Voiko tuota 8 viikkoa -ruokaohjelmaa toteuttaa perheellisenä äitinä?
En halua, että lapseni syövät mitään rajoitettuja ruokia, mutta itse tarvitsisin pienen ryhtiliikkeen nyt painnonnousussa. Tuo 8 viikkoa -ohjelma vaikutti hyvältä. Nyt vain mietin, että voinko sitä perheellisenä helposti toteuttaa? En jaksa tehdä monia eri ruokia päivässä, jokaiselle jotain omaa.
Kiitos, jos kerrot kokemuksistasi!
Kommentit (28)
Siis toki 8 viikon ruokavaliossa voi myös itse katsoa mitä tekee ruoka-aine taulukkojen mukaan, mutta itse noudatin pilkun tarkasti heidän ruokalistaa mikä oli ihanan helppoa jossa oli smootheja ja munakkaita yllin kyllin. Olisi toki ollut hyvä, että lapsetkin olisivat ruokavalion mukaan syöneet, mutta valitettavasti lapset sen ikäisiä ja luonteisia ettei esim kesäkurpitsa, munakoiso, parsakaali ym ruoat niille oikein maistu. Turhan moni ruoka olisi jäänyt syömättä. Lisäksi ruoat kaikkinensa oli sen verran vaivalloisia ja hintavia että olisi tullut haastavaksi tehdä niitä kovin monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oikein perheellinen äiti, johan nyt on mahtava.
Haluaisin nähdä, millainen on perheetön äiti :D
Ööö, no vaikka yksinhuoltaja. Perheyksikköön kun perinteisesti kuuluu isä, äiti ja lapset.
Ööö, no perhe se on yh-perhekin. Perheitä on monenlaisia, lapsi hyvä.
Jäätävä määrä tekstiä verkkosivuillaan. Todella sekavaa settiä tai sitten toinen ääripää täysin itsestään selvyyksiä. Ei kiitos. Paremmista on kokemusta, mutta en viitsi mainostaa nimeltä
Hyvä ohjelma jos haluaa vähentää hiilareita.
Itseä tökki jossain vaiheessa se ääretön kaalin ja paprikan syönti, mun vatsa ei ihan kestä. Ja ne hurjat määrät ruokaa, no itse laihduin vain 2,5 kg 16 viikossa vaikka ruokaa söin vain n 2/3 ohjeesta. Eikä edes ole kuin muutama kilo pudotettavaa
Kaalin sijaan syömme paljon kesäkurpitsaa, kaalia ehkä 3-4 aterialla viikossa (esim tällä viikolla 2x kukkakaalikeittoa ja kerran hapankaalia)
Vierailija kirjoitti:
Itseä tökki jossain vaiheessa se ääretön kaalin ja paprikan syönti, mun vatsa ei ihan kestä. Ja ne hurjat määrät ruokaa, no itse laihduin vain 2,5 kg 16 viikossa vaikka ruokaa söin vain n 2/3 ohjeesta. Eikä edes ole kuin muutama kilo pudotettavaa
Kaalin sijaan syömme paljon kesäkurpitsaa, kaalia ehkä 3-4 aterialla viikossa (esim tällä viikolla 2x kukkakaalikeittoa ja kerran hapankaalia)
Hassua. Laihduin tuon ohjelman mukana 10 kg 8 viikossa, enkä muista syöneeni grammaakaan kaalia tai paprikaa.
Etsin netistä hyviä ruokaohjeita kun munakkaat alkoivat tökkiä. Tärkeintä on että hiilaria on vain se tietty määrä, mitään ruoka-ainetta ei ole pakko syödä. Oikeastaan elin 2 kuukautta marjasmoothieilla, pinaattiletuilla ja vhh-sämpylöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Laihduin tuon ohjelman mukana 10 kg 8 viikossa, enkä muista syöneeni grammaakaan kaalia tai paprikaa.
Etsin netistä hyviä ruokaohjeita kun munakkaat alkoivat tökkiä. Tärkeintä on että hiilaria on vain se tietty määrä, mitään ruoka-ainetta ei ole pakko syödä. Oikeastaan elin 2 kuukautta marjasmoothieilla, pinaattiletuilla ja vhh-sämpylöillä.
Ainakin mun ruokaohjeissa oli molempia todella paljon. Ja tosiaan munia, nyt pystyn syömään enää kerran viikossa niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin netistä hyviä ruokaohjeita kun munakkaat alkoivat tökkiä. Tärkeintä on että hiilaria on vain se tietty määrä, mitään ruoka-ainetta ei ole pakko syödä. Oikeastaan elin 2 kuukautta marjasmoothieilla, pinaattiletuilla j
Sitähän siinä on, mutta itse kun kikkailee niin voi syödä ruokavalion mukaan vaikkei tekisikään aina ruokaa juuri valmennuksen reseptien mukaan.
Älähän sotke lapsia tuommoiseen.
Tulee peräsuolenlaskeuma.
Haluaisitko päästä sänkyyn hauskojen ja komeiden jännämiesten kanssa ja siksi laihtua?
Niin, miten on? 🥺