Miksi niin moni alkaa suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa josta ei edes välitä?
Mitä järkeä mennä suhteeseen jossa toinen vain ärsyttää. Niin moni vain valittaa puolisostaan eikä kohtele puolisoaan hyvin. Eikös olisi helpompaa olla sinkku?
Kommentit (53)
Naiset ottavat kenet vaan miehen hankkiutuakseen tiineeksi ja elättämään. Oleellista ei ole viehättääkö mies, kunhan tottelee naista. Helpompikin kouluttaa nöyräksi jos kokee haukkumiseen olevan aihetta. Näitä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin olemisen pelko, paitsi jäämisen pelko, kun muillakin on, onhan näitä.
Valitettavan monelle tuo on myös se ainoa/normaali parisuhdemalli, että puoliso on lähinnä saman katon alla asuva vihollinen jonka elämää on siksi suotavaa kampittaa kaikin mahdollisin tavoin ja jonka kanssa ei edes periaatteesta voi olla samaa mieltä mistään.
Jostain merkillisestä syytä näissä suhteissa ollaan toisesta aivan älyttömän mustasukkaisia ja niissä roikutaan kynsin hampain kiinni. Lisäksi näihin suhteisiin hankitaan yleensä kiireen vilkkaa lapsia sekä liuta eläimiä ym jolla se enimmäkseen epämieluisa kumppani kuitenkin halutaan sitoa itseen.
Jonkinlaiset epäterveet mallithan siinä on taustalla. Itsekin vaikka annoin eräälle pakit, koska ei kiinnostanut siinä mielessä (mutta tultiin muuten kuitenkin hyvin toimeen) koin valtavaa mustasukkaisuutta ja "petetyksi" tulemista kun hän sitten alkoikin deittailemaan, jollain ihme logiikalla koin että hän kuitenkin "kuului" minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet vuokrasta ja sähköstä ja sxsii.
Eli miehet ovat loisia kun tarvitsevat naisen maksamaan laskutkin?
Kunhan maksaa oman osansa laskuista. Ja sexua. Jos jompikumpi ei toimi, niin ulos. Kämppä on mun nimissä.
Kyllä löytyy monta miestä, jotka haluavat naisen maksavan kaikki yhteiset kulut ja miehenkin kulut, päälle vielä ilmainen kodinhoito ja seksipalvelu.
Äitipalvelut seksillä ja "äidin" kohtelu kuin kapinoivalla teinillä.
Vierailija kirjoitti:
Äidin korvike. Eikö monet isät käytäkin kauniisti termiä "meidänäiti" puhuessaan lastensa kanssa heidän äidistään.
Esim. Meidän äiti tulee kohta kotiin.
Mitä?? Puhuuko jotkut miehet puolisostaan oikeasti noin? :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset ottavat kenet vaan miehen hankkiutuakseen tiineeksi ja elättämään. Oleellista ei ole viehättääkö mies, kunhan tottelee naista. Helpompikin kouluttaa nöyräksi jos kokee haukkumiseen olevan aihetta. Näitä on nähty.
Syntyvyys on ennätysalhaalla ja yksinasuvien osuus kaikkien aikojen suurin. Miestä ei kaivata talouteen ollenkaan.
Keskinkertainenkin suhde on parempi kuin ei suhdetta. Tietty jos toinen on tosi ärsyttävä ja typerä, niin eihän sellaisia kukaan jaksa, mutta ihan ok-naisia on maailma täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertainenkin suhde on parempi kuin ei suhdetta. Tietty jos toinen on tosi ärsyttävä ja typerä, niin eihän sellaisia kukaan jaksa, mutta ihan ok-naisia on maailma täynnä.
Miehelle toki, naiselle "keskinkertainen suhde" on pakkasen puolella kannattavuudessa.
Sitä ihmettelen minäkin. Varsinkin tällä palstalla näitä tyytymättömiä tuntuu olevan paljon. Sianjättö ei vain jostain syystä onnistu.
Itse aloin n.16 vuotiaana olemaan pojan kanssa joka oli vaan sillähetkellä tilanteeseen "sopiva". Eli kaverit alkoi seurustella ja jäin ihan yksin. Masennuin pahasti sillä onhan tuo ikä, jolloin kuuluisi elää eikä istua yksin kotona. Sitkittelin siinä sitten tavan vuoksi 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Itse aloin n.16 vuotiaana olemaan pojan kanssa joka oli vaan sillähetkellä tilanteeseen "sopiva". Eli kaverit alkoi seurustella ja jäin ihan yksin. Masennuin pahasti sillä onhan tuo ikä, jolloin kuuluisi elää eikä istua yksin kotona. Sitkittelin siinä sitten tavan vuoksi 15 vuotta.
Itse aloin teininä seurustelemaan lähinnä yksinäisyyttäni. Suhde kesti yli 20 vuotta ja minua kohdeltiin siinä todella kurjasti. Tosin niin kohtelivat vanhempanikin eli tuttua huttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja!
Mulla myös oli monivuotinen suhde tilanteeseen ja olosuhteisiin sopivan miehen kanssa. Ajattelin etten saa ketään muuta, enkä varsinkaan sellaista, jonka haluaisin. No, se suhde aikanaan päättyi omaan mahdottomuuteensa.
Naiset harvemmin osaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pillun takia. Olen itse parisuhteessa yh naiseen ja asumme erillään omissa asunnoissamme ja käytännössä olemme yhdessä vain kun hänen lapsensa ovat muualla. Eipä minua kyllä kiinnostakaan tutustua hänen lapsiinsa tipan vertaa. Yh naiset harvemmin ovat mitään ylitse pursuavan ihania luonteeltaan, mutta ihan käypiä sängyssä ja helposti saatavilla. Lisäetuna että ovat helposti vaihdettavissa aina uuteen.
Ja sitten sä heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle toki, naiselle "keskinkertainen suhde" on pakkasen puolella kannattavuudessa.
Todellakin näin. Naisena en ikinä ottaisi mitään keskinkertaista suhdetta kerran sellaista kokeiltuani. Kyllä sitä pitää ihan aidosti ihastua ja rakastua molemmin puolin, että viitsii suhteeseen lähteä. Yksin on parempi kuin keskinkertaisessa tai huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Jotkut naiset kuitenkin skippaa alkukarsinnat ja ottaa kenet tahansa miehen suhteeseen ja alkavat sitten kiukuttelemaan kun ei vastaakaan se meno omia päänsisäisiä haaveita, eli paljastuikin elokuvamaisen ideaalin sijaan vain keskinkertaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pillun takia. Olen itse parisuhteessa yh naiseen ja asumme erillään omissa asunnoissamme ja käytännössä olemme yhdessä vain kun hänen lapsensa ovat muualla. Eipä minua kyllä kiinnostakaan tutustua hänen lapsiinsa tipan vertaa. Yh naiset harvemmin ovat mitään ylitse pursuavan ihania luonteeltaan, mutta ihan käypiä sängyssä ja helposti saatavilla. Lisäetuna että ovat helposti vaihdettavissa aina uuteen.
Tsekkaapa oma luonteesi.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, luulin että naiset haluaa lapsia myös yksin. Sekin närästää monia.
Omalla kohdallani miehet ovat olleet niitä lasten vaatijoita, olen elättänyt sekä yksin että yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pari suhdetta kuin parisuhde, kun lapset ovat jo aikuisia ja avioliitto on ohi.
Kuka hullu olisi niin tyhmä että jättäisi muijansa jos ei ole seurustellut vähintään 3 kuukautta uuden muijan kanssa? Mitä järkeä siinä olisi? Ehkä joku heittäytyjä, mutta ne joutuu yleensä olemaan pitkäänkin ilman vakkari pillua.