Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt hotelliin vaan kysymään, onko vapaata huonetta

Vierailija
12.04.2024 |

Vai varaatko aina etukäteen? Jos menee varaamatta, saako aina ihan surkean huoneen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Mutta tien päältä olen soittanut että oltaisiin tulossa tunnin päästä, onko teillä tilaa. Ja aina on ollut.

Vierailija
42/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Alpeilla lomalla ja mennessäni majapaikkaan sieltä tuli krapulainen omistaja vastaan ja hän sanoi suoraan ettei huoneisto tule valmiiksi tänään, koska edelliset asiakkaat ovat sotkeneet sen niin pahasti eikä tässä nyt jaksa siivota. Hän kyllä näytti sen huoneiston ja kyllä sotkussa oli. Olin varannut booking.comin kautta huoeniston ja he alkoivat sitten etsiä mulle uutta majoitusta. Lopulta löysin itse majoituksen, kun kiertelin siinä kylässä kysellen vaan majoitusta. Booking.com olisi maksanut mulle korvausta, mutta en siten jaksanut laittaa mitään korvaushakemusta menemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Alpeilla lomalla ja mennessäni majapaikkaan sieltä tuli krapulainen omistaja vastaan ja hän sanoi suoraan ettei huoneisto tule valmiiksi tänään, koska edelliset asiakkaat ovat sotkeneet sen niin pahasti eikä tässä nyt jaksa siivota. Hän kyllä näytti sen huoneiston ja kyllä sotkussa oli. Olin varannut booking.comin kautta huoeniston ja he alkoivat sitten etsiä mulle uutta majoitusta. Lopulta löysin itse majoituksen, kun kiertelin siinä kylässä kysellen vaan majoitusta. Booking.com olisi maksanut mulle korvausta, mutta en siten jaksanut laittaa mitään korvaushakemusta menemään. 

Booking.com olisi siis maksanut sen hintaeron. Sain kyllä hyvää palvelua heiltä ja heti alkoivat etsiä uutta majoitusta ja olivat yhteydessä puhelimitse, mutta  itse löysin sitten sopivan majapaikan. Ei vaan jaksanut täyttää sitä korvaushakemusta sadan euron takia. 

Vierailija
44/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin kysynyt hotellissa tiskillä onko vapaata huonetta. Etenkin nuorena reissasin paljon sillä tavalla kun en etukäteen halunnut päättää kuinka kauan olen missäkin paikassa. 

Lasten kanssa matkaillessa olen aina varannut hotellit etukäteen.

Vierailija
45/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos majoitussuunnitelmat ovat menneet täysin pieleen ja pitää etsiä uusi huone sitten. 

Vierailija
46/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen internet aikaa  monesti. Nykyään ei oikein viitsi matkustaa jonnekin ja sitten nukkua metsässä jos ei ole yösijaa

Sama. Ehkä n. 15v sitten vielä hyvinkin saatoin olla 1-2vko reissussa ja marssia sitten hotelliin siellä missä satuin illalla olemaan.

Nykyään on niin helppoa varata netistä, että yhtä hyvin voi varata edellisenä päivänä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan