Mitä mies tarkoittaa, kun hän sanoo haluavansa seksiä?
Mitä mies tarkoittaa, kun hän sanoo haluavansa seksiä?
Kommentit (50)
Itse olen kyllä ymmärtänyt sen ihan sananmukaisesti. Että seksiähän se haluaa.
Tää oli paha. Pitää plikkojen kesken kyllä mälvätä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä ymmärtänyt sen ihan sananmukaisesti. Että seksiähän se haluaa.
Itsekin olen ajatellut näin, mutta en tiedä, jos olenkin ollut aina väärässä. Voisko joku mies kertoa?
Se haluaa että riisut ainakin housut, pyllistät ja annat sylkäistä pyllynreiällesi ja työntyä sisään.
Tää taitaa olla yks niistä miljoonan dollarin Millennium-palkintokysymyksistä.
Miehen tapa pyytää että keität kahvit ja leivot pullaa.
Tarkoittaa sitä, että mies ei ole tältä palstalta. Täällä kukaan ei halua seksiä.
Hmm, luulen, että se juonikkaasti ilmaisee haluavansa halailua ja syvällistä keskustelua.
Mies harvoin tarkoittaa mitä sanoo. Älä mene ansaan!
Että se aikoo imuroida ja käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Että se aikoo imuroida ja käydä kaupassa.
Ai saako kaupasta seksiä?
Tahtoo naapurin teiniä.
Joka on siis ylittänyt suojaikärajan.
Jotkut eronneet aloittaa seuraavan viikon seksipartnerin etsinnät jo lapsivapaata viikkoa edeltävänä torstaina. Ensin käydään läpi kaikki ne, joilta on joskus aikaisemmin irronnut. Sen jälkeen kartoitetaan laajemmin Instagram ja Facebook, ym sidosryhmät, josko sieltä löytyisi. Jos niistäkään ei saa ketään, sen jälkeen vuorossa on uusien vaihtoehtojen kartoitus. Tätä varten ovat esimerkiksi Tinder sekä muut seksiseuraa välittävät alustat.
Tarkoittaa, että sinulla on hyvä perse
Se haluaa koko elämän kestävän parisuhteen. Ja haluaa ostaa sulle omakotitalon, auton, koiran ja hedelmöittää sinut säännöllisin väliajoin. Mutta siis pähkinänkuoressa: haluaa SITOUTUA sinuun. Anna nyt vaan reippaasti!
Sitä se tarkottaa et hän haluaa. Mutta kun parempaa ei o lähistöllä tarjolla, sä voisit olla kohteena. Muuten ei ole susta mitenkään kiinnostunu/innostunu. Juokse! Kyseessä vain miehen hlökohtainen tyydytetyksi tulemisen tarve.
En tiedä