Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan nyt tullut aika lopettaa seksisuhde varatun miehen kanssa

Vierailija
12.04.2024 |

Miehen kanssa eilen viestiteltiin ennen tapaamista. Mies sitten kysyi pitäisinkö sitomisesta. Vastasin, että en koska mua ahdistaa ajatuskin. En voi mitään sille, mutta ahdistaa ajatus, että olen sidottuna. Toki en ole kokeillut, mutta ajatuksena ahdistaa. 

No sitten mies kysyi pitäisinkö kimppakivasta. Vastasin, että en. Mies siihen, että ei ole hänelläkään kokemusta. Vastasin, että mulle riittää yksi mies kerralla. Mies tähän, että kaksi naista olisi kyllä kokemus. Vastasin vain, että aha.

Tuli oikeasti itku. Olen mieheen toivottoman ihastunut, mutta olen miehelle vain pelkkä pano. Suhde jatkunut melkein 9kk. Mies on siis varattu. Juttu alkoi minunkin osalta vain seksin merkeissä, mutta tyhmänä ihastuin mieheen. En ole kertonut miehelle tunteistani enkä kerro. Ei hän mua huolisi parisuhteeseen. En vain osaa lopettaa suhdetta ja tukahduttaa tunteitani. 

Parin tunnin ajan tuskailin oloani ja kun olisi pitänyt jo olla matkalla miehen luo, niin laitoin viestin, että en jaksakaan tulla. Mies sai mut kuitenkin maaniteltua luokseen ja olihan se seksi taas hyvää. Mies kun huolehtii myös mun nautinnosta eikä vain omastaan. 

Olen kuitenkin pettynyt ja surullinen. Ehkä nyt olisi aika lopettaa tuo suhde. Olo on niin monta kertaa ollut paska tuon miehen vuoksi kun en saa vastakaikua tunteilleni. Ja vaikka mies jostain ihmeen syystä mut huolisi, niin miten mä voisin häneen luottaa?!? Miehellä toki ikää reilusti enemmän kuin mulla, että pian alkaa jo ikäkin tehdä tehtävänsä.

Ei tavatessa puhuttu mitään noista miehen kyselemistä jutuista. En tiedä olisiko mies oikeasti edes valmis toteuttamaan tuota. Mistä tuota tietää, josko on vain fantasiaa. Kuten se kun olisi halunnut kuvata sperman valumista mun pillusta, mutta ei sitten kuvannutkaan vaan sanoi sen olevan sellainen fantasia. 

Mutta mä en kestäisi sitä, että näkisin ihastukseni kohteen toisen naisen kimpussa kun joudun nyt blokkaamaan mielestä ajatukset siitä, että mies on oman puolisonsa kanssa. Tuolla blokkaamisella yritän säästää itseäni. 

Kyllä, olen tyhmä, että aloitin suhteen varatun kanssa. Haukkuja teiltä varmasti tulee, mutta aivan sama. En voi mitään tunteilleni. Haluaisin turruttaa mieleni ja unohtaa koko miehen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain kylmästi olla ja yrittää olla keskittymättä moisiin miehiin, se oikea kunhan vastaan tulee osaa arvostaa sinua sitten kyllä sellaisena kuin olet

Vierailija
2/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on tullut aika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain kylmästi olla ja yrittää olla keskittymättä moisiin miehiin, se oikea kunhan vastaan tulee osaa arvostaa sinua sitten kyllä sellaisena kuin olet

Alan olla jo siinä pisteessä, että olen menettänyt toivon. Poistin jo joku aika sitten Tinderin ja Badoon koska ne on ihan pjaskoja sovelluksia. Suomi24 tein uuden profiilin hetki sitten ja totesin, että samaa kuraa se on edelleen. Yksi mukavalta vaikuttava mies oli jonka kanssa viestiteltiin, mutta selvisikin, että on varattu ja etsii salaista seuraa. No mä toivoisin saavani oikean parisuhteen miehen kanssa joka rakastaa mua, välittää musta, mies on uskollinen ja luotettava. 

En haluaisi reilu 40v-vuotiaana jäädä vielä yksin. 

Ap

Vierailija
4/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisit nyt sinäkin vain loistavasta seksistä silloin, kun sitä on tarjolla. Kaikki muu tunteilu ja säätö asian ympärillä on toisarvoista. Sitten kun se oikea vapaa mies osuu kohdalle, niin voit lopettaa tuon suhteen varattuun.

Vierailija
5/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske ulkonäkörimaa niin löytyy parisuhdemies

Vierailija
6/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pitänyt olla aloittamatta alun perinkään

Vierailija
7/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan olla jo siinä pisteessä, että olen menettänyt toivon. Poistin jo joku aika sitten Tinderin ja Badoon koska ne on ihan pjaskoja sovelluksia. Suomi24 tein uuden profiilin hetki sitten ja totesin, että samaa kuraa se on edelleen. Yksi mukavalta vaikuttava mies oli jonka kanssa viestiteltiin, mutta selvisikin, että on varattu ja etsii salaista seuraa. No mä toivoisin saavani oikean parisuhteen miehen kanssa joka rakastaa mua, välittää musta, mies on uskollinen ja luotettava. 

Ap

Samoja mietteitä itsellä (vaikka se nyt tuskin lohduttaa). Ja varmasti monilla muillakin on nykyisin hakalaa löytää merkityksellistä suhdetta vaikka haluaisi. En nyt kliseitä halua luetella, mutta itse yritän omaa itsetuntoa parantaa (baby steps) ja hahmoittaa mitä edes oikeasti haluan ja miten sen voisin tuoda selkeästi ilmi myös mahdolliselle kumppanille (näin itse parisuhdetta vailla olleena toki hankalaa tietää tasan tarkkaan). Ja josko positiivinen henkilö vetäisi muita positiivisia henkilöitä paremmin puoleensa :) 

Vierailija
8/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle olet vain pano vaihteluna arkeen. Haluaisikin ottaa kaiken hyödyn irti ja ehdotti sellaista mitä ei halua puolison kanssa tehdä.

Lopeta yhteydenpito häneen niin alat näkeen paremmin ympärillesi. Et löydä ketään kun vertaat heitä kyseiseen mieheen jo ennenkuin edes tutustut.

Vierailija
9/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää sinkkuus taida ollakaan huono juttu

Vierailija
10/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttisit nyt sinäkin vain loistavasta seksistä silloin, kun sitä on tarjolla. Kaikki muu tunteilu ja säätö asian ympärillä on toisarvoista. Sitten kun se oikea vapaa mies osuu kohdalle, niin voit lopettaa tuon suhteen varattuun.

Vaikeaa tämä on vaikka seksi hyvää onkin. Kun on tunteita toista kohtaan, niin tässä rikkoo vain enemmän ja enemmän itseään koko ajan kun suhde jatkuu. Ei ole mulle tunteet toisarvoista enkä ole niin tunnekylmä ihminen, että osaan sulkea tunteet pois. Olen hyvin tunteellinen ihminen.

Ap

Vierailija
11/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on kyllä p**** tilanne! Sun pitää vaan päättää, että joko vain pelkkä seksi riittää tai lopetat seksisuhteen kokonaan. Kun et miehestä muuta saa. Miehellehän tämä on ihanne tilanne. On oma suhde ja sitten saa myös seksiä muualta lisää.

Vierailija
12/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikeaa kuin se onkin, niin kyllä nyt on korkea aika lopettaa tuo suhde. Noi toimii tasan niin kauan, kun kummallakaan ei ole tunteita pelissä. Sä päätät, haluatko olla vielä enemmän rikki vai vihellätkö pelin poikki nyt. 

Voimia💗💗💗

Vierailija
13/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske ulkonäkörimaa niin löytyy parisuhdemies

Älä nyt oikeasti jaksa jauhaa tätä lapsellista sontaa. Mä en etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan mulle kelpaa erittäin hyvin tavallainen suomalainen mies. Ihan on kuule teidän kitisijämiesten korvien välissä se vika ja luulette naisista ties mitä. Mua oikeasti niin tympii tuollaiset kitinät naiset sitä, tätä ja tuota. Monessa ketjussa olen täällä kertonut, että mulle kelpaa erittäin hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. Mutta ei sitä ilmeisesti uskota vaan harhoissanne te jotkut luulette, että vain komeilla, rikkailla ja korkeasti koulutetuilla miehillä on naiset. Menkää vaikka Prismaan katsomaan minkälaisia pariskuntia siellä on, niin saatatte yllättyä.

Menee hermot tuohon teidän jankutukseen.

Ap

Vierailija
14/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa tämä on vaikka seksi hyvää onkin. Kun on tunteita toista kohtaan, niin tässä rikkoo vain enemmän ja enemmän itseään koko ajan kun suhde jatkuu. Ei ole mulle tunteet toisarvoista enkä ole niin tunnekylmä ihminen, että osaan sulkea tunteet pois. Olen hyvin tunteellinen ihminen.

Ap

Ei tunteellisen ihmisen, varsinkaan naisen, kannata alkaa seksisuhteeseen. Melko takuuvarmasti tulee paha mieli lopulta. Kertapanot ja vakava parisuhde, siinä turvalliset vaihtoehdot tunteelliselle.

Vierailija
15/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle olet vain pano vaihteluna arkeen. Haluaisikin ottaa kaiken hyödyn irti ja ehdotti sellaista mitä ei halua puolison kanssa tehdä.

Lopeta yhteydenpito häneen niin alat näkeen paremmin ympärillesi. Et löydä ketään kun vertaat heitä kyseiseen mieheen jo ennenkuin edes tutustut.

Olet oikeassa. Olen niin ihastunut, että en osaa kuvitella ketään muuta miestä koskemaan muhun. Seksi vielä niin hyvää, että pelkään ettei se kenenkään muun kanssa tunnut enää samalta. Seksi ei ole kenenkään muun kanssa tuntunut näin hyvältä vaikka olen sentään ollut naimisissa ja rakastunut silloiseen aviomieheen. 

Ap

Vierailija
16/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo on kyllä p**** tilanne! Sun pitää vaan päättää, että joko vain pelkkä seksi riittää tai lopetat seksisuhteen kokonaan. Kun et miehestä muuta saa. Miehellehän tämä on ihanne tilanne. On oma suhde ja sitten saa myös seksiä muualta lisää.

En mä pysty siihen, että tämä olisi pelkkää seksiä mulle tuon miehen kanssa. Ei se onnistu kun on tunteita. Välillä on käynyt mielessä, että onko tässä jännityksen lisäksi se, että olen miestä reilusti nuorempi ja se hivelee hänen itsetuntoaan kun nuorempi nainen haluaa häntä.

Ap

Vierailija
17/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet itse ollut 9 kk salarakas ja toivot löytäväsi uskollisen miehen ? Kerro rehellisesti miltä sinusta tuntuisi jos joku nainen oli miehesi salarakas kuukaudesta toiseen ? 

Vierailija
18/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä pysty siihen, että tämä olisi pelkkää seksiä mulle tuon miehen kanssa. Ei se onnistu kun on tunteita. Välillä on käynyt mielessä, että onko tässä jännityksen lisäksi se, että olen miestä reilusti nuorempi ja se hivelee hänen itsetuntoaan kun nuorempi nainen haluaa häntä.

Ap

Niin, ymmärrän, En itsekään pystyis. Sitten alkaakin inhottaa, että mies se vaan pystyy muttei suhteeseen kuitenkaan halua. Että naisena oon vaan seksiä varten. Se loukkaa. Niinpä lopetin tälläisen suhteen. Koville otti, kun tunteita oli.

Vierailija
19/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aloituksesta. Mulla on juuri mahdollisuus lipsahtaa tällaiseen suhteeseen, ja kyllä mä järjellä ymmärrän että olisin pian 100% aloittajan tilanteessa. Että tunteita tulee, ihastuu, ja sokeutuu kaikille muille miehille, kun se yksi vie paikan sydämessä. Sitä on sitten haluamattaan typerästi uskollinen jollekulle, jolle ei ole mitään järkeä olla. Jospa tämä keskustelu nyt vähän potkii mulle järkeä päähän.

Vierailija
20/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet itse ollut 9 kk salarakas ja toivot löytäväsi uskollis

Ei luoja. Niin, että mulla ei ole oikeutta toivoa uskollista miestä parisuhteeseen???? Mikä hel vetin logiikka sulla oikein on??? Joo ei ole oikein tämä suhde varatun kanssa, mutta suurimman vahingon tekee mies itse kyllä koska hän on se joka pettää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän