33/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärtäkää miehet nyt, että meidän kaikkien on haluttava vanhoja kurppiakin! jos ei haluta, tulee alapeukkuja ja ollaan törkeitä. samaan aikaan ylistetään, kuinka naiset ottaa oman seksuaalisuutensa hallintaan ja saavat tehdä/haluta mitä vaan ja se on voimaantumista! mutta jos mulla ei seiso kun näen jonkun 60.v leidin, niin mut pitäisi viedä saunan taakse.

Ole rauhassa, hyväksymme kyllä sen, ettei sinulla seiso muuten kuin ruudun ääressä niitä ihan nuorimpia naiskehoja katsellessa. On kaikkien etu, myös itsesi, että pysyt siellä ja hoidat tarpeesi siellä. Yksikään mies, joka elävässä elämässä panee nuoria timmejä hottiksia ei ole tässä ketjussa itkemässä tuolla tavalla.

t. Mies 60v.

Vierailija
34/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole rauhassa, hyväksymme kyllä sen, ettei sinulla seiso muuten kuin ruudun ääressä niitä ihan nuorimpia naiskehoja katsellessa. On kaikkien etu, myös itsesi, että pysyt siellä ja hoidat tarpeesi siellä. Yksikään mies, joka elävässä elämässä panee nuoria timmejä hottiksia ei ole tässä ketjussa itkemässä tuolla tavalla.

t. Mies 60v.

hei, älä hermostu! tai no kyllä mäkin hermostuisin jos ainoa keneltä saisin olisi oma mummuni.

t. mies 30v.

Vierailija
35/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Niin mitenhän se mahtaa sinulla, olla: ' Itsehän fantasioin hänestä aivan surutta. Oma avioliitto on ollut jo vuosia viimeisillään, eikä paluuta enää.. ' ?

Niin.

Niin no..eikähän se vastaus ollut jo siinä.. ;))

Vierailija
36/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Niin varmasti se on tai kun ajattelee.. ;))

Vierailija
37/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M47, jo vain aattelen koko ajan. Koko ajan on sekä seksi että ura mielessä. Jompi kumpi, seksi tai kunnianhimo.

Vierailija
38/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston aikaan kävin joskus ravintoloissa missä löytyi 40-55vuotiaita rouvia eli 15-25v vanhempia. Heidän mukaansa lähdin, ei tarvinnut kuunnella levyjä tai puhua henkeviä mitä oman ikäisten tyttöjen kanssa. Rouvat tiesivät mitä olen vailla, en halua naimisiin vaan naimista. Vaatteen pois, panemaan, sitten ulos ja joskus joku pyysi jäämään yöksi, silloin joutui panemaan aamullakin. Eivät mitenkään parempia naimaan mitä omanikäiset, vaan kaikki on omanlaisia pantessa. Kerran yksi rouva pyysi nuolemaan, nuolin ekan kerran pillua, sitten pyysi panemaan jos se sujuisi paremmin ja sujuihan se kun otettiin uusiksi viikon päästä. Rouvia oli viisi tai kuusi. 

M60

Vierailija
39/39 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako udella missä päin suomen maata viriili neito vaikuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan