Onko 21 neliötä liian pieni asunto nuorelle naiselle?
Kommentit (51)
Ei ole, jos olet normaalipainoinen
Miten tämäkin on sukupuolikysymys?
Naiselle riittää tuo määrä. Mies tarvitsee ainakin 32 neiliötä
Meillä on airbnb asunto, joka on 24 neliötä. Ei kukaan ole siellä viikkoa pitempään asunut
Vierailija kirjoitti:
Koska nuoren miehen pelikone mahtuu 21 neliöön.
On liian pieni kenelle tahansa. Olisi eläinrääkkäystä pitää kissaa tai koiraa koko elämä tuon kokoisessa. Edes Neuvostoliitossa ei rakennettu ihmisille niin pieniä yksiöitä kuin Suomessa on suorastaan maan tapa. Järkyttävää riistoa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on airbnb asunto, joka on 24 neliötä. Ei kukaan ole siellä viikkoa pitempään asunut
Asutaanko airbnb-asunnoissa yleensä pitkiä aikoja?
21 neliötä riittää asunnoksi. Nuorelle tai vanhemmalle. Eihän se iso ole, mutta ihan tarvittavan kokoinen.
Yksiössä asuminen on niiiiin noloa.
Vierailija kirjoitti:
Iso mies ei välttämättä mahdu pieneen asuntoon.
No kyllä riippuu täysin pohjaratkaisusta ja ihmisestä itsestään, miten kokee tuon. Itsellä ollut 20 neliömetrin kokoinen kämppä ja voisin edelleen asua siinä, jos ei olisi perhettä. Oli helppo siivota.
-m49-
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kertoiko isä?
Vierailija kirjoitti:
On liian pieni kenelle tahansa. Olisi eläinrääkkäystä pitää kissaa tai koiraa koko elämä tuon kokoisessa. Edes Neuvostoliitossa ei rakennettu ihmisille niin pieniä yksiöitä kuin Suomessa on suorastaan maan tapa. Järkyttävää riistoa.
Koko perhe asui kommunalkan yhdessä huoneessa ja oli yhteiskeittiö. Aika huono vertaus sulta.
Työpaikaksi "myyntityöhön" iham sopiva, asumiseen liian pieni.
Riippuu miten elät. Jos käyt kotona vain nukkumassa, riittää hyvin.
Jos olet kotihiiri, 35 on minimi imho. Mutta haluatko sinne kasveja, ison sängyn, keittiön pöydän... Monta asiaa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kertoiko isä?
Av-mammat on jo vuosia pilkannut minua kun asun jossain neukkukuutiossa, kun olen kertonut ettei mulla ole asuntovelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kertoiko isä?
Av-mammat on jo vuosia pilkannut minua kun asun jossain neukkukuutiossa, kun olen kertonut ettei mulla ole asuntovelkaa.
Niin ja kuolen yksin tämän siivouskomeron lattialle, kun minulla ei ole lapsiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen asuntoon pitää mahtua pyörimään k-karuselli.
Jos on tarkoitus haalia tavaraa vain elämisen kannalta pakolliset, ei ole liian pieni. Jos taas tykkäät ostella kirppiksiltä koriste-esineitä ja muuta krääsää, alkaa kolmiokin käydä nopeasti pieneksi. Vuokralla asuvan kannattaa miettiä, paljonko sen ylimääräisen krääsän omistamisesta joutuu maksaan myös ylimääräistä vuokraa.
On liian pieni vantaankokoiselle nuorelle naiselle.