Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on noin 40 lukematonta kirjaa ja silti

Vierailija
12.04.2024 |

ostelen lisää. Viimeksi eilen kirpputorilta pari. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemalla viisi sivua päivässä, tulee lukeneeksi kolmeymmentäviisi sivua viikossa. Asettamalla viikkorajaksi tuon, tulee kuukauden aikana lukeneeksi sataneljäkymmentä sivua.

Vierailija
22/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemalla viisi sivua päivässä, tulee lukeneeksi kolmeymmentäviisi sivua viikossa. Asettamalla viikkorajaksi tuon, tulee kuukauden aikana lukeneeksi sataneljäkymmentä sivua.

Ei väkisin kannata lukea, ei jää päähänkään mitään eikä siinä ole järkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keksin paljon asioita mutta nykyisin tuntuu ettei mikään onnistu.

Vierailija
24/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä 😲 nyt lopetetaan ostaminen ja luetaan lukemattomia pois. Ja pistetään kiertoon. Ei pölyisille kirjahyllyille.

Vierailija
25/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan kirjastosta kirjoja juuri tämän takia. En halua säilyttää kotona hirvittävää kasaa kirjoja tilaa viemässä. Minulle riittää kun käsillä on ne kirjat joita olen sillä hetkellä lukemassa. Joitain poikkeuksia lukuun ottamatta.

Mulla taas ongelmana on se, että kirjastosta ei nykyään löydy kuin uusia kirjoja, ja itse luen mieluiten vanhoja. Muutenkin on kiva, kun hyllystä löytyy joka mielialaan sopivaa luettavaa.

Vierailija
26/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempaakin tekemistä kuin lukea kirjoja. Siksi kuuntelen äänikirjoja ja samalla voi vaikka siivota kämppää tai laittaa ruokaa.

Vierailija
27/28 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parempaakin tekemistä kuin lukea kirjoja. Siksi kuuntelen äänikirjoja ja samalla voi vaikka siivota kämppää tai laittaa ruokaa.

Joitakin kirjoja saattaisin pystyä kuuntelemaan noin mutta lähinnä haastatteluja tai muita äänitteitä. Hyvä kirja on hyvä lukuelämys monellakin tavalla.

Vierailija
28/28 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja pitää saada olla kädessä. Jotta voi tuntea sivut ja nähdä miten lukeminen edistyy. Runsas kirjahylly on ilo silmille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän