Karsitaanko Louis Vuittonin ovella asiakkaita vai pääseekö kaikki sisään?
Tänään kävelin Helsingin liikkeen ohi ja ovella (sisäpuolella) seisoi puku päällä joku mies. Tuli vain mieleeni, että mitä varten se mies siinä seisoo, onko ovella jo karsinta ketkä pääsee sisään?
Kommentit (8)
tuulipukumammoilla on sinne porttikielto ettei ne kuolasta laukkuja märiksi
Onhan muissakin kaupoissa ihan yhtä kalliita tuotteita myynnissä, eikä niillä ole ovella vartijaa puku päällä. Olen käynyt useammassa kaupungissa Vuittonin liikkeessä ja aina on ollut pitkä ja totinen vartija ovella. Yksi Vuittonin laukkukin löytyy kotoa ja maksoin siitä vähän reilut 500 euroa, eikä meillä ole kotona minkäälaista vartiointia. Miehenikin on ihan hintelä ja käyttää pukua vain häissä ja pikkujouluissa.
Onhan muissakin kaupoissa ihan yhtä kalliita tuotteita myynnissä, eikä niillä ole ovella vartijaa puku päällä. Olen käynyt useammassa kaupungissa Vuittonin liikkeessä ja aina on ollut pitkä ja totinen vartija ovella. Yksi Vuittonin laukkukin löytyy kotoa ja maksoin siitä vähän reilut 500 euroa, eikä meillä ole kotona minkäälaista vartiointia. Miehenikin on ihan hintelä ja käyttää pukua vain häissä ja pikkujouluissa.
Mä en ollut ystäväni kanssa niin varakkaasti pukeutunut että olisimme saaneet asiallista kohtelua myyjiltä, mutta se vartijaliikkeen mies oli kohtelias.
myyjät valikoi asiakkaat, keitä palvelee. Tosi törkeää meininkiä. Onneksi sentään vartija oli kohtelias, no eipä tarvi tuollaisiin ylpistyneiden myyjien puljuihin minunkaan sitten mennä.
Mä en ollut ystäväni kanssa niin varakkaasti pukeutunut että olisimme saaneet asiallista kohtelua myyjiltä, mutta se vartijaliikkeen mies oli kohtelias.
moni varakas ihminen ei välttämättä pukeudu kalliisiin vaatteisiin ja myöskin päinvastoin
Muistan aina kun kävin Chicagossa Hermesin liikkeessä haistelemassa Hermes hajuvettä. Myyjä oli oikein ystävällinen ja juttelimme sen verran että tuli esiin että olin köyhä opiskelija ja rakastin tuota hajuvettä. Hän antoi kourallisen näyteampulleja mukaani! Voi onnen päivää!
Olisit käynyt kysymässä, kun kerta noin paljon kiinnostaa.