Miksi joku matkustaisi Israeliin?
Tätä en ymmärrä. Ei kiinnosta pätkääkään kyseinen maa. Ennemmin jopa Venäjälle.
Kommentit (59)
Kai sinne matkustavat vain fundamentalistisekopäät.
Onko ap muita asioita jota et ymmärrä.
Aloituksen perusteella epäilen että on
Ei sun tarvikaan ymmärtää. Voisit myös pitää yksinkertaisuutesi ihan omana tietonasi.
Minusta Israel on ollut yksi mielenkiintoisimpia paikkoja, joissa olen käynyt. Kellumista kuolleessa meressä ja Jerusalemin kaikki historialliset paikat. Oikein hieno matkailumaa.
Koska se on älyttömän kaunis maa. Jerusalemin vanhassakaupungissa on sellainen tunnelma, mitä en ole kokenut missään muualla. Kävelee samoja kujia, mitä ovat kävelleet Jeesuksen aikalaiset, ristiretkiritarit, Saladinin soturit yms. Ihan huikeaa.
Minä olen käynyt siellä 90-luvun alussa. Ihan mielenkiintoinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
No jos siellä on vaikkapa sukulaisia, monella suomalaisellakin on. Miten Venäjän käymä sota on sinusta parempi?
On se vähemmän juoma eikä olla siirtämässä ihmisiä pois omasta maastaan ja rakentamassa rivieraa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Israel on ollut yksi mielenkiintoisimpia paikkoja, joissa olen käynyt. Kellumista kuolleessa meressä ja Jerusalemin kaikki historialliset paikat. Oikein hieno matkailumaa.
Faziztimaa.
Tuttu kävi vuosia sitten ja totesi ettei toiste mene. Epäystävällistä meininkiä oli. Muutama tuttu uskis kävi, kun halusivat nähdä niitä pyhiä paikkoja. He olivat innoissaan.
Esimerkiksi historiasta kiinnostunut voi haluta nähdä tiettyjä paikkoja tai rantalomasta ja biletyksestä tykkäävä taas Tel Avivin. Olen itsekin aina halunnut käydä siellä.
Jos haluaa lähi-itään, mutta ei muslimimaahan.
Et tunnu aloituksista päätellen ymmärtämään oikeastaan mitään. Varsinainen minä minä minä ite tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos siellä on vaikkapa sukulaisia, monella suomalaisellakin on. Miten Venäjän käymä sota on sinusta parempi?
On se vähemmän juoma eikä olla siirtämässä ihmisiä pois omasta maastaan ja rakentamassa rivieraa tilalle.
Totta, ukrainalaisten lasten kaappaminen on tosi ok, ja siviilien joukkoraiskaukset.
Eikä tosiaan, venäjä ei kykenisi rakentamaan mitän rivieraa Krimille, venäläiset reppanat saavat vain tuhottua maailmaa
Yhdelläkään eurolla ei pidä tukea kansanmurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faziztimaa.
Kyllä se joillakin menee tunteisiin, ettei jokin aiemmin vainottu vähemmistöryhmä suostu olemaan maailmanparantajien heille varaamassa avuttoman uhrin lokerossa, vaan pärjäävät maailmassa ja osaavat puolustaa itseään. Sillä tämä tunnereaktio selittyy, että tietyt ihmiset kokevat tämän henkilökohtaisena loukkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faziztimaa.
Puolustavat itseään
Tosin sosialistit ovat aina vihanneet juutalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamasin panttivangit ovat ilmeisesti ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina halunnut mennä, harmittaa kun joskus vaihdon ton kohteen toiseen, kun aattelin, että liian hankala lasten kanssa.