40v miehen markkina-arvo
Parisuhdetta takana 20v, 3 lasta, lainat ym yhteiset jutut. Epäilen että vaimo ei ole ehkä koskaan pitänyt minua seksuaalisesti puoleenvetävänä, ei kuulemma ole ketään pitänyt. Tämä nyt on näkynyt myös makkarin puolella ja siellä pääasiassa käydään vaan nukkumassa. Myös jos minulla on joskus jotain aika tavallisia seksuaalisia toiveita ne on tulleet torjutuksi. (Iltaseksiä, aamuseksiä tai suuseksiä) Joskus meillä on seksiä kun vaimo sitä haluaa.
Olen pohtinut skenaariota jossa parisuhde päättyisi. Mikähän tällaisen 40v kaljuuntuvan normaalivartaloisen, keskivertovarustellun (16cm), hyvätuloisen, sosiaalisesti lahjakkaan miehen markkina-arvo on? Vieläkö ihmisen on mahdollista löytää uusi parisuhde ja mikä on todennäköinen kohderyhmä.
Kommentit (50)
40-vuotiaan markkina-arvo on ulkonäkö (kasvot ja kroppa), hieno auto ja kämppä, varallisuus ja halu käyttää rahaa niihin naisiin. Muna myös tärkeä, mutta perusmunan pituuden voi tosiaan saada anteeksi käyttämällä sitä rahaa naiseen. Pientä munaa ei voi korvata ja isolla munalla ei tartte naista ostaa.
Mä sanoisin, että jos kasvoiltasi olet ok ja sinulla on iloisesti hymyilevät silmät, niin olisit monen kaltaiseni unelma! Ja mä oon se parjattu yh, mut fiksu ja kaunis ja seksuaalisesti erittäin aktiivinen🥰 Tai olisin, jos olisi mies😄 Sitä kun tosiaan vuosikymmen meni juoppoa hyysätessä, niin tuiki tavallinen kunnon mies olisi jotain elämää suurempaa!
Sun markkina-arvo on noin puolet barrelin päivähinnasta kerrottuna ohratonnin futuurilla.
veikkaisin, että ihan hyvätkin mahdollisuudet. 80-luvulla syntyneillä on vielä jotensakin järki päässä ja vähän myönteisemmät asenteet miehiä kohtaan noin ylipäänsä
Itse olen 47, mutta suhteellisen nuoren näköinen ikäisekseni. Paino ja lihakset paikallaan, hiukset kuin nuorena. Varallisuuttakin on hieman kertynyt.
Erosin vajaa 2v sitten. Seuraa olisi vaikka joka illalle 5-10v nuoremmista naisista. Kyllä meillä siis vientiä vielä on, mutta se ei tee helpoksi löytää sitä jonka haluaisi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen on vielä ihan kelpo ikäinen. Jos katselet oman ikäisiäsi naisia, siis n +-2 v, niin markkina-arvosi on erinomainen.
Ylipäänsä kunnon mies, joka on normaalipainoinen ja jolla on normaalit sosiaaliset taidot, on kysyttyä kamaa joka iässä, kun katsoo samanikäisiä naisia.
Jos taas haaveilee nuorista naisista, sijahtaa setämiesosastoon, jää varmuudella yksin ja katkeroituu. Nuoret naiset eivät halua vanhoja miehiä.
Se hyvä puoli on ikääntymisessä, että omat elintavat alkavat tehdä eroa ns kilpailijoihon. Kun puolet miehistä on ylipainoisia, niin normaalipainoinen kuuluu jo sen perusteella heittämällä parempaan puoliskoon, joka voi myös valita normaalipainoisen naisen. Eli kaltaiset pariutuvat enemmän keskenään. Nuorempana lähes kaikki olivat normaalipainoisia, vaikka mättivät roskaruokaa.
Ainakin näin +30 vuotiaana perus miehenä pääsee vielä treffeille tinderin kautta yli 10 vuotta nuorempien naisten kanssa enkä ole edes vielä hyvätuloinen enkä mikään erityisen komea, muutama liika kilokin löytyy. Tuttukin joka alkaa lähenemään 40 aloitti suhteen juuri 12 vuotta nuoremman kanssa joten oman kokemuksen perusteella moni nainen haluaa reilustikkin vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunta on vain ylöspäin, jos vaimo ei kerran kunnioita seksuaalisuuttasi.
Olet nykymaailman mittakaavalla nuori mies ja voit käydä salilla ja saada parissa vuodessa paremman kropan kuin lähes kaikilla 25 vuotiailla. Tällaisilla palstoilla itsetuntosi yritetään lyödä ihan sen takia, että kehtaat pohtia asioita realistisesti.
Niinpä niin. Miehet alkavat käydä salilla eron jälkeen. Naiset samoin. Molemmat laihduttavat, ja alkavat pukeutua eri tavalla. Parisuhteessa ollessa maattiin verkkareissa sohvalla sipsipussin kanssa. Mitä vittua. Miksi ei voi silloin panostaa yhtään mihinkään? Silloin sen pitäisi tapahtua, eikä eron jälkeen.
M45
Ei se silloin onnistu. Pitää olla viettämässä yhteistä "laatuaikaa".
Ihan ok. Itse olen vastaava perustero, ja tuon kaltaisessa tilanteessa päädyin itsekin eronneeksi. Uusi suhde löytyi ihan fiksun ja kauniin 10v nuoremman naisen kanssa. Olen onnellinen, ei elämää kannata heittää hukkaan.
Se on kovasti ristiriitaista, miten moni nainen on tututustumisvaiheessa niin erilainen kuin myöhemmin parisuhteessa. Aluksi seksiä on runsaasti ja se on kokeilevaa, myöhemmin kiinnostus lopahtaa ja seksiä on luokkaa kerran kuussa. Tämmöistä kerran kuussa meininkiä oli parin vuoden ajan, mutta yhtäkkiä seksiä alkoikin taas olla useampi kerta viikossa. Syy uuteen intoon paljastui myöhemmin: kertoi käyneensä pettämässä. On se jotenkin karua, kun on niin ilmeistä, että vaimo haaveilee paremmista miehistä.
Jotenkin tuon pettämisen myötä tuli sellainen skepsismi, että onkohan sitä loppujaan ollut elämässään kenenkään naisen halujen kohde vai onko halun kohteena ollut se, että on hyväpalkkainen ja arvostettu ammatti
Vierailija kirjoitti:
Se on kovasti ristiriitaista, miten moni nainen on tututustumisvaiheessa niin erilainen kuin myöhemmin parisuhteessa. Aluksi seksiä on runsaasti ja se on kokeilevaa, myöhemmin kiinnostus lopahtaa ja seksiä on luokkaa kerran kuussa. Tämmöistä kerran kuussa meininkiä oli parin vuoden ajan, mutta yhtäkkiä seksiä alkoikin taas olla useampi kerta viikossa. Syy uuteen intoon paljastui myöhemmin: kertoi käyneensä pettämässä. On se jotenkin karua, kun on niin ilmeistä, että vaimo haaveilee paremmista miehistä.
Jotenkin tuon pettämisen myötä tuli sellainen skepsismi, että onkohan sitä loppujaan ollut elämässään kenenkään naisen halujen kohde vai onko halun kohteena ollut se, että on hyväpalkkainen ja arvostettu ammatti
Kuule kyllä hyytyy parisuhteessa yhtä helposti miehen huomio, ja viitseliäisyys tehdä mitään toisen tai parisuhteen hyväksi.
Normaali, omillaan toimeentuleva ja vielä sosiaalisesti lahjakas nelikymppinen mies on naisille taivaanlahja. Uuden parisuhteen löydät varmasti jos sellaisen haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että jos kasvoiltasi olet ok ja sinulla on iloisesti hymyilevät silmät, niin olisit monen kaltaiseni unelma!
Haluaisin kuulla sun ajatuksista yksityisesti lisää. Laittaisitko viestiä d.vinski (at) protonmail.com? Voidaan jatkaa keskustelua siellä.
Ehkä keskustelu kokonaisuutena näyttää siltä että toivoa voisi olla. Itse ajattelen ettei naisen iällä ole merkitystä vaan enemmän luonteella ja sillä miten itsestään elämässä huolehtii. Toki suhteen onnistumismahdollisuuksiin vaikuttaa muutkin kiinnostuksen kohteet, haaveet, ammatilliset kuviot ja maailmankatsomus. Tai ainakin nämä voi onnistumisprosenttia kasvattaa.
Ap
Jos oot jonkun naisen mielestä hauska ja se tykkää sun äänestä ja tuoksusta, saat hänet :)
Muista kohdella hyvin.
Menet heti metsään kun kysyt markkina-arvoa. Ei oikean miehen tarvitse sellaisia kysellä. Vientiä on vaikka viisikymppisenä ja köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Menet heti metsään kun kysyt markkina-arvoa. Ei oikean miehen tarvitse sellaisia kysellä. Vientiä on vaikka viisikymppisenä ja köyhänä.
Olen samaa mieltä, miehet joilla on sitä jotain, ovat aina olleet suosittuja naisten kanssa. Ei ole kiinni siitä lompakon koosta, ei edes kalun koosta. Se on vain se X-tekijä, silloin ei edes tarvitse miettiä moisia asioita.
Tavallaan oikeassa olette ettei asiaa tarvitsisi kysellä. Kuitenkin pitkä parisuhde takana ja harvemmin on tullut parisuhde mielessä naisten kanssa kommunikointia harrastettua. Olen kyllä huomannut vuosien varrella että jotkut naiset katselee mielellään uimahallissa jne. Samoin pari kertaa jälkeenpäin hoksannut että jollain työkaverilla tai tutulla olisi saattanut olla kiinnostusta lähempään tutustumiseen kun on tyky-illoissa tai muissa iltamenoissa nähty ja esim viiniä nautittu. Mutta olisiko ne johtaneet mihinkään vakavampaan, sitä en osaa sanoa.
Ap
Olet vaan oma itsesi. Jos se ei riitä, ei voi mitään. Kaikki muu on harhaa
Kuulostat siltä, että ihan varmasti löydät uuden hyvän kumppanin, jos eroat. Itse 40-vuotiaana naisena pohdin ihan samoja ajatuksia. Tiedän että olen ihan ok viehättävä ja energinen ja löytäisin uskoakseni seuraa sen puolesta. Mua helpottaa se tieto, että niin monet kaverit, tutut ja tuntemattomat ovat eronneet ja löytäneet uudet kumppanit. Täällä me ihmiset ollaan toisiamme varten ja yhden tarinan loppu on aina uuden alku.
Mä kuitenkin antaisin sulle vinkin. Voi olla, että olette jo, mutta ellette ole nykyisen kanssa käsitelleet eroajatuksia ja seksiin liittyvää tyytymättömyyttä, niin ne asiat kannattaa puhua läpi. Ei sillä, että asiat korjaantuisi, vaan sillä, ettei jälkeenpäin kaduta, ettei asioita koetettu korjata. Eteenpäin on helpompi mennä, kun tietää, että ainakin tuli yritettyä hoitaa suhteen kipupistettä.
Nelikymppinen on vielä ihan kelpo ikäinen. Jos katselet oman ikäisiäsi naisia, siis n +-2 v, niin markkina-arvosi on erinomainen.
Ylipäänsä kunnon mies, joka on normaalipainoinen ja jolla on normaalit sosiaaliset taidot, on kysyttyä kamaa joka iässä, kun katsoo samanikäisiä naisia.
Jos taas haaveilee nuorista naisista, sijahtaa setämiesosastoon, jää varmuudella yksin ja katkeroituu. Nuoret naiset eivät halua vanhoja miehiä.
Se hyvä puoli on ikääntymisessä, että omat elintavat alkavat tehdä eroa ns kilpailijoihon. Kun puolet miehistä on ylipainoisia, niin normaalipainoinen kuuluu jo sen perusteella heittämällä parempaan puoliskoon, joka voi myös valita normaalipainoisen naisen. Eli kaltaiset pariutuvat enemmän keskenään. Nuorempana lähes kaikki olivat normaalipainoisia, vaikka mättivät roskaruokaa.