Miksi niin moni alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa josta ei edes välitä?
Mitä järkeä mennä suhteeseen jossa toinen vain ärsyttää. Niin moni vain valittaa puolisostaan eikä kohtele puolisoaan hyvin. Eikös olisi helpompaa olla sinkku?
Kommentit (53)
Joo pllun takia ne miehet. Samalla kodinhoitaja.
Puolet vuokrasta ja sähköstä ja sxsii.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko olla tuollaisten kanssa. Vapaus valttia!
Rakastuin. Ne ärsyttävät piirteet toisessa ilmaantuivat vähitellen, alkuun kätki niitä. Vuosien mittaan huonoja puolia tuli koko ajan lisää. Olin tosi pettynyt, mutta mies halusi jatkaa. Itsekin tietysti halusin, että kaikki olisi ollut hyvin ja että saataisiin riidat sovittua ja opittaisiin olemaan yhdessä. Vasta sitten muutin mieleni ja lähdin, kun mies yhtäkkiä vuosien jälkeen oli ensimmäistä kertaa sairaalloisen mustasukkainen, sadistinen ja henkisesti väkivaltainen. Siihen loppui yritys mun osalta, huomasin etten jaksa enää välittää. Siihen asti yritin ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on p*skiaisia, jotka ottaisivat vain viimeisen.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet ovat loisia kun tarvitsevat naisen maksamaan laskutkin?
Äidin korvike. Eikö monet isät käytäkin kauniisti termiä "meidänäiti" puhuessaan lastensa kanssa heidän äidistään.
Esim. Meidän äiti tulee kohta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet ovat loisia kun tarvitsevat naisen maksamaan laskutkin?
Kunhan maksaa oman osansa laskuista. Ja sexua. Jos jompikumpi ei toimi, niin ulos. Kämppä on mun nimissä.
Ei nykyinen kumppani minulle todellakaan ole mikään elämäni suurin rakkaus, mutta kyllä hän minulle paljon merkitsee ja on hyvä ihminen parisuhteessa. Ainakin itsestä tuntuu, että olisi todennäköisempää saada lotossa päävoitto kuin saada se ihminen elämänkumppaniksi johon korviaan myöten rakastuu. Ainakin itsellä näitä ihmisiä on vähän ja se, että tämä henkilö on vielä sinkku ja sattuisi tuntemaan juuri sinua kohtaan samoin, niin todennäköisyys lienee yksi miljardista.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet pillun takia seurustele. Miehet kyllästyy samaan pilluun joka tapauksessa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
En edes huolisi naista, joka on niin köyhä, että asuu vuokralla.
Pillun takia. Olen itse parisuhteessa yh naiseen ja asumme erillään omissa asunnoissamme ja käytännössä olemme yhdessä vain kun hänen lapsensa ovat muualla. Eipä minua kyllä kiinnostakaan tutustua hänen lapsiinsa tipan vertaa. Yh naiset harvemmin ovat mitään ylitse pursuavan ihania luonteeltaan, mutta ihan käypiä sängyssä ja helposti saatavilla. Lisäetuna että ovat helposti vaihdettavissa aina uuteen.
Vähintään pitää olla niin rikas että on 200 000 lainaa pankille ,) Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on p*skiaisia, jotka ottaisivat vain viimeisen.
Juu, se on yleensä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole pakko olla tuollaisten kanssa. Vapaus valttia!
Sitä ei vain ole aina tajunnut ennen kuin sitten myöhemmin, kenties eron jälkeen.
Kun aluksi mies on ollut ihan erilainen, sitten pikkuhiljaa muuttunut välinpitämättömäksi, sitä on ajatellut että nyt on meneillään jotain outoa ja ehkä se aiempi mies vielä palaa.
Sitten paljon myöhemmin viimein tajunnut että se alku olikin esittämistä ja se muu oli mies ilmaisemassa todellisia tunteitaan. Sitä ei vain aiemmin käynyt mielessä että joku todella huvikseen on noin julma hyväksikäyttäjä kun ei itse noin tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet pillun takia seurustele. Miehet kyllästyy samaan pilluun joka tapauksessa nopeasti.
Niinhän ne kyllästyy mutta mieluummin pitävät edes yhden "varman" kuin joutuvat mahdollisesti olemaan ilman. Vaihtavat virallisesti vasta sitten kun seuraava vakituinen on plakkarissa. Toki sitä ennen sitä edellistä kohdellaan paskasti kun ei siinä oikeasti kiinnosta enää mikään muu kuin se pillu.
Vierailija kirjoitti:
Yksin olemisen pelko, paitsi jäämisen pelko, kun muillakin on, onhan näitä.
Valitettavan monelle tuo on myös se ainoa/normaali parisuhdemalli, että puoliso on lähinnä saman katon alla asuva vihollinen jonka elämää on siksi suotavaa kampittaa kaikin mahdollisin tavoin ja jonka kanssa ei edes periaatteesta voi olla samaa mieltä mistään.
Jostain merkillisestä syytä näissä suhteissa ollaan toisesta aivan älyttömän mustasukkaisia ja niissä roikutaan kynsin hampain kiinni. Lisäksi näihin suhteisiin hankitaan yleensä kiireen vilkkaa lapsia sekä liuta eläimiä ym jolla se enimmäkseen epämieluisa kumppani kuitenkin halutaan sitoa itseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes huolisi naista, joka on niin köyhä, että asuu vuokralla.
Mutta ottaisit pläskin? En iki maailmassa huolisi pläskiä akkaa vaikka asuisi linnassa ja omistaisi puolivaltakuntaa. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exällä on niin hyvä pillu että käyn sitä vieläkin välillä panemassa kun sen mies on työreissuilla .
Yksin olemisen pelko, paitsi jäämisen pelko, kun muillakin on, onhan näitä.