Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vai läheisyyttä

Vierailija
12.04.2024 |

Jos mies sanoo että kaipaa läheisyyttä, mitä se meinaa. Haluaako siis panemista vai olla vaan naisen lähellä muuten esimerkiksi nukkua vieressä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin panisin 😋-Jns M-

Vierailija
2/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkiä ja seksin jälkeistä kyljessä oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisyys on läheisyyttä, mutta kylllä siihen seksikin ajoittain kuuluu. joten, jos olet erityisherkkä seksikammoinen, niin älä hankkiudu parisuhteeseen, jossa on läheisyyttä.

Vierailija
4/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia sellainen miesystävä, joka halusi vain läheisyyttä. Nukuttiin vierekkäin, halailtiin, istuttiin sylikkäin katsomassa telkkaria. Ei pussailtu eikä pantu. Tämä oli meidän valintamme. Erosimme, mutta tuo asia ei ollut syy eroomme vaan tietyt maailmankatsomukselliset seikat.

Itse en halua seksiä ollenkaan, ja nykyisin kun olen jo iäkäs en kaipaa hellyyttäkään. Juttuseura sen sijaan kelpaa.

N64

Vierailija
5/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkoitan läheisyydellä juttelua, lähelläoloa, hyväilyä, rakastelua ja naisen iholla oloa kiireettömästi.

Vierailija
6/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi nainen kaipaa vai juttuseuraa. Kyllä läheisyys johtaa usein myös seksiin. Jos ei sitä siedä, niin pyyhkäisy vasemmalle!

Vierailija
7/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas koen että läheisyys on vaikka toisen kainalossa oloa, halailua, lähellä  toista. Seksi on taas sitten seksiä eli panemista, miksei voi puhua oikeilla sanoilla. Jos haluaa seksiä, sanoo että haluaa seksiä, eikä niin että haluan läheisyyttä. 

Vierailija
8/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyttä on silittää selkää ja olla lähekkäin. Toinen mihin vaimoni tykästyi, kun silitän myös pimppaa. Oon aina silittänyt ja tuun silittämään. Se ei kuitenkaan johda seksiin, kuin toisinaan. Tuntuu kuitenkin hyvälle, niin miksi en silittäisi.

Vierailija
9/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle läheisyys on käytännössä seksiä, tai siihen sen haluan etenevän. Välillä kun seksiä (ja läheisyyttä) on ollut syystä tai toisesta liian vähän, on aivan ihanaa kun vaimo tulee illalla sängyssä kainaloon, ja saa olla ihan lähekkäin ja nimenomaan alasti ihokosketuksessa. Ja se tuo nopeasti sen halun ja intohimon vaimoon, ja halun seksiin.

Eli jos sanon vaimolle että kaipaan läheisyyttä, on se suora viittaus myös halua seksiin. 

Vierailija
10/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

Vierailija
11/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle läheisyys on käytännössä seksiä, tai siihen sen haluan etenevän. Välillä kun seksiä (ja läheisyyttä) on ollut syystä tai toisesta liian vähän, on aivan ihanaa kun vaimo tulee illalla sängyssä kainaloon, ja saa olla ihan lähekkäin ja nimenomaan alasti ihokosketuksessa. Ja se tuo nopeasti sen halun ja intohimon vaimoon, ja halun seksiin.

Eli jos sanon vaimolle että kaipaan läheisyyttä, on se suora viittaus myös halua seksiin. 

Annatko koskaan vaimollesi läheisyyttä niin, etteikö sen päämäärä olisi paneminen. Voi vaimo raukkaa.

Vierailija
12/12 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei.

ei toimi.

ei ainakaan vuosiin ole..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi