Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan mennyt hotelliin vaan kysymään, onko vapaata huonetta

Vierailija
12.04.2024 |

Vai varaatko aina etukäteen? Jos menee varaamatta, saako aina ihan surkean huoneen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä kertoja, tai ehkä satoja. Matkustan yleensä ilman ennakkosuunnitelmia. Vain pari kertaa on ollut hankalaa löytää tilaa, aina se on jotenkin onnistunut.

Vierailija
22/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätty nolla pojoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, monet kerrat. Reppureissatessa aina jos aiotaan olla muutama päivä tai pidempään samassa kohteessa, haluan nähdä hotellin ja huoneen, sitten vasta päätetään, jäädäänkö.

Vierailija
24/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tampereella. Oli huone. Ei ollut high seeson, vaan lokakuu. 

Vierailija
25/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen. Hotellit ovat sitä varten, että tarjoavat matkailijalle yösijan. 

Vierailija
26/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kävin interreilaamassa ilman mitään suunnitelmia, hostelleista tuota lähinnä tuli kysyttyä mutta myös hotelleista. Esim Amsterdamin keskustasta sain tuolla tavalla hotellihuoneen, ensin olisin mennyt hostelliin mutta oli kuin huumeluola, siksi menin hotelliin. Hampurissa oli vaikea löytää yöpaikkaa, joku siellä sitten vinkkasi paikkaa mistä lopulta löytyi vapaata.

Vierailija
27/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedettiin reissu kaverin kanssa euroopassa emmekä varailleet etukäteen mitään. Tämä oli aikana ennen täysimittaista matuneekeri-infestaatiota.

Vierailija
28/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kysymässä.

Vierailija
29/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minun piti lentää Dubliniin, mutta lensinkin Belfastiin. Liftasin sieltä Dubliniin. Reissun jälkeen olin aivan poikki ja etsin hotellihuonetta. Silloin oli juuri U2:n konsertti. Ihan tuurilla sain yhden huoneen, peruutus. Kuljin matkalaukun kanssa hotellilta toiselle.

Vierailija
30/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Minun piti lentää Dubliniin, mutta lensinkin Belfastiin. Liftasin sieltä Dubliniin. Reissun jälkeen olin aivan poikki ja etsin hotellihuonetta. Silloin oli juuri U2:n konsertti. Ihan tuurilla sain yhden huoneen, peruutus. Kuljin matkalaukun kanssa hotellilta toiselle.

Toisaalta irlantilaiset ovat niin ystävällisiä, että majoittaisivat jos olisin mennyt vain jonnekin pubiin matkalaukun kanssa. Ei huolta. 

Vierailija
31/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran. Jälkeenpäin ajateltuna olen ollut lievässä psykoosissa silloin 🤔

Vierailija
32/46 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosikymmeniä sitten kun jouduin jäämään Rovaniemelle yöksi vastoin suunnitelmia. Ihme kyllä sain huoneen. Paska paikka jo silloin. 

Vierailija
33/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Tampereella. Oli huone. Ei ollut high seeson, vaan lokakuu. 

Tampereella on pitkin vuotta kaikenlaista niin että voi koska tahansa olla täyttä. 

Vierailija
34/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walk-inneiksi sanotaan heitä. Täytyy olla siisti olemus ja maksaa heti, niin kyllä yleensä löytyy vapaa huone, ellei nyt paikkakunnalla satu olemaan joku iso tapahtuma. 

Haha. Esimerkiksi kolmen aikaan yöllä, juovuksissa, tukka pystyssä ja mekko rutussa, ei mitään ongelmaa saada hotellihuonetta ihan vaan kävelemällä kysymään. Eikä edes maksettu heti vaan vasta lähtiessä. Terveisiä Jyväskylään.

Vierailija
35/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vuokrasin huoneiston, jossa olikin vesivahinko ja piti sitten etsiä uusi kämppä. Sen asunnon omistajan mielestä ei ollut mitään hätää vaikka kylppärin katosta tippui vettä. Huoltomies tulee huomenna korjaamaan. Juu kiitos ei. Lähdin sitten etsimään hotellihuonetta pitkin kaupunkia ja löysinkin yhden seuraavaksi yöksi, mutta lopulta netin kautta löysin tosi kivan huoneiston, jossa vietin kaksi viikkoa. Onni onnettomuudessa, koska löytämäni huoneisto oli niin paljon parempi kuin tämä alkuperäinen vesivahinkohuoneisto.  

Vierailija
36/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interraililla kasarilla ja island hoppingilla ysärillä. 

Nykyään tarvii olla kaikki etukäteen hoidettuna. 

Vierailija
37/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo vuokrasin huoneiston, jossa olikin vesivahinko ja piti sitten etsiä uusi kämppä. Sen asunnon omistajan mielestä ei ollut mitään hätää vaikka kylppärin katosta tippui vettä. Huoltomies tulee huomenna korjaamaan. Juu kiitos ei. Lähdin sitten etsimään hotellihuonetta pitkin kaupunkia ja löysinkin yhden seuraavaksi yöksi, mutta lopulta netin kautta löysin tosi kivan huoneiston, jossa vietin kaksi viikkoa. Onni onnettomuudessa, koska löytämäni huoneisto oli niin paljon parempi kuin tämä alkuperäinen vesivahinkohuoneisto.  

Ja siis hotellinkin löysin ja sain siihen hyvän tarjouksen, mutta netistä löytyi tämä huoneisto, jonka palveluihin kuului just tuon hotellista kysymäni sauna ja uima-allas paljon edullisempaan hintaan kaikkinensa. En voinut uskoa, että mikä mäihä kävi. Olin siinä viereisessä rakennuksessa, mutta sain käyttää hotellin palveluita. Sekin yllätti, että miten hotelli oli valmis tinkimään hinnasta ja he tarjosivat minulle yhden makkarin huoneistoa suoralla merinäköalalla. 

Vierailija
38/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Haluan matkoilla tietynlaisen hotellin enkä halua käyttää aikaa lomastani juoksentelemalla hotellista toiseen matkatavaroiden kanssa. Saksassa kuunneltiin hotellin aulassa, kun joku yritti varata huonetta ex-tempore samaisesta hotellista, jossa oltiin yötä. Hinta oli ihan älytön.

Vierailija
39/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin, mutta pari kertaa olen näin tehnyt. Löytyi huone ilman ongelmia. 

Vierailija
40/46 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Haluan matkoilla tietynlaisen hotellin enkä halua käyttää aikaa lomastani juoksentelemalla hotellista toiseen matkatavaroiden kanssa. Saksassa kuunneltiin hotellin aulassa, kun joku yritti varata huonetta ex-tempore samaisesta hotellista, jossa oltiin yötä. Hinta oli ihan älytön.

Mulle kävi just päinvastoin. Siis hotellihuoneistoa tarjottiin paljon edullisempaan hintaan mitä listassa oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan