Soinilta totuuspommitus nykyisen ja edellisen hallituksen niskaan! Pakko arvostaa!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ab2a230e-1998-4500-98ab-019bffb5b…
Kukahan nämäkin sotkut selvittää? Yksi on varma: sinä maksat, Soini päättää tulikivenkatkuisen kirjoituksensa.
Kommentit (32)
Jännä juttu ettei noin kovasti kantaaottava kaveri asetu ehdolle vaaleissa
nurkan takaa ne persut taas mölisee, oma ministeriaika meni soinilla täysin penkin alle
Kyllä ei Soinin puheille kannata arvoa laskea kun muistaa miten herran takki kääntyi samantien kun olis pitänyt ottaa vastuuta.
Soinin ministerinura muistetaan aika täydellisenä epäonnistumisena, miten edes kehtaa olla esillä mutta kyllähän Timppa kehtaa!
Minä en arvosta ketään, joka ei omalla vahtivuorollaan toiminut Suomen parhaaksi. Takinkääntämisen ja suunsoiton osaavat kaikki halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjä tynnyri.
Sitähän persut on, voit katsoa tämän nykyhallituksen saavutuksia, puhetta riittää mutta tekoja ei
Vierailija kirjoitti:
Minä en arvosta ketään, joka ei omalla vahtivuorollaan toiminut Suomen parhaaksi. Takinkääntämisen ja suunsoiton osaavat kaikki halutessaan.
Eli vihaat raivoisasti jokaista viime hallituksen ministeriä ja puoluetta. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vihaat raivoisasti jokaista viime hallituksen ministeriä ja puoluetta. Hyvä niin.
nykyhallituksen kannattajat on pihalla kuin postilaatikot
Soinilla on nykyään turha julkkis. Inisee iltapäivälehdissä muiden tekemisistä vaikka itse tarkoituksellisesti väisti vastuuta ja kieltäytyi valtiovarainministerin paikasta hallituksessa ollessaan.
Jos on sanomista niin asettukoon itse ehdokkaaksi.
" Petteri Orpon oikeistohallitus on muka tarkan talouden hallitus. Katin paskat. Mikään hallitus ei ole ottamassa tällaista velkamälliä kuin tämä. Alijäämä 13 000 000 000€, Soini aloittaa blogikirjoituksensa."
Joo ihan hyvä että ei alkanut valtiovarainministeriksi, jos luulee että velkaa joudutaan ottamaan istuvan hallituksen takia... :D
Vierailija kirjoitti:
" Petteri Orpon oikeistohallitus on muka tarkan talouden hallitus. Katin paskat. Mikään hallitus ei ole ottamassa tällaista velkamälliä kuin tämä. Alijäämä 13 000 000 000€, Soini aloittaa blogikirjoituksensa."
Joo ihan hyvä että ei alkanut valtiovarainministeriksi, jos luulee että velkaa joudutaan ottamaan istuvan hallituksen takia... :D
Niinä, ainahan ne velat ottaa joku muu kuin istuva hallitus?
Varmaan arvostat Orpoa ja Purraakin siinä vaiheessa, kun ovat oppositiossa ja huutelevat sieltä omiaan!
Harmi kun ei ehtinyt asettua ehdolle vaaleissa. Unohti varmaan.