Onko tori.fissä myynti yhtään piristynyt?
Kun uudistus tuli niin hiljeni paljon. Itse yleensä vain ostan, selaan toria päivittäin ja hakemiini kategorioihin ei tule kyllä tällä hetkellä lähellekään sitä määrää tavaraa myyntiin kuin vielä ennen uudistusta. Ennen uudistusta myin välillä jotain, mutta nyt en ole hetkeen myynyt, olen vain lukenut että ilmoituksia ei uudistuksen tultua ole katsottu kovin paljon. Mutta onko myynti yhtään nyt piristynyt? Itse voisin ostaa parikin asiaa, mutta ei ole tullut sellaisia myyntiin edes.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Jos myytävässä tuotteessa on Toridiili aktivoitu, pitääkö se ostaa sen kautta? Kai sitä edelleen saa noutaa tavaran lähistöltä ilman ylimääräisiä välistävetäjiä? Tai ei kai tuota kukaan pysty estämään, mutta viesteihin tietty jää keskusteut asiasta
Saahan siltä myyjältä kysyä että voinko noutaa.
Minä olen myynyt ihan ilman mitään toridiiliä noudolla. En ole edes katsontu mikä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko oikeasti ostajia vai huijareita, mutta kyselevät onko tavara vielä myynnissä.
Ilmoitukseni alussa lukee että on edelleen myynnissä.
Joten oletan että asiaa kyselee botti tai huijari.
Itse aloitan keskustelun aina kysymällä onko tuote vielä myynnissä. Sori siitä.
Jatkan kyllä lausetta aina näin: jos tuote on vielä myynnissä, niin laitatko tilinumerosi, maksan heti. 👍
Viime kuussa ostin Torista kalliin sormuksen. Ilmoituksessa luki jo "myyty", mutta rohkenin kysyä silti. Myymättä oli. 🤷
Tämä. Mä tosin olen muotoillut haluamieni tuotteiden kohdalla kysymyksen korrektimpaan muotoon eli että haluaisin ostaa tuotteen mikäli se on vielä saatavilla. Kysymys on mielestäni ihan oikeutettu, varsinkin silloin jos on jo 2-4 viikkoa seisseestä ilmoituksesta kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Itse ennen selailin toria useamman kerran päivässä parhaillaan, sekä myyjänä että ostajana. En selaa enää, meni liian sekavaksi ja nämä kaikki diilit ja tunnistautumiset jne niin ei kiitos. Lopetin käytön kokonaan
Sama juttu. Ennen selailin ajankuluksikin. Nyt ei kiinnosta enää kun on niin sekava ja vaivalloinen.
Ennen uudistusta kun laittoi myynti-ilmoituksen niin ekan vartin aikana tuli noin 20-30 katselua, ilmeisesti monella oli hakuja tallennettuna ja kun hakuun tuli osuma niin sähköpostiin tai kännykkään siitä ilmoitus ja kävivät heti katsomassa ilmoituksen. Nyt olen uudistuksen jälkeen laittanut saman kategorian tuotteita myyntiin 3 kpl, ja edes viikossa ei tule kuin 2-3 katselukertaa. Jostain se kertoo! Mielestäni ostajat on kadonneet.
Hiljaista kuin hautausmaalla. Huutonet sen sijaan piristynyt selvästi. Kauppa käy, mutta ei torissa.
Olen myynyt tässä kuussa lapsen pieneksi jääneet laskettelusukset, pyörän ja yhden harrastusjutun. Pyörästä tuli kysymystä jo ihan minuutin päästä ilmoituksen jättämisestä ja kaupaksi menivät kaikki samana päivänä. Hinnat laitoin vähän muita vastaavia halvemmalla, sillä halusin noista eroon. On minulla muutakin myynnissä, mutta ne ovat keräilykamaa ja ennenkin ollut pitkät myyntiajat.
Itse en ole kokenut uudistuksia mitenkään pahana. Kategoriat ovat entistä tarkempia ja hakuehdoissa paremmat rajaukset. Alusta on myös hyvä. Opin käyttämään sitä tunnissa ja ymmärsin heti logiikan. Ehkä nuo uudistukset ovat vaikeita sellaisille, joilla ei muutenkaan kaikki aina toimi,,,
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt tässä kuussa lapsen pieneksi jääneet laskettelusukset, pyörän ja yhden harrastusjutun. Pyörästä tuli kysymystä jo ihan minuutin päästä ilmoituksen jättämisestä ja kaupaksi menivät kaikki samana päivänä. Hinnat laitoin vähän muita vastaavia halvemmalla, sillä halusin noista eroon. On minulla muutakin myynnissä, mutta ne ovat keräilykamaa ja ennenkin ollut pitkät myyntiajat.
Itse en ole kokenut uudistuksia mitenkään pahana. Kategoriat ovat entistä tarkempia ja hakuehdoissa paremmat rajaukset. Alusta on myös hyvä. Opin käyttämään sitä tunnissa ja ymmärsin heti logiikan. Ehkä nuo uudistukset ovat vaikeita sellaisille, joilla ei muutenkaan kaikki aina toimi,,,
Ei sen ilmoituksen laittaminen vaikeaa olekaan. Vaan myyminen. Kun ei tule katseluita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo Google Trends -palvelusta Toria, niin sen kiinnostus hakukoneen mukaan on laskenut 75-100%-väliltä 25%:n paikkeille.
saisinko linkin google trends -palveluun?
Nykyinen tori näyttää tasan 50 sivua ilmoituksia per hakusana, joten osa ilmoituksista ei näy, jos ei viitsi kliksutella hiirellä esim paikkakuntia läpi erikseen. Vanha tori näytti aivan kaiken. Ihan hanurista.
Ne teidän ilmoitukset siis todennäköisesti hukkuu sinne, siksi niitä katseluita ei tule.
Hieno esimerkki siitä miten pilata hyvä ja toimiva systeemi. Toivottavasti menee konkurssiin koko tori.
Jos myytävässä tuotteessa on Toridiili aktivoitu, pitääkö se ostaa sen kautta? Kai sitä edelleen saa noutaa tavaran lähistöltä ilman ylimääräisiä välistävetäjiä? Tai ei kai tuota kukaan pysty estämään, mutta viesteihin tietty jää keskusteut asiasta