Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku matkustaisi Israeliin?

Vierailija
30.08.2025 |

Tätä en ymmärrä. Ei kiinnosta pätkääkään kyseinen maa. Ennemmin jopa Venäjälle.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siellä on vaikkapa sukulaisia, monella suomalaisellakin on. Miten Venäjän käymä sota on sinusta parempi?

Vierailija
2/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne matkustavat vain fundamentalistisekopäät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap muita asioita jota et ymmärrä. 

Aloituksen perusteella epäilen että on

Vierailija
4/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lillumaan kuolleeseen mereen

Vierailija
5/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvikaan ymmärtää. Voisit myös pitää yksinkertaisuutesi ihan omana tietonasi.

Vierailija
6/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Israel on ollut yksi mielenkiintoisimpia paikkoja, joissa olen käynyt. Kellumista kuolleessa meressä ja Jerusalemin kaikki historialliset paikat. Oikein hieno matkailumaa.

Vierailija
7/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on älyttömän kaunis maa. Jerusalemin vanhassakaupungissa on sellainen tunnelma, mitä en ole kokenut missään muualla. Kävelee samoja kujia, mitä ovat kävelleet Jeesuksen aikalaiset, ristiretkiritarit, Saladinin soturit yms. Ihan huikeaa.

Vierailija
8/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt siellä 90-luvun alussa. Ihan mielenkiintoinen paikka.

Vierailija
9/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos siellä on vaikkapa sukulaisia, monella suomalaisellakin on. Miten Venäjän käymä sota on sinusta parempi?

On se vähemmän juoma eikä olla siirtämässä ihmisiä pois omasta maastaan ja rakentamassa rivieraa tilalle.

Vierailija
10/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Israel on ollut yksi mielenkiintoisimpia paikkoja, joissa olen käynyt. Kellumista kuolleessa meressä ja Jerusalemin kaikki historialliset paikat. Oikein hieno matkailumaa.

Faziztimaa.

Vierailija
11/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kävi vuosia sitten ja totesi ettei toiste mene. Epäystävällistä meininkiä oli. Muutama tuttu uskis kävi, kun halusivat nähdä niitä pyhiä paikkoja. He olivat innoissaan.

Vierailija
12/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi historiasta kiinnostunut voi haluta nähdä tiettyjä paikkoja tai rantalomasta ja biletyksestä tykkäävä taas Tel Avivin. Olen itsekin aina halunnut käydä siellä.

Vierailija
13/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lähi-itään, mutta ei muslimimaahan.

Vierailija
14/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunnu aloituksista päätellen ymmärtämään oikeastaan mitään.  Varsinainen minä minä minä ite tyyppi.

Vierailija
15/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vähemmän juoma eikä olla siirtämässä ihmisiä pois omasta maastaan ja rakentamassa rivieraa tilalle.

Totta, ukrainalaisten lasten kaappaminen on tosi ok, ja siviilien joukkoraiskaukset.

Eikä tosiaan, venäjä ei kykenisi rakentamaan mitän rivieraa Krimille, venäläiset reppanat saavat vain tuhottua maailmaa

Vierailija
16/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään eurolla ei pidä tukea kansanmurhaa. 

Vierailija
17/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faziztimaa.

Kyllä se joillakin menee tunteisiin, ettei jokin aiemmin vainottu vähemmistöryhmä suostu olemaan maailmanparantajien heille varaamassa avuttoman uhrin lokerossa, vaan pärjäävät maailmassa ja osaavat puolustaa itseään. Sillä tämä tunnereaktio selittyy, että tietyt ihmiset kokevat tämän henkilökohtaisena loukkauksena.

Vierailija
18/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faziztimaa.

Puolustavat itseään

Tosin sosialistit ovat aina vihanneet juutalaisia

Vierailija
19/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamasin panttivangit ovat ilmeisesti ihan ok?

Vierailija
20/59 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halunnut mennä, harmittaa kun joskus vaihdon ton kohteen toiseen, kun aattelin, että liian hankala lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme